2009年9月1日星期二

2009年8月北海道親親大自然之旅 - 札幌! 好久不見~~~

DAY 1
PART 2 (南千歲...札幌...)



離開outlet,我地搭13:07嘅JR返札幌,因為已經行得好攰下,驚無位坐要企半個鐘,所以寧願貴DD都買指定席......


半個鐘多DD嘅車程,可能因為一晚無教好瞓,一上車就開始瞓,瞓醒個人自然吽吽地,再加上響outlet唔係買左好多野,至少無預期中咁多囉,D興奮情緒一下子降低晒,所以當抵達札幌時個人就好似好悶好down咁.......



但係唔知點解,一出左閘見到熟悉嘅札幌站,成個人即刻精神晒,突然覺得好高興,情緒又再次高漲返.......大家記唔記得呢個出口呀??


睇見呢個熟悉嘅建築物,個感覺就好似返左鄉下咁呀,當時真係好開心嫁!!!



Sapporo, I miss U sooooooooooooooo much))))))
(係咪好變態呢.....)



我地今次響札幌嘅住宿揀左呢間 Hotel Gracery Sapporo (http://gracery-sapporo.com/),就響札幌站對面~


酒店大堂響七樓.....


去到未夠兩點,原本諗住放低D行李,點知個姐姐話可以俾我地check in先呀,好野,可以上房攤一攤~~


我地住十三樓,望出去就係大丸同Steller Place~


呢間房真係好細,一入門口就已經一眼見晒.....



可以同大家介紹下.....照例倒模型浴室同toilet......


張床霸左間房一半嘅空間~


床尾就係電視,對正個落地窗.....真係要瞓住響度睇電視~


小型辦公 / 梳妝枱,窄到要加多個小型板面響枱度拉出黎先夠用....


房間雖然好細,但都設備齊全,有齊雪櫃、電熱水爐,而且都好乾淨企理~



響酒店攤抖左一陣,我地就去食午餐喇,原本打算去二条市場食魚生飯,不過已經兩點幾,所以就打算響就近嘅Steller Place搵食算,記得六樓有間叫根室花嘅迴轉壽司,網友紅米奇都推介過,點知去到勁多人響度等緊位.....嗰時鬼死咁肚餓又鬼死咁攰,梗係唔會排等啦,於是就搵過第二間.....


Steller Place 六樓全層都係食店,我地最後揀左呢間叫牛角 (http://www.gyukaku.ne.jp/)



大熱天時兩條友走去食炭燒牛肉......D冷氣又唔係好夠,D炭火又旺,結果老爺一路食一路流汗.....


Menu有相片,食咩都看圖識字~


坐低即刻啤啤佢先啦~~


我地叫左兩個set,一個 1,400yen,老爺要大盛飯呀.....


另加一個 1,200yen......


再加多個菜,有麻油嫁,好好味!!


開餐啦))))


D牛肉、雞肉同豬肉都好好味,但係其中一個set有好大碗唔知係D咩粉腸,D味道好Q怪,平時響香港我好鍾意食炸大腸,不過呢個腸真係幾難食

.......


座位望出去就係西武.....我個人坐響呢邊,但個心就已經飛左過去喇......



食飽已經三點幾,飲飽食醉D精力又返晒黎,係時候埋單開始下午嘅行程......





下一篇預告︰嘩!!! 五級地震呀))))))))



13 則留言:

  1. 地震 好緊張呀
    [版主回覆09/03/2009 23:11:00]係呀,真係幾難忘嫁......

    回覆刪除
  2. 我啱啱去完, 再睇番你啲相, 我都有返鄉下的感覺呀! 真係睇相都咁開心. 牛角我每次去北海道都吃嫁, 不過唔知係咪我吃晚餐, 無 set 喎. 咁根室花終於有無去到?
    地震..........
    [版主回覆09/03/2009 23:15:00]我諗淨係lunch先有set啦......根室花後來都再去一次,不過仲多人過第一日,起碼要排一個鐘,我地梗係無等啦,唯有再等下一次去北海道先去試過啦~

    回覆刪除
  3. 這間酒店房同你上次在東北那些溫泉酒店真的爭很遠, 不過日本的酒店房間一向都很蚊形, 很多年前去過一次大板, 跟團不記得是什麼酒店, 真是小得可憐, 連行李都沒地方放, 那次還是渡蜜月, 真是難忘  牛角我在東京也吃過, 很不錯
    [版主回覆09/03/2009 23:27:00]大板我都住過一間酒店D房真係細得好過份,連窗都無一個,最攪野係連個浴缸唔知係咪唔夠位擺所以改成三角形,間酒店叫Daiichi,唔知係咪你住過嗰間呢~

    回覆刪除
  4. 牛角系連鎖店, 周維都有, 根室花我都聽過但無時間去, 下次一定去試試....嘿嘿, 我已plan左去完東北, 再去日本就去北海道, 但要再多等一年啊.....好漫長呢, 幸好中途有d小旅行調劑下
    [版主回覆09/03/2009 23:29:00]你D小旅行都好密同好正啫.....咁下一次去日本係去邊度呀? 幾時去呢?

    回覆刪除
  5. 睇見你去到札幌好似返鄉下真係羨慕!我只去過北海道一次係冬天,所以下一次去日本都想夏季去北海道。
    [版主回覆09/03/2009 23:34:00]北海道嘅夏天同冬天真係好唔同,單係行步路都快D,因為唔駛擔心個雪地會跣腳,個人始終都係鍾意冬天嘅北海道多D,不過夏天D花田真係好靚,而且無咁早天黑,時間好用好多,真係點都要去一次,快D plan啦~~

    回覆刪除
  6. Semi-double room 係咁架喇, 我哋舊年的 Twin room 都ok, 有張sofa 添。地震?
    [版主回覆09/03/2009 23:36:00]Hehe, 無計啦,因為semi-double平DD嘛,不過都好乾淨企理,雖然細,但整體上絕對可以接受嘅~

    回覆刪除
  7. piggybread :          上次我去 "札幌" 都企半粒鐘多D ,     不過呢度真係百看不厭架 ,    正 ~
     

     
    至於酒店就真係細D , (床尾放電視 ? 咁都得   ) 個燒烤都唔錯 , 不過杯啤酒先至係主角 .     下篇地震 ? 
     
    Bye Bye !
    [版主回覆09/03/2009 23:40:00]你真係嗜啤酒如命!!

    回覆刪除
  8. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年9月3日 下午8:56

    回歸感覺我明白呀 ~ 不過就唔係 札幌 ,係池袋...
    你喜歡札幌是因為可以 shopping ? 是重歸北海道感覺 ? 還是... ?
    雖然房間細 , 不過旺季好難訂房架 ~
    [版主回覆09/03/2009 23:45:00]鍾意北海道當然係最主要原因啦,其實如果要比較,我會鍾意札幌多過東京新宿同池袋,因為無咁擠迫,但係就好多野逛,而且北海道始終民風比較純樸D,D人都nice D嫁~~

    回覆刪除
  9. 好想快D去~~~~~~
    我本黎都好想訂呢間酒店,但真係好貴,因要訂twins room,所以都係放棄,如果之後有特價先會考慮轉黎呢間,我就訂左係北口一出行2分鐘的酒店,起碼佢話間房有20M,但就8000-8200yen就攪掂,希望唔差啦!!!
    你地講個間根室花真係好好食架咩???希望下次去有得試下~~~~~~
    之前日本有地震,我仲以為只係東京先感覺到...估唔到北海道都係!!我朋友剛剛個段時間係東京,佢話好驚....第一次就感覺唔到,之後打9號波,跟住個日再黎都個地震,呢次勁D!!!一個女仔嚇都嚇死......好彩大家都無事番到黎香港!!!
    [版主回覆09/05/2009 11:22:00]我訂呢間酒店除左因為比較近JR站,最主要係佢地下街可以直達嫁,夏天無咩所謂,但係冬天落雪就爭好遠,唔駛行路面,路面永遠結晒冰,我次次都響過馬路嘅時候PK,真係好驚好大陰影,所以今次試下佢地下街直過,下次冬天再去北海道就實訂返呢間囉,雖然我鍾意住京王多D,但係要過幾條馬路,卜死都未行到去車站!!
    根室花應該真係好正,我見好多網友都係咁講,除左D壽司我真係好想試佢個蟹湯,你十二月去一定要試下,返黎再報告一下唔該~~~

    回覆刪除
  10. 未夠鐘又肯比房你真是唔錯呢 , 房細唔緊要喎, 至緊要價錢正同方便企理
    查實你點會好似覺得悶同down喎, 嗱! 咪扮down喎, 想比多d藉口自己提起精神咋 , 北海道的人確實大多數的人比東京nice, 但講到shopping, 好似都係東京強d播 , 不過呢, 要接受東京繁華地區人來人往
    [版主回覆09/05/2009 11:32:00]嗰次真係好down嫁,你無奶油唔明格 ,響outlet買唔到野再加上成晚無好瞓,睇住隔離嗰個反而有幾袋,嗰種失落嘅感覺真係好難形容......
    去shopping一定係東京至正啦,不過整體黎講我都係鍾意札幌多d,或者因為日本呢個國家我最愛嘅地方始終都係北海道啦~

    回覆刪除
  11. 北海道真係有一種攝人魅力,我第一次去日本就係去[北海道賞薰衣草] ,一到步就FEEL到有一種吸引力,好享受,好舒服,好自由咁呀!!除了老家,我最鍾意係哩到!!
    [版主回覆09/06/2009 22:38:00]係呀,連空氣都清新D嫁 ,同埋最重要佢冬天會落雪,我最鍾意就係落雪~~~~

    回覆刪除
  12. 好好笑你形容自己返鄉下, 真是幾奇怪, 日本地方如此大, 但啲酒店房就如此細.
    [版主回覆09/08/2009 23:43:00]Hehe, 如果真係鄉下就好啦,我一定一年返一次~

    回覆刪除

  13. 你又黎野呀~ 哈哈~
    [版主回覆09/08/2009 23:45:00]你咁講係咪即係你都有試過呀?? 真係幾難食,等我得閒去返你個blog度check下先

    回覆刪除