2010年11月21日星期日

2010年2月日本中部北陸9日 - 槍見館‧朝食篇


2月22日 (DAY 4 - PART 2)


 
 


晨早響大自然之下泡完靚靚湯,成個人都精神晒

.......浸完浴好肚餓! 係時候去食早餐
.........


都係坐返尋晚食晚餐嘅地方.........



外面嘅風景~



一個人嘅坐位,都好正喎!!


Chinese Restaurant


溫泉旅館嘅日式早餐,間間都係咁上下,D野食已經set晒響度........




飛驒地區,一定唔少得朴葉味噌


其實我覺得呢隻魚食得好麻煩,D細骨又多,肉又小.......


嬸嬸響度攪咩呢?


原來係磨豆腐~


果汁任攞......有人飲完一杯又一杯

,真失禮
........


以為係咩.........


原來只係一煲面豉湯!




呢個早餐只係一般,唔係好多野食

......好彩有咖啡,真係救左老爺一命!!



食完早餐,旅館老闆話九點鐘響大堂有個show,叫我地一定要去睇.......未夠鐘我地就四周逛下影下相~~




Souvenier shop開左啦,買返D野先!!


大堂另一邊有個日式休憩地方,有個火爐.......


燒緊魚喎,係咪一陣間請我地食呢?




大堂嘅環境幾靚~



天然雪櫃


凍嘅唔啱,可以揀熱~








 
 


九點鐘,大部份客人到齊,師傅預備表演

Clapping Hands


原來表演整野食.........


師傅將D米飯不斷響度鎚~


老闆叫我地當師傅每鎚一下我地就叫一下佢加油..........


個個一路影相一路叫加油,好有氣氛!!




老闆負責加水,我成日好驚師傅一個唔覺意 "dub" 左落去老闆隻手........


師傅 "dub" 到咁上下,老闆就請我地出去試下玩.......老爺真失禮,第一下 "dub" 左落個邊位度,好彩之後都叫 "dub" 得中........


我仲瘀皮,好似玩緊慢鏡重溫咁.......枝鎚原來好重嫁!! "dub"左落去要抽返起枝鎚都要用D力........


個個都出去玩,大家都玩得好開心.......不過嗰堆米係人都走去 "dub" 兩下,唔知變左咩樣,最後都要老闆佢地執埋D手尾........


呢個就係大家嘅製成品嘞,每人一碟,味道都OK嫁,好似我地嗰D糖不甩咁上下,不過我覺得糖不甩煙韌D.......


仲有原來幫我地影左相送俾我地,好nice好有人情味呀!!

Thumbs Up



又食又拎又有表演睇又有得玩,真高興........玩完亦係時候離開,入房攞返D行李就埋單走人.......


響門口影返D相留念先~~


Bye-bye!!


離開槍見館,我地向住新穗高吊車站駛去........


(待續

)


沒有留言:

發佈留言