2011年5月3日星期二

2011年2月北海道道東道北12日 - hea在知床斜里


2月21日 - DAY 3 (PART 3)
知床斜里


上一回講到搭流冰Norokko號14:48去到知床斜里,響呢度我地要hea兩個鐘等到16:35先再搭酒店安排嘅shuttle bus去知床Utoro溫泉.....


呢個車站都算幾大~


要等差不多兩粒鐘,我地諗住出去車站周邊巡下睇下有無咩可觀嘅景點,首先當然係將d行李keep響locker先啦,點知原來呢個車站無大locker,d中locker唔夠位放我地個喼,結果餘下嘅時間我地都要拖住個喼走,真係吹脹!!


拖住個喼都唔行得遠,我地就響外面影下相.......


呢個車站嘅外形都幾現代.......



原來個外牆係新加建,好似個罩咁圍住成個舊車站.....


由側邊睇會見到原本座building平平無奇~



車站對出嘅廣場,無咩好睇.....



除左酒店提供嘅shuttle bus,去知床半島仲可以搭斜里巴士,巴士站就響JR車站左手邊......


其實14:48到站嘅流冰Norokko號可以搭15:40開出嘅斜里巴士,去到Utoro溫泉16:30,相比我地搭酒店shuttle bus可以早差不多一個鐘到達....


不過我都唔打算搭巴士,首先因為個巴士車費要1490円一位,咁明明搭shuttle bus唔駛錢做咩事要花多三舊水先,其次我地之前plan行程時無諗過會搭Norokko號黎知床斜里,所以無搵定Utoro溫泉嘅地圖,搭巴士去到唔知要行幾遠先行到去酒店,我呢d懶人最好就係一落車唔駛點行就到酒店啦,仲有就係我最初以為知床斜里呢度會有d野行或shop......當然唔搭巴士嘅決定後來俾老爺知道左後又俾佢哦左好耐,佢覺得我唔識分輕重喎,佢老人家認為花多小小錢可以早d到酒店就可以四周行下或者響酒店hea,總好過響呢度無無聊聊咁嘥時間等車,仲認為我嗰三大理由無一個係合理理由....不過當佢知道有巴士搭呢樣野嘅時候,架巴士已經走左lu,所以我都幫佢唔到啦~~


果然響外面逛左一陣無咩好行就返入候車室......


d凳背後面貼晒廣告,幾有諗頭喎~



蓋下印先.....


候車室附設左個展覽廳....


呢隻唔知係海x....


好無聊,咩都影一餐......





響度hea左一陣,真係好無聊,唯有買d野飲下~


老爺話咁響度吽唔係辦法,不如出去行遠d睇下有無野逛,反正大把時間就算拖住個喼慢慢行都唔辛苦.....好彩有行遠d,因為附近原來有間便利店可以消磨下,響呢個悶到抽筋嘅時刻便利店對於我黎講真係等同Daimaru啦!!


逛完便利店又再行遠d,皇天不負有心人,終於俾我地搵到有間shop係賣鞋嫁,仲要做緊big sale!! 大家可以想像當時我係處於一種點樣興奮嘅狀態中啦!!


因為我對腳細,好多size都唔啱,幾乎試勻晒全間shop d boots,間shop又無其他客,我好似行cat walk咁行來行去,搞左好耐,最後終於買左一對,3xxx円咋!! 仲要包送埋一對鞋墊.....呢對野除左有毛毛保暖,至正係個鞋底好掂,一d都唔跣,無論我點樣響d冰地上滑來滑去都ok無問題,超正呀!!


好開心買完野就行返去車站,差唔多時間搭shuttle bus.....



酒店安排嘅shuttle bus pick up location響車站對出嘅廣場,就響Route Inn Hotel對面,好易搵~



黃昏啦,個天色開始暗.....



16:35酒店shuttle bus準時抵達,架車都好full,得我地兩個響呢度上車.....雖然無無聊聊響度hea左兩個鐘,但成功入貨都總算俾我留低一個美好回憶,知床斜里,bye-bye啦,我地應該唔會有咩機會再見啦~~


(...待續)


6 則留言:

  1. piggybread :           加幾塊板 , 真係現代化好多喎 .  
    梗係搭 shuttle bus 啦 , 唔駛錢喎 ,      知床斜里 ~ 我或者會去多次架 .  
    Bye Bye !
    [版主回覆05/04/2011 17:26:00]幾時去呀? 你唔係話過要300年之後先再去日本咩

    回覆刪除
  2. 比我都係會等 shuttle bus, 慳得一蚊得一蛟嘛, 男人同女人想法係唔同啲架
    [版主回覆05/04/2011 17:28:00]係啦,好在有人都係咁諗,如果唔係多得我地d婆仔數,d錢點儲返黎

    回覆刪除
  3. 咦.......,點解個"知床斜里"站同我去果時唔同晒樣嘅 ?妳個唿放唔到locker,點解唔問下案內所有無得keep?
    [版主回覆05/04/2011 17:30:00]係喎,我又真係無諗過可以問下案內所,蝕左添!!
    你幾多年前去過呀? 或者就係當年未加建個外牆啦~

    回覆刪除
  4. 其實兩小時[濕濕碎]啦,最緊要慳番成3舊喎!!
    [版主回覆05/04/2011 17:32:00]如果附近有野shop,兩粒鐘真係嫌唔夠添....係囉,真係慳得就盡量慳嘛~

    回覆刪除
  5. 好彩都俾妳買到對鞋,如果唔係妳呢晚實訓唔著
    [版主回覆05/05/2011 17:05:00]Hehe, 係你最明白我啦

    回覆刪除
  6. hi,
    今年一月去日本東北曾有此經驗, 去到一個超小型火車站, 細到連locker及車長都冇, 只好賭一賭放下大行李一邊, 出去遊覽3小時回來取.
    真的很掛念日本!!!!
     
    [版主回覆05/25/2011 17:17:00]嘩你唔驚俾人拎走,雖然日本d治安好好,但成三個鐘都會擔心囉~

    回覆刪除