2010年11月7日星期日

2010年2月日本中部北陸9日 - 槍見館‧溫泉篇


2月22日 (DAY 4 - PART 1) 


 
 


第四日啦!! 六點鐘就彈左起身,望出窗外天已經開始光........


晨咁早起身當然想去浸浸浴......老爺食左藥休息左一晚已經無咩事,當然齊齊去泡下個露天風呂同嗰幾個貸切啦~~


Bubble Bath


呢兩件野雖然唔係好厚但就好保暖~




出發去泡湯啦!!!

Bounce



Jump For Joy


呢條通道就係通向大浴場,不過尋晚已經去過唔再去lu,我地今朝嘅主打係天體浴呀!!


又係換水靴時間~



門口位有油紙傘俾人用黎擋雪......


有locker可以用,唔知係咪俾日歸客用呢.........



下面一間間屋仔就係貸切風呂........



要行落一條頗長嘅石級,石級上面舖左D茅草,我覺得反而仲跣過唔舖囉~~


 


俾大家睇下個溫泉分佈圖先........最後面嗰一大堆屋就係旅館D房間,行完條石級就首先見到ほたるの湯係貸切風呂,跟手橫掃過去左手面都係貸切........而右手面就係女性專用風呂嘅岩見の湯,同埋混浴槍見の湯,另一個混浴就響槍の湯下面嘅まんてんの湯~~



我地首先去浸D貸切先........


本來照順路應該係去ほたるの湯,不過門口個牌顯示有人使用中,於是我地就先去隔離嘅森の湯.......


槍見館四個貸切風呂都係響獨立屋仔入面,住客免費使用,唔需要預約,每間屋仔門口有個木牌,將 "使用中" 嗰面向出話俾人知就可以閂埋門安心享用........每間屋仔都有窗,可以推開望外面風景~



奧飛驒溫泉鄉入面嘅旅館,基本上都有無敵景觀嘅露天風呂,各有特色,當初揀旅館時都有一番掙扎,曾經考慮過另一間都好出名嘅水明館佳留萱山莊,除左又係有個面積好大嘅混浴大露天溫泉外,佢地嘅貸切風呂一樣係好開揚,沿溪而建風景一流,不過最後我都係揀左槍見館,原因其實係好個人嘅,其他人未必會覺得特別,甚至會覺得我低B,不過我響旅遊書第一眼見到佢其中一個貸切就俾佢吸引住,好想去玩下

.........


大家睇下,吸引我嘅就係呢個森の湯入面嘅鞦韆同滑梯嘞.......鞦韆滑梯!! 我知好低能,我認嫁.......我一路瞞住老爺都無話佢知點解要揀呢間旅館,到佢呢朝終於見到我揀呢間旅館嘅原因,佢話真係當堂俾我吹到睥一聲,話真係頂我唔順喎.........



個鞦韆真係可以坐同搖嫁!! 不過我只係玩左一陣,老爺話個鞦韆係設計俾小朋友玩,等一家大細可以一齊享受泡湯,唔係俾我呢D牛龜咁大隻嘅肥婆玩喎

.......至於後面個滑梯我都唔係好敢玩,因為D溫泉水都好熱下,我驚滑落黎衝落去個池嗰下會熱Q死........一場黎到,點都要整返張相留念.......我嘅造型係咪好騎哩呢........


玩左一陣就俾老爺命令快D落返水,佢話驚我凍親喎........玩夠就正正經經浸下個溫泉啦,森の湯嘅溫泉池都有兩個,真係好適合一家大細黎浸呀!


In The Pool


浸完森の湯著返衫就行返去隔離嘅ほたるの湯睇下有無人.........


去到見到度門拉開左,無人可以入去浸嘞~~


呢個ほたるの湯個外型幾靚,有個水車響旁邊.........


不過入面個溫泉池就無咩特別,四四方方一個,而且望出去無咩景睇,所以我地好快速浸完就閃.........


跟住就去播隆の湯.........



入面個溫泉池都幾大,兩個人浸綽綽有餘~~




望出去個景都唔錯......




Next, 溪流の湯.........



每間屋仔都有兩個籃俾人放衣物.........不過不斷咁又除衫又著衫都好煩下

,但無計啦,黎呢度都係想浸下佢嘅浴啫,除多幾次都已經唔覺得凍啦~~


呢個溫泉池係響屋仔外面........


所以溪流の湯係四個貸切風呂中景觀最正嘅

........


望出去係溪流,完全無摭無擋,景色一流!! 怪不得叫溪流の湯啦~~



連遠處嘅建築物都望到........



隔離嘅播隆の湯亦望得見~


浸完溪流の湯,就過去隔離嘅足湯........


不過通去呢個足湯嘅小路俾D雪封住去唔到.......


唯有搵個有利位置影張相算啦~~


足湯隔離就係其中一個混浴,まんてんの湯.......


因為係混浴,所以分左男女更衣室.......


全日本只有大約二百間溫泉旅館可以掛上呢個寫有「日本秘湯」嘅燈籠,去年我地去過秋田縣嘅鶴の湯都有入選......新穗高溫泉鄉有三個入選,槍見館係其中一間~~



更衣嘅地方大過貸切嗰D好多~



除晒衫,圍返條毛巾就行落去混浴........


一個人都無,我同老爺包場,正!!


呢個混浴周圍有D樹,環境幾幽雅,浴池對出就係河流,景觀都幾開揚~~




望返上去更衣室........



浸夠就各自換返衫.........之後就去隔離另一個混浴槍見の湯.........


又係分開男女更衣室~




除晒衫圍返條毛巾就拿拿聲衝落去........


槍見の湯個池好大,景觀仲開揚過まんてんの湯........


Thumbs Up


一樣係無其他人,又係我地嘅私家風呂,正到暈!!





上面就係更衣室嘞~


晨早起身泡個湯真係好舒服,最重要係無其他人

,可以好自在咁響大自然之下享受一下天體浴嘅樂趣~~


Hot Tub


浸夠後就各自上去著返衫........混浴旁邊就係岩見の湯,係女性專用風呂......今朝已經浸左咁多次,所以我都無再去浸,同埋最主要係真係唔想又再除衫著衫

........所以只係走左入去影兩張相算.......




浸完浴成個人好溫暖

Way Too Happy
.......行返條石級上去旅館,個感覺竟然有D唔捨得,所以臨走我地響條石級都影左好多相.......





響條石級影左一陣相,終於都離開.......因為個肚咕咕聲,好肚餓,係時候去食早餐啦!!

Feed Me


(待續

)



8 則留言:

  1. 鞦韆同滑梯??? 真係好抵死喎~ 我真係未見過呢~
    咁你有冇去蓋日本秘湯的住宿印仔呢? 住 10送 1架~
    [版主回覆11/07/2010 23:41:00]無呀,之前都有見過有D blog友話可以儲印仔,不過我地又無好刻意或計劃次次都要住秘湯listing,所以無去整,同埋我好老人痴呆嫁,今次去連東北welcome card都唔記得上網print,正一敗家到無人有!!

    回覆刪除
  2. 嘩, 未見過鞦韆同滑梯, 好介紹!
    [版主回覆11/08/2010 22:50:00]真係幾攪鬼嫁,有機會同小朋友去玩下都幾有趣~

    回覆刪除
  3. 一朝早除衫咁多次你都冇冷親都好厲害 , 又除又著好似有啲麻煩, 不過一次過浸咁多次真係都夠數啦, 個鞦韆同滑梯又真係幾得意, 你真係除晒衫喺上面玩呀 .
    [版主回覆11/08/2010 22:53:00]又除又著多兩次都唔凍啦.....係呀,咁講明係浸溫泉嘛,梗係除晒衫玩啦 .....又無其他人 .....

    回覆刪除
  4. 有鞦韆"貢"得意 ?一早無人個鞦韆比妳坐爛左都唔驚比人拉啦 。
     
    浸咁多溫泉有無浸到甩皮 ?
    [版主回覆11/08/2010 22:56:00]坐爛個鞦韆唔緊張,響鞦韆跌落熱辣辣嘅溫泉水嗰下先驚嘛

    回覆刪除
  5. 嘩 ! 我都好鍾意個鞦韆同滑梯呀 ~ 因為我既智商都應該差唔多既o者  下次我有機會去都要揀呢間  講真,男士相信真係唔會有興趣囉,睇黎呢一 part 既行程要自己秘密地 plan 啦
    件格仔外套幾靚喎,可能我冇咩見過格仔款外套啦常都係藍 or 灰色既 !  點解浸溫泉唔札辮仔呀 ? 札左除了唔會濕之外,仲會似日本妹架 !
    [版主回覆11/08/2010 23:13:00]以你一向嘅表現,其實同我都好似 (i mean 成日都又喊又笑又愁呢樣又愁嗰樣 ),相信我地嘅智商同趣味都係咁上下 ,你應該都會幾enjoy去玩呢個溫泉囉 ......D男人九成九覺得我地無聊啦,所以一定要秘密行事
    冬天D溫泉旅館好多時都會有呢種棉褸喎,我次次見到都會諗起LG理子同哲平食火鍋嗰幕.....浸嘅時候當然有扎辮,咁影靚靚相梗係要放返把頭髮落黎,我塊包面太脹,搵D頭髮摭下 ....

    回覆刪除
  6. 哈!你算好彩嘞  淨係玩個鞦韆!我個同事好瀟洒咁玩完個滑梯再浸温泉 ... 嘩!佢話好似滿清十大酷刑咁  ... 試想吓:一個赤絛條嘅pat pat喺個滑梯度磨完,再浸落啲熱騰騰嘅温泉水度,都咪話唔頂癮呀  ... 勁 爆 呀
    [版主回覆11/14/2010 23:10:00]其實最主要我係驚個滑梯D木唔平滑,如果有DD木屑飛左出黎,個pat pat滑落去之後都唔駛見人囉.......

    回覆刪除
  7. piggybread :         嘩 ~ 好似鬼影都唔多隻咁 , 正呀 ~  
    Bye Bye !
    [版主回覆11/14/2010 23:10:00]係呀,晨咁早無咩人,好正!

    回覆刪除
  8. 光脫脫打鞦韆,真係好似AV咁~~
    [版主回覆11/14/2010 23:12:00]哈哈
    歡迎光臨呀~

    回覆刪除