2009年12月5日星期六

Dinner @ The Peak Cafe Deco

為左要響黎緊嘅日本中部之旅影返D靚靚雪景,近日老爺買左部新機,於是一有空我地就攞住部野走去試機......早排就上左去以前拍拖都成日去嘅山頂......


欣賞一下維多利亞港嘅夜景先......







離晒譜,而家上凌宵上面嘅露天展望台要收錢!!




山頂餐廳!! 轉左手之後都好似無點黎過,以前俾人追嘅時候有人成日車我上黎浪漫嫁,而家.......(歎氣)


而家香港周圍都係內地同胞,好在響山頂都仲見到有D其他國籍嘅遊客.....你話我衰格都係咁話,響我呢D老式人嘅心入面,山頂始終係充滿住以前殖民時代嘅色彩....不過而家個feel都已經俾香港政府攪到九唔搭八......





之後就去左山頂廣場嘅峰景餐廳食晚飯......


環境都OK,不過好鬼嘈~


先要個招牌併盤,四款都好好味~~


呢個pizza都唔錯~


香辣鮮蝦天使麵,$178!! 無咩味道亦唔算特別,超唔抵!! 我地平時響Mega Box嗰間Te整得仲好食過佢.......


假日都唔full,睇怕香港旅遊業就黎玩完.....


沒有留言:

發佈留言