2014年12月15日星期一

2014年9月瑞士塵世美11日 - Schaffhausen 沙夫豪森


Day 1 (14 September 2014)
HK ~ Zurich ~ Rheinfall ~ Schaffhausen ~ Luzern

離開萊茵瀑布,我地搭 14:07 開嘅 S33,14:14 就到左 Schaffhausen 沙夫豪森~ 

原以為呢個係一個細站,點知都好有規模,同剛才 Rheinfall 小站爭好遠~




但近車站都水靜河飛,無人嘅??



巴士站亦都無乜人等車.....其實歐洲 d 人星期日去晒邊??


去歐洲好鍾意去小鎮逛逛,好多建築物都好有歷史......下面呢座野咁高個設計咁特別當然有名堂,叫上門塔 (Obertorturm),係呢個小鎮最古老嘅防禦建築~




沙夫豪森係一個古城,觀光景點都好集中,由火車站行到去最遠嘅 Munot 米諾要塞都只係大約二十分鐘,所以我地決定以步行方式慢慢逛~


呢度最出名係建築物嘅 bay window......


家家戶戶嘅 bay window 都各有特色.....


有 d 色彩鮮艷......


有 d 就有精緻嘅雕刻~



好快去到 Fronwagplatz.....


去過瑞士就會發覺成日都見到好多噴泉,噴泉中央往往都豎立一個歷史人物嘅石像.....不過如果論數量,伯恩就真係超多,過幾日我地就會去~


每一個石像都有歷史名堂吧,不過我地都無去深究,只係隨意拍拍照~~


廣場有出名嘅 Fronwagturm 塔......


據講塔上嘅天文鐘能夠顯示十種唔同嘅訊息,好似時間、星期幾、月升月落、季節等等......好厲害! 不過對於我呢 d 科技白痴來講,講真連而家係幾多點都唔係十分睇得出囉


我都係影下旁邊 d 靚靚建築物算把啦~~




去歐洲,我最愛漫步於充滿藝術氣息嘅老街,好寫意~




行下行下就去到「騎士之館」,當地其中一個最著名嘅景點,出名原因係佢外牆嘅濕壁畫......


呢個濕壁畫已經係 1570 年所繪畫,不過我地而家睇到嘅係 1943年重新所修復~


所繪畫嘅都係希臘神話同羅馬歷史故事~


真係好精緻,而且色彩豐富,到此一遊最宜拍照





響騎士之館再過 d 就係 Kirche St. Johann 聖約翰教堂.....



呢間教堂始建於1000年,歌德式建築風格,內部裝潢唔算華麗,但覺環境莊嚴而清雅......



好喜歡睇呢 d 彩繪玻璃~




無論有無宗教信仰,只要身處教堂,都總能夠感受到一種詳和同寧靜~



響教堂坐左一陣就繼續向前逛,好快又去到另一個廣場,又有另一個噴泉~





可愛嘅招牌,一睇就知係咩店鋪~~



Munster 大教堂


旁邊有個博物館,不過要 CHF12 入場費,所以我地無入去


又見觀光小火車~


逛下逛下忽然見到路邊有個細細嘅指示,指住呢條樓梯係通往 Munot 米諾要塞......呢條樓梯真係好唔起眼,一個唔為意就真係會 miss 左~



要上城堡,要行一條長長嘅石梯......


階梯兩邊係葡萄園,右邊係黑葡萄......


而左邊就種左紅葡萄~


邊行邊影下相都唔會太累.......


不過忽然發現原來有好多蚊蟲,好得人驚,嚇到我都唔敢再停留,直衝上去頂~~


終於爬到上去.....竟然有種大地在我腳下嘅感覺


城堡係免費入場,不過有限時間~


一入去好暗呢,而且陰陰寒寒,講真,如果要我自己喺度,真係會有 d 驚


呢度無照明,只靠幾個大天井引入光線.....

個設計都幾獨特~



要上塔頂就要行螺旋形階梯,不過都只係斜坡道,唔算太辛苦~



之前響網上搵料時見 d 人話呢度會見到梅花鹿......都無嘅??


原來 d 小鹿斑比走左去遠遠樹蔭下 hea.....真識嘆~~

小小一個窗口都已經窺見外面嘅天地風光明媚!



塔頂係個圓形廣場,好開揚~



呢座城堡建於十六世紀,其實唔算好宏偉,不過到沙夫豪森嘅遊客應該都會到此一遊,最主要係因為響塔頂可以 270 度欣賞古城優美嘅風光......


剛才到過嘅兩座教堂,右邊係聖約翰教堂,左邊係大教堂~


風景真係好美!!


仲見到萊茵河呢~


最正係呢度有免費 toilet



呢座應該係瞭望塔吧?


d 水可以飲用~


剛巧呢一日有劍擊比賽......



睇左一陣就離開啦~


沿住來時嘅路離開......


再見啦,美麗嘅沙夫豪森~~



行到呢度老爺掛住影地上嘅白鴿,我百無聊賴,有班男仔用普通話不斷撩我傾計.....真係,人生得可愛,特別招搖



好可愛嘅 bear bear~


回程無點停留,好快返到去車站.......


終於今日第一次見到有間便利店,當然入去巡個圈......


呢度 d 價錢比較買得落手,入返小小貨



Check 下車站個列車班次先~



16:14 有班車直接去到機場,中途唔駛轉車~

行到攰一攰,食下野先~


又經過萊茵河......


望多次個瀑布~~

回程比朝早來時天氣好好多,藍天下嘅田園草地更加勁美瑛 feel 呢~




好多牛羊啊



17:00 就返到去機場......


Check 下去琉森嘅班次,17:13 有一班車,但要響 Zurich HB 轉車,18:25 到琉森,而再下一班 17:47 開嘅車就唔駛轉車直接到琉森,抵達時間 18:49,都只係遲 25 分鐘,但就唔需要轉車,所以我地決定搭 17:47 嗰班......


仲有半個鐘時間又可以響機場車站逛下~

逛到差不多就去 locker 攞返今朝寄存嘅行李去等車啦~

由機場去琉森呢程車好多人搭,好在我地早去月台早上車,眼見好快已經無座位,而且呢架車無位置放行李,我地唯有將個行李箱放響腳前,又驚頂住對面座嘅人,坐得好唔自在

18:49 去到琉森,我地呢兩晚住嘅酒店係 Ameron Hotel Flora,由車站行去只需約五分鐘~


呢間酒店係四星,響 tripadvisor 琉森六十多間酒店中係排名二十頭,住客 d comments 都唔錯,我地連泊兩晚,貪平 d 所以做 booking 時揀左 non-refundable plan,兩晚共 CHF450,當時係兌 約 8.7,成二千蚊一晚,未去之前都有 d 期望......

做 booking 時已經俾晒錢,好快搞掂 check in~


Reception counter 旁邊有個細細嘅 shop,不過信我啦,你係唔會有興趣買


搞掂晒就上房.....


房間 size ok,同一向住開日本嗰 d 商務酒店相比已經闊落好多.......

一般商務酒店格局~


Washroom 都算乾淨企理......




歐洲酒店預左無乜 sanitary pack,但只 provide 一枝 lotion 似乎有 d 離譜......雙人房喎


無 mini bar,亦無 free 蒸餾水供應,得兩隻玻璃杯,仲要係唔同款,每款得一隻......雙人房喎.....


窗外亦無 view.....ok ok, 呢 d 都唔緊要......



BUT 做 booking 時 room information quoted 嘅 slippers 同 coffee/tea maker 呢?? 我搵匀成間房都無.......原來 slippers 係 on request,要自己走去 reception 問,仲要唔係即刻有得攞,講低房號過幾個字之後先落嚟攞唔該......Mini bar 仲搞野,大家唔好用字面或一向嘅概念去解讀呢個詞,呢間酒店所謂嘅 mini bar,係指響 reception counter 有一個小賣部,客人可以響度買......至於 coffee maker 到左呢一刻我地其實都唔特別期望所以都唔打算追問,只係問有無 kettle.......嗯...佢竟然答話酒店餐廳近門口有熱水機,24小時 open 可以自己落嚟攞熱水......吓?! 我有無聽錯? 以為自己住緊賓館......講真,我對呢間酒店真係好失望,d staff 嘅面口亦唔係好,真正軟硬件都唔掂

四星?? Kidding!! 一 d 都唔值!!


響酒店 hea 左一陣我地就出去逛逛.......呢間酒店雖然比預期差,但佢嘅地理位置就真係好正,由酒店行出去湖邊都只係一分鐘,路口一出就已經見到琉森湖.......

最出名嘅卡貝爾橋響黃昏下顯得好寧靜~




不過開始天黑影出嚟嘅相片好暗,所以我地都只係響湖邊影左幾張相就算~


原本我地打算行過去對岸舊區食晚餐,心目中想去近獅子紀念碑嘅 Old Swiss House,之前上網搵料見 d 人話個龍蝦湯同 chocolate mousse 好正,不過時差再加上前一晚響機上瞓得幾個鐘,今日又玩左成日,去到呢一刻真係好鬼攰,所以我地就決定去超市買野返酒店食~


瑞士有兩大超市,Coop 及 Migros,絕對係自由行人士嘅恩物,入面 d 野較平同埋種類較多,好似蒸餾水,朝早響萊茵瀑布買嗰枝 750 ml 要 CHF6,但響 Coop 一枝 1.5L Evian 只係需要 CHF0.95 咋!! 所以今次呢個 trip 我地幾乎日日都走去超市掃下貨.......

我地響瑞士第一晚嘅 dinner,有 Coop 必買嘅半隻燒雞 (CHF7.9)、pizza (CHF4.2),不過老爺太肚餓食唔切,拆開膠袋我都未醒起要影相佢已經食左一半......個燒雞真係幾好食,d 肉都幾滑,係略為咸左少少,不過都真係食得好滋味


另外買多個 tuna salad,雖然要 CHF5.95,但份量都幾多,OK 都唔錯嫁!


呢個三文治真係食唔落,最後留返第二日去 Pilatus 野餐......係,呢間酒店仲有一樣野比較令人滿意,就係房內有雪櫃~


餐後當然唔少得生果同甜品......個 Movenpick 真係好 yummy 呀


仲有酒店送嘅兩粒朱古力~

食飽沖完涼倒頭就大睡,第一日行程順利完成,第二日我地要去 Pilatus 彼拉圖斯山健行,好緊張呀!!

(...待續)



9 則留言:

  1. 嗰段路直頭係美瑛嚟架, 有 Ken & Mary 又有太陽花.

    我都係住依間酒店但我估你 expectation 太高了, 位置咁好個早餐又唔錯.

    燒雞沙律都係我地常餐.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知呀,我就係睇左你個遊記跟你,你知啦,你揀d酒店一向好質素嘛 >.^
      我都承認係期望過高所以失望愈大,不過我要求嗰d都係訂房時佢講明會provide,再加上receptionist d 面口實在唔算好,所以咪 '興' 囉~

      刪除
    2. 好明顯你比我跣咗一鑊啦! 依間已經算新又企理架喇.
      不過我嗰時夏天都只係 CHF 160 / night 咋喎, 乜又加價.

      去歐洲要調節心情, 唔可以同日本比較.

      刪除
    3. 係呀,尤其酒店方面同日本真係好唔同~
      而家諗返轉頭早知我跟你蘇黎世嗰間啦,真係好似好正咁,不過嗰間仲貴,最後都係唔捨得book左間三星,無乜期望反而又ok喎

      刪除
    4. Hotel Continental Zurich 唔抵住啦, 我係 Plat member 先會 book 佢咋.
      價錢最好唔講喇免得你傷心....

      刪除
    5. 你咁講我唔傷心都羨慕死啦,我當時check好似係CHF270咁上下,而且距離火車站都有d距離,所以就放棄左~
      瑞士d酒店真係好貴呀!!

      刪除
  2. 有 Swiss Pass 免費搭 light rail, 我傻仔自己行.

    價錢差不多啦, 平啲再........ 再.............. 再 50% off 再免費 room upgrade........
    係你逼我架咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁嘅價位實在係太。過。份!!!
      其實我已經唔算係旺季去,只係比你遲一年,但琉森個房價就貴咁多

      刪除
    2. 可能我早 BOOK, 因為知道旺季會好貴.

      刪除