2010年11月14日星期日

2010年10月日本青森6日紅葉狩個吉 - 出發啦!!


10月22日 - DAY 1 (PART 1)



自從幾個月前決定今年10月要去日本青森睇紅葉,book左機票後一直都好hea,因為實在太lazy,拖左好耐都無咩mood去攪個trip,終於攪到有D好想住嘅酒店full左先識驚

,到差唔多出發前一星期先叫做plan好哂,臨走嗰一日亦終於完成左我嘅個人精美靚靚行程表啦!!


今次去嘅日數無上次去中部北陸咁多,所以頁數亦小D啦,一共49頁啫.......hehe,不過實在太趕太過 "行",有D資料仲係整錯左添.........結果當然俾人媽到飛起

........


我地今次搭ANA......趁ANA凌晨機即將摺埋之前最後一擊,雖然話CX而家都有做凌晨機,但飛成田,對於我地呢D一到步就要趕去第二個縣嘅人黎講始終唔係咁方便,羽田離市區近D,轉內陸機或者轉搭新幹線都方便好多~~


響網上做左check in,所以唔駛太早去機場,放左工返屋企沖埋涼食D野就他他條條出發嘞!!


 


攪掂寄艙行李,過左關就周圍逛.......之前聽blog友講原來有D visa card可以響機場入面D Travelers' Lounge任食,愛貪小便宜嘅我當然唔放過啦........AE 同 Citi PremierMiles Card都得嫁~~ 



講真,D野食真係一般,同埋可以揀嘅亦唔算好多,最揼心嘅係入去時仲見到有D甜品,點知坐低攞完第一輪野食再去望,成個甜點counter已經close左.......又話24小時,呃人嘅!!!




我諗因為唔駛錢,所以好多人,好嘈!! 仲有就係D職員D service真係........應該係無咩service先真,面口cool到爆,雖然話係唔駛錢,不過我覺得你provide得咁嘅privileges俾客就應該at least有返小小職業操守,服務性行業,俾返小小笑容睇下唔該.......我知我知,免費嘛,想點.......就係因為呢兩個字啫,好,我忍!!


唯一比較滿意係飲品任攞.......咁我就發揮一下港嬸嘅本色,攞盡佢啦!!



食完已經差唔多夠鐘boarding......


Pilot


起飛後就開始搵周公傾計

.......瞓到差不多三點幾就派早餐啦~~


朝早5點45分就到左羽田機場........


呢個羽田國際航廈係新開嫁,新鮮滾熱辣,開左一日咋!!



同舊嗰個相比真係無得比,以前嗰個細到一眼見晒,呢個絕對係國際級水準~~


以前搭凌晨機入境過左關,仲要響國際航廈坐一程free shuttle bus去Terminal 2先可以轉乘其他交通工具,而家新開呢個Terminal就唔需要嘞,個位置仲近東京市多D嫁.........


出左移民局響大堂有晒指示接駁嘅交通工具........


我地要去東京站轉新幹線,所以搭Monorail 先去濱松町轉JR.......



售票處就響大堂最左手面盡頭.........



晨咁早月台一個人都無~


呢個羽田空港國際線站當然又係新開啦~~



由落機check in、攞行李、去toilet、買車票到企響車站月台等車只係半個鐘,好快!!





包晒成個車廂........


想點坐都得........



東京嘅清晨,o-ha-yo!!



大約十五分鐘車程就到左濱松町,再轉JR山手線去東京站........



七點就已經到左東京站lu~~


我地最後一晚會stay響東京,所以先去酒店放低一件大行李.........東京站八重洲出口,一出就係我好鍾意嘅Daimaru

.......


今次我地響東京揀嘅酒店就響八重洲北口徒步三分鐘就到.........街口有間Honma Golf,老爺一見雙眼發光!!



Yaesu Terminal Hotel,搵勻東京站周邊最平嘅一間酒店,除左平,貪佢夠近東京JR站,仲有搭去羽田機場嘅Keikyu Bus巴士站都唔遠~~


響酒店放低一件大行李,就行返去JR站搵JR綠窗換JR pass......


本來去八戶嘅新幹線有一班車開7:35,但JR綠窗要7:30先開.......趕唔切早班車之餘仲要企響度等開門

........


等左一陣踏正7:30就開門,真係好準時..........


而家東京車站D service比早兩年好好多,D職員個個職講英文,仲有晒英文instruction,聽唔明佢地D日本英文口音都睇得明~


我地今次響青森自駕,由東京來回青森就搭新幹線,所以響香港先買定3 days Flexible JR East Pass......Agent 就咁出張電腦print out就OK,去到日本再兌換pass.......


兌換左pass,跟手就出埋來回東京青森兩程車票~~


攪掂後仲有大半個鐘先上車,呢個時候當然去食個早餐先啦.........我地是但揀左JR綠窗隔離嘅Cafe.......



呢間cafe專係食bagel.......我嗰set好健康,有salad,不過個bagel唔係幾好食

.......


頂老爺唔順,佢揀左個Halloween set,雖然唔知邊忽有Halloween feel,但個bagel係有朱古力餡,成個set甜耶耶,好攞命.........



以為仲有大把時間,點知等下食下傾下,唔覺唔覺就已經夠鐘,睇下錶,有無攪錯,已經8:20!! 我地搭8:28車,我連個包都未食完就要打包走........


真係好趕,你知啦,東京D車站好鬼大,就算入左閘都仲要搵月台,二十幾個月台,偏偏我地就係要去到22號月台........走到我喘晒氣 (點解去親日本總係要趕頭趕命???

),上到月台仲有兩分鐘就開車,響呢個時候某人仲話要去買野飲同零食,叫我自己去搵5號車廂,佢跟手就到咁話
.......真係好想搵野 "dub" 佢
........


上到車,太遲無地方擺行李.......唯有將個喼打橫放響兩人腳前,想蹺腳瞓個靚教都唔得........我地坐嗰邊係三人座位,我好希望坐窗口位嗰位人兄快D響中途站落車........


真係俾我求到,隔離嗰個叔叔響仙台站就落車

,yeah!! 沿站再無人坐,我地可以將個喼放響窗口位........


紫bear都坐得舒服D啦!!


一開車老爺急不及待先收email (城市人!!),我就同步開始瞓.......都未瞓著就俾老爺推醒,佢發現原來個 I phone時間自己會adjust做日本時間........好神奇呀,老爺話應該係日本個網絡自動調較掛.........


瞓左一教,之後就睇下列車雜誌,睇下有咩買........


日本人真係咩都可以設計得出..........



雖然我都知雪地好跣,但唔通要成日帶住塊mat通街走??


呢個鞋釘好正,不過要3,465円.......我寧願PK算

.......


專用鞋上鞋,真係頂唔順

.......


呢個mini 腳架要2,500円!!


我的媽,黎日本前剛剛買左部細細嘅Sony 防水機仔,個sales就送左個呢款腳架俾我地,有三隻色,藍綠灰.......當時唔知藍好定綠好,個sales大概見我生得可愛所以送夠兩個俾我.......原來要2,500円,早知叫佢俾埋個灰色我啦!!


哈哈~呢個粉盒係用黎摭白髮!! 好攪野!!



 



 


瞓下教睇下雜誌,時間過得好快,一眨眼三個鐘就過去,十一點半就到左八戶........Oh yeah~ 青森之旅正式開始!!


......待續


16 則留言:

  1. 好快手, 又有得追喇~
    [版主回覆11/21/2010 15:06:00]多謝捧場,我今次會好努力嫁啦!!

    回覆刪除
  2. 好想去,但睇黎最快要下年呢個時份去睇紅葉!你呀咪鬼噤貪先得架有兩個仲唔心足@@同埋用途又唔係好大,算啦!
    你係個度噤收貓唔貴咩?
    [版主回覆11/21/2010 15:11:00]我呢D師奶仔係咁啦,最貪小便宜嘛 ......老爺用blackberry收貓,公司機唔駛錢,我地自己個I Phone當然close左唔上網收貓啦,好貴嫁!!

    回覆刪除
  3. 殺出青森紅葉篇, 睇黎中部要讓位一陣 lu
    [版主回覆11/21/2010 15:12:00]唔會啦,兩個trip都會寫下,唔駛咁悶~

    回覆刪除
  4. 無你地D"日本先鋒"探料  我地又點收料呢  thanks  By the way, 咁你買部Sony ?? $$呀?係邊?買?送咁多嘅?  係呀,順便叫老爺茶吓隻手仔,爆哂
    [版主回覆11/21/2010 15:26:00]咩日本鋒! 先你講野呀,D姊妹個個都去過青森啦 .......部機仔$3388,貪佢防水同據稱可抵受零下10度,買定二月去北海道玩流冰漫步嘛 ,響Fortress買....都唔係送好多野啫,基本野至喎~
    佢隻手粗成咁,"查" 咩都無用啦,我對手靚咪得囉

    回覆刪除
  5. 今次又咁快寫青森, 中部又爛尾唔寫嗱? 我等睇能登間旅館等左好久啦
    機場lounge啲飲品任取, 條氣順番啦, 有冇外帶呀
    [版主回覆11/21/2010 15:29:00]唔係呀,諗住兩個trip隔住寫,唔駛咁悶嘛.....我今次好有壯志嫁,希望下個trip前寫晒 .......
    我都想外帶,不過有人唔俾

    回覆刪除
  6. 妳同機都應該唔少人,點解可以靜成咁........
     
    重有妳個中部遊記都未........
    [版主回覆11/21/2010 15:32:00]因為我地響機場又去toilet又掛住影相同video,D人都走晒,不過班機其實都唔full~
    兩個trip隔住寫唔駛咁悶嘛,我今次會好努力嫁啦

    回覆刪除
  7. piggybread :           又開多一條新戰線 ? 正 ~  
    Bye Bye !
    [版主回覆11/21/2010 15:34:00]係呀,中部嗰個D記憶開始衰退,青森呢個記憶深D咪快D寫囉~

    回覆刪除
  8. 好開心又有得看你的行程......

    回覆刪除
  9. 好開心又有得看你的行程......
    [版主回覆11/21/2010 15:36:00]多謝捧場,我今次會好努力嫁啦

    回覆刪除
  10. 中部都未完成,又心急 post 東北 ? 會唔會精神分裂、思覺失調架 ?  不過 o岩晒貪心既我
    [版主回覆11/21/2010 15:37:00]兩個trip隔住寫唔駛咁悶嘛

    回覆刪除
  11. 哎喲 ~ 呢種摭白髮既粉盒正喎 !  下次幫我買一打丫 !
    [版主回覆11/21/2010 15:38:00]唔係掛,你咁快要用?? 你自己出年去買咪得囉~

    回覆刪除
  12. 新機場幾靚都無用, 香港人都無份用(ana 新航班時間搵鬼坐)
    [版主回覆11/21/2010 15:39:00]係啦,真係搵鬼去,不過個機場真係幾多野行,好在叫去過~

    回覆刪除
  13. 噢,已經開始寫青森嗱?真係估你唔到呀   咁何時見珠洲呢?千祈唔好爛尾呀   需知你去旅行嘅密度比你去出blog嘅速度,真係差好遠呀   一個唔覺意,我早過你出都未定喎
    [版主回覆11/21/2010 15:43:00]你唔好打擊我嘅豪情壯志,我準備大展拳腳兩個trip一齊寫,希望二月去北海道前寫完.......不過你都係唔好等我嘅珠洲,需知女人嘅壯志都好睇心情

    回覆刪除
  14. 個人燥底就自然多白髮架啦 ! 唉 ~ 改唔到 !

    回覆刪除
  15. 請問你八重洲間酒店在香港agent book或在網絡book?

    回覆刪除
  16. 請問在日本東北多地方有wifi嗎?用iphone上網都方便嗎?

    回覆刪除