2011年5月16日星期一

2011年2月北海道道東道北12日 - 知床極光Show


2月21日 - DAY 3 (PART 5)
知床Utoro溫泉


食完個buffet晚餐,返上房攞返d禦寒衣物,我地就去睇知床激光show嘞.....酒店lobby有counter賣入場卷......


入場費300円


仲即刻俾定個體驗証明書~


個staff話會有人帶我地去會場,叫我地響lobby等一陣集合埋一齊行.....響等嘅時刻當然周圍影下相.......


有個流冰館......


入面嗰d係真係由霍鄂次克海流過黎嘅冰,長期keep住響零下十幾度~



仲有對流冰嘅詳盡介紹.....



有天使流冰魚


你真係不得不佩服日本人,連Q & A都有~


d天使魚好難影......


有野試飲,有人又飲完一杯又一杯,唉~


有時間又蓋下印仔先,不過今次d顏色好淺.....


酒店lobby都幾大,當然唔小得souvenir shop,不過而家無時間行住,睇完show返黎先shop啦.....


等左一陣,就跟住大隊行嘞....由酒店行去會場大約10分鐘,一出左酒店就見到條街好多人向住一個方向行,大概都係去會場睇show,好多人,個感覺幾熱鬧.....去到會場入口先要經過一條時光隧道.....



所謂激光show其實係一個模擬極光show,據講響1958年知床曾經出現過極光,為左重現當時嘅光景,由1987年開始,知床Utoro溫泉每年都會舉辦知床極光祭,利用激光同煙霧造成嘅效果重現極光幻象~


會場嘅setting只係響空曠嘅廣場上set左一個小型stage,後面就係黑媽媽嘅大海同夜空,觀眾就一排排咁企響度望住個天.....我成日都覺得冬天響日本睇呢d祭典好奇怪,好似上次響白川鄉等睇點燈咁,成班人凍冰冰咁企響度唔郁齋等睇表演,個感覺就好似一大郡企鵝企響度齊齊望住個海唔知做咩.....


激光show開始前又有d著左公仔服飾嘅工作人員先講下d開場白表演下咁.....



好快就開始嘞.....


響漆黑嘅夜空之下,唔同顏色嘅激光同煙霧四射,襯埋會場播放嘅音樂,都幾有feel~







想感受一下現場氣氛,去片.....

結尾係一條好可愛嘅天使魚.....


對翼拍下拍下幾得意.....

最後係個心心~~


呢個極光show都ok啦,雖然只係利用一d激光造成嘅效果,同真嘅極光可以話一d都唔似,不過現場有音樂同旁述,就算唔知up咩都算幾有feel....我地去日本睇呢d冬日祭,基本上都係抱住一暏無妨嘅心態,至在參與,所以唔會有咩好高嘅期望,真係好好睇好精彩咪拍多兩下手掌同人讚多兩句囉,單調d亦唔會媽人地,人地攪個event出黎,又唔係收得你多錢,仲想點,我地而家都儘量學去包容多一d啦~


表演完畢d人開始陸續閃......


我地當然唔會閃住,係都要磨爛蓆,趁無咩人睇下會場仲有咩睇先......


原來都有d冰神社,不過當然無層雲峽冰瀑祭打左燈後咁靚~



會場盡頭好似仲有d野......


係流冰露天風呂......嘩女湯嗰邊真係有人浸緊,又凍又暗好勇啫!!


仲有個展覽室......


展覽室show左d魚同海澡咁,無咩特別.....


呢條好似係mini shark??



有天使流冰魚~


睇完展覽室就行返出去......呢個就係剛剛我地成班人好似企鵝咁企晒響度睇激光show嘅地方,而家d人已經散晒......


行返出去條時光隧道,仲有班香港人未走好high咁響度影相,我地當然都趁無人迫影返d造型照先啦~~


同呢個公仔影相,條友唔知有心定無意,無啦啦俾佢抽左一下水,好在我件羽絨夠厚.....


雖然話呢個show要收入場費,但會場都只係放左個箱響入口俾大家放低入場卷,衰d唔買飛入場都無人理.....日本人就係最識自律,唔好成日話針對祖國,我絕對相信同樣情況香港起碼有一半人會唔買飛囉~


離開會場,d人散晒可以慢慢睇下周圍係咩環境.....近海,有d船泊左響度......


有個手湯,d水都幾熱,剛剛可以暖返下已經冰凍左好耐嘅手~~


會場出口附近有壳店,唔駛講當然二話不說貢入去......


入面都有d野賣......


有免費甘酒飲,不過咪搞我,老爺去飲埋我嗰份~


燒緊炭,室內好溫暖~


請問邊個遊客會買呢d咁重嘅鹿角返屋企??


響壳店混左一陣吉就閃人.....壳店附近仲有幾間shop未close嫁,我地當然唔放過.....呢間酋長之家好多木製品同其他精品賣.....


店入面都有印仔蓋......


我地響呢間酋長之家都hea左一段時間,店主好識做猛咁同我地用英文單字傾計,又讚我kawaii,搞到我鬼死咁開心,咁呢個世界當然有來有往,我地最後都放低幾兩銀攞返d精品走啦~~


之後就行返去酒店,呢日未完嫁,因為我地仲要趕返去浸浴同shopping呀!!


(...待續)


 


7 則留言:

  1. 你key公仔頭相個表情好搞笑 . 這個激光祭典都幾特別, 同日本一般雪祭唔同, 不過淨企喺度食風凍冰冰都幾金.
    [版主回覆05/17/2011 15:54:00]係呀,凍到幾乎變雪條~

    回覆刪除
  2. 妳好kawaii呀,我都讚咗妳啦,果幾兩銀放低比我老婆得啦!
    [版主回覆05/17/2011 15:56:00]我俾左啦,上次見幼稚仔時已經俾左個円佢做見面禮啦,你叫你老婆下次同我補返句kawaii就真

    回覆刪除
  3. OK,下次佢見到妳,會送妳"哈哈"兩個字~
    [版主回覆05/18/2011 16:49:00]哼,咁姑寒,講句野讚我啫,當做善事都好掛

    回覆刪除
  4. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2011年5月18日 下午8:13

    kawaii~ kawaii ~kawaii 豆豆
    [版主回覆05/19/2011 17:06:00]Hehe...都係豆豆對我最好

    回覆刪除
  5. 個激光 show 真係幾靚,不過露天睇凍唔凍呀 ?
     
    [版主回覆05/19/2011 17:06:00]梗係凍啦,企一陣已經變左條雪條啦~~

    回覆刪除
  6. piggybread :            個 Show 唔錯 , 我去果陣未開始 , 否則一定參觀 .  
    仲有 : D "甘酒" 好正架 , 不妨一試 .  
    Bye Bye !
    [版主回覆05/25/2011 18:01:00]你個酒鬼!! 我以為你只係 "好" 啤酒添,d甘酒好勁啫,咪搞我~

    回覆刪除
  7. 雪地激光Show好正,我地都唔知幾時先有機會去~~~
    [版主回覆07/06/2011 18:03:00]我以為你地成日周遊列國已經去左添...不過總有機會啦,而家d人都開始去返晒日本啦~

    回覆刪除