2011年12月17日星期六

2011年11月深圳東部華僑城2日遊 - Day 1 (Part 1)


早兩星期同屋企人一齊去深圳東部華僑城玩左兩日...我地響中旅買套票,包來回巴士票、入場門票同酒店一晚~

朝早8:00響太子維景酒店附近上車....

差不多一個鐘去到皇岡口岸,過左關再轉另一部細d嘅van仔,再坐多大半個鐘就到大梅沙華僑城東門入口,落車地方係一個停車場,之後又要轉909公交車....其實我真係覺得d交通好鬼煩,轉幾轉車,真係坐到人都顛,咁大個渡假區,d交通設施點解唔安排得完善d,架van都去到入口處啦,做咩唔上埋山上去嫁,又無free shuttle bus接駁,響入口度d車站又亂七八糟,排排下隊又話排另一個車站,轉去排左一陣又話之前排緊嘅先啱,真係媽媽聲....不過老爺同細佬佢地話內地係咁嫁啦,如果俾埋你free shuttle bus,無909公車d人點賺你錢呀!!

明明寫住909巴士站排排下都可以叫你走怒,咩因由? 係內地先會出現d咁情況!

仲要周圍一地垃圾,唉...呢d就叫經濟大國

909公交車10蚊一位....

排到去前頭臨上車幾個男人企響度收錢....唔知點形容,總之就係好唔文明嘅感覺....我真係好唔鍾意返大陸,不過諗住陪下媽咪又可以同姪女玩先無計~

東部華僑城面積好大,一共分三個區域︰大俠谷、大華興寺、茶溪谷....大俠谷主要係機動遊戲設施,大華興寺顧名思義係寺廟,一般遊客都未必會花時間去,至於茶溪谷就有幾個主題公園同酒店.....由華僑城東門入口可以搭909公交車直上茶溪谷,如果打算先玩大俠谷亦可以由東門入口行去大俠谷入口,不過都幾遠囉,而大俠谷同茶溪谷兩個區域並無直接交通連接,由大俠谷可以搭纜車或者索道去雲海高地,然後再轉小火車或者接駁巴士去茶溪谷....老實講,都係嗰句,d內部交通接駁真係煩Q死,又早close,真係搭到想打人!!!


因為我地嘅套票係包埋大俠谷同茶溪谷嘅入場門票,不過d門票就要先去酒店攞 (好煩囉!),所以我地響東門入口搭909號直接去茶溪谷,車程都要成十多二十分鐘....去到茶溪谷我地先去酒店攞入場門票同放低d行李.....近茶溪谷出入口有兩間酒店︰茵特拉根酒店同黑森林酒店,茵特拉根酒店最豪最靚,房價當然好Q貴,最平都要三千幾一晚....三千幾,可以走一轉台灣有餘啦,我地當然揀另外一間黑森林酒店,不過都唔算平,都要兩千幾嫁.....

去到酒店,d職員service都OK啦,做左check in話兩點先有房,然後又同我地講如果想早d攞房可以加一舊水即刻有房仲同我地upgrade有陽台房間,真係,響內地,乜都係錢,只要有錢就乜都得~


酒店lobby




房間唔算十分大,不過都好乾淨企理,仲幾有童話feel....







比較奇怪係間間房都只係有shower,無浴缸~


個電子磅係唔work嘅~


好有童話feel嘅鐘~


其他d裝飾擺設都係~




我地d房都係向泳池...


酒店處處都好有歐陸色彩~~





搞掂晒就去茶溪谷玩啦.....

兩天門票,可自由出入~

一入園就見到好大嘅花田,十足去左A貨富良野咁~



d向日葵都足有人咁高嫁~


好大隻甲虫!

茶溪谷有好多個主題景點,如果用腳行唔知要行幾多日,園內有d叫電瓶車行走,總共六個stop,可自由上落~

莫講話我地一家有老有嫩唔想佢地行得咁辛苦,我咁lazy都唔會行啦.....

而且三十蚊位,即刻科水上車啦~

第一個stop係四季植物館.....


館外有個蓮塘~

一入館就有個好大嘅地球,不過唔知同植物有咩關係~


館內有好多花花草草,其實都幾靚~




仲有好多古靈精怪聽都未聽過嘅植物.....


我地好無聊,連呢個噴水池都玩一餐,搞到一身都濕晒


個植物館都幾大,行得累可以坐下.....

又有另一個花田....

有鸚鵡表演....




植物館後面有個迷宮,不過連姪女都話好easy,一d難度都無~

呢個玻璃迷宮仲簡單,仲要有塊玻璃係碎左....點解唔拆走佢,好危險喎~


呢個大汽球同海洋公園嗰個一樣,不過今日無開放....

響第一個stop都消磨左好耐,之後我地就等電瓶車去第二個stop,都有好多人等,好多時都要等一、兩班車,不過d車都唔會太疏啦~

第二個stop係濕地花園....呢條紅橋好搶眼....


又有蓮塘,d蓮花開得幾靚~

可以望到遠遠嘅大華興寺四面觀音像~

呢個裝置好過癮,係取水器,不斷咁轉個軑盤可以將下面d水抽上黎.....

有名堂嫁,叫阿基米德取水器~

Hea左一陣繼續去第三個stop....

第三個stop係三洲茶園,不過我地skip左佢唔去,茶園,無咩興趣....第四個stop係手藝坊....

呢度無啦啦有個關於近代史嘅庚子首義館.....

館入面有好多圖片介紹,都幾詳盡同幾有趣味性,唔算好求其喎~

不過最好玩係有個電視,俾你企響前面自拍,響ceiling有兩部電視會顯示剛剛影嘅自拍像....好好玩呀,我地響度不斷擺pose玩左好耐

之後我地上去茶藝坊....


呢條橋幾型....

呢條橋都好長,行左一半已經唔想行,不過姪女話要行,佢話做事唔可以半途而廢,唉....


響條橋上可以望見遠遠山頭有好多茶田~


明明叫茶藝坊,其中一層樓又有釀米酒坊....


玩左半日,睇睇錶原來已經一點幾,係時候搵地方醫肚.....

(...待續)

4 則留言:

  1. 估唔到突然殺個祖國遊, 真係估你唔到, 我一樣支持架, 聖誕新年快樂^^

    回覆刪除
  2. 紅米奇,
    因為祖國d經歷實在太匪夷所思,所以要打尖寫先...新年快樂^_^

    回覆刪除
  3. 估唔到你都去大陸玩

    回覆刪除
  4. 小肥羊,
    係囉..都係諗住陪下媽咪啦~

    回覆刪除