2012年7月4日星期三

2011年2月北海道道東道北12日 - 浸泡然別湖冰極露天風呂







2月25日 - DAY 7 (PART 3)
帶廣 > 然別湖



上一回講到響JR 站食完個lunch,係時候要去今個trip 另一個非常期待嘅景點,然別湖......


去然別湖嘅巴士站就響JR 站出口嘅右手邊.......


去新得同然別湖方向嘅拓殖巴士係四號候車處~

 

13:45有一班車,好快就有巴士可以上車嘞~


最鍾意日本d 巴士規定唔可以講電話.....好怕成日要被迫聽埋隔離d人嘅家事感情事,又嘈,有d 把口又臭哼


成架車空盪盪,計埋我地都唔夠十個乘客,有d中途仲落埋車


由帶廣去然別湖嘅車程要一小時45分鐘,食完飯飯氣攻心,開車無耐我地就開始瞓困,瞓左大半個鐘醒返就望下外面大片大片雪地......




車行左大約一個鐘之後去到一個叫鹿追營業所嘅中途站,巴士會停一陣俾大家去放下水.....呢度亦都係一個轉乘站,如果由新得嗰邊開嘅巴士就需要響呢個站轉搭由帶廣開行嘅巴士 (即係我地搭緊呢一條線) 去然別湖~







車程嘅尾段要上高山,因為然別湖係響十勝地區800多公尺嘅山區上,係全個北海道最高嘅湖呀~






之後去到一個叫扇ガ原嘅地方,可以望到山下一大片景色,好靚,個個嘩嘩聲起晒身影相,車長好好人,忽然將架巴士停低俾我地落車走去展望台影相.......


山上好大風好凍,不過景色好靚呀!!


北海道真係處處都係美景




大家都好自律,影完相就拿拿聲上返車,真係唔該晒車長,無端端多左一個景點~


最後一段山路都幾迂迴,仲落起雪,路面結晒薄冰,所以車速都好慢下~






差不多三點半,穿過左一條隧道後就到達然別湖嘞,呢度真係好似同外界隔絕咁,只係得兩間酒店,一間叫風水,一間叫福原.......巴士車長問我地去邊間酒店然後就車到我地去酒店門口.....落車時我地諗住俾車錢,點知車長話唔駛錢.....Wow!! 其實之前都聽過話來回然別湖同帶廣嘅巴士費係free,不過唔係咁肯定,原來係真嫁,hehe,又賺左2650円,兩個人成五舊幾水,good 呀!!哈哈


兩間酒店都係響然別湖湖邊,房價都係差不多,原本一開始我地係book左福原,貪佢個package包埋免費shuttle bus去帶廣同新得,不過後來上網search 過下其他blog友嘅遊記,似乎大部份都一面倒book風水,有d 仲話夜晚望過去福原嗰邊全棟酒店黑媽媽,有d 恐怖囉,所以最後我地都改左book風水......


酒店接待嘅職員d英文好掂,溝通完全無問題,而且好helpful,好似第二日我地會去Tomamu,原先打算搭巴士去新得再轉JR,於是請接待員同我地check下d 班次,點知原來來往新得同然別湖嘅巴士星期六係停開,接待員見我地呆左響度,就問我地會去邊然後即刻幫我地check去帶廣嘅班次,原本我地plan左搭12:05由新得開出嘅JR,12:29到トマム,職員幫我地check 呢一班JR 響帶廣開出嘅時間係11:35,不過由然別湖去帶廣嘅巴士要9:50先開出,去到帶廣已經係11:30,我地仲要買車票,要趕上11:50嘅班次比較危險......不過無計啦,都無第二個選擇,唯有搏下啦~


搞掂晒check in,有個嬸嬸就帶我地上房,我地住805號房~


 房間係一般嘅和室,面積都有10疊.......












基本設備齊全.....


Welcome snack 係然別湖嘅cookie.....


不過個TV好微型.....仲細過屋企睡房嗰部


有個小小嘅pantry~


Washroom 都算闊落,而且乾淨企理.....


有basic 嘅個人護理~


個tissue架好屋企feel偷笑

 

無諗過有埋浴缸,平時好多溫泉旅館都未必有.....不過最後我地都無用過~

最吸引嘅當然係有個大窗可以展望晒成個然別湖...... 


 
成個湖景一覽無遺good......湖面結晒冰嫁,湖中心嗰d一間間冰屋就係我一直好嚮往嘅夢冰村Ice Village 啦,呢個係真正嘅期間限定,只係冬天先有嫁!!


最前面嗰座係無料冰上露天風呂,好想即刻衝落去玩呀!!抱抱


d 人響度玩緊咩呢?







 

咁凍嘅天氣都會有虫飛入嚟?思考



事不宜遲,趕緊去泡個露天熱湯先......拿拿聲除衫換返件泳衣,又著返晒d 禦寒衣物,響酒店房攞埋兩條大毛巾,搞掂晒就即刻出發去一路以來夢寐以求嘅 Ice Village.....


由酒店行去好近.....睇下 village 嘅 location map 先.....冰上露天風呂就響左手面太开心


天氣好好,觸目所及都係耀眼嘅白雪,好開心嘻嘻


冰屋呀!!心

 

Ice Factory!!.....老爺即刻扯住我話趁未天黑去左重點項目泡湯先,一陣先慢慢逛啦.......OKOK..ok


Wow!! Ice Bar 呀!!花心.....老爺又斜眼睥住我︰...冰上露天風呂等緊我地呀!!来


OKay! 我忍懒得理你.....去泡湯先......


首先要經過一條雪路......


有工作人員響度努力修補緊d 雪柱~


真係唔該晒.....加油呀!!给力


走在偌大嘅湖上,真係自我感覺無限好呀抱抱......藍天白雲,雪白嘅大片冰湖,仲有可愛嘅冰屋仔,好正呀!!good


回頭望返湖邊先,白色嗰棟就係風水酒店啦~


Yeah~ 行到去冰上露天風呂啦!!
 








 
夜晚六點後分左男女專用時段,之前係混浴,哈哈,我鍾意混浴,只要係可以著住冰衣或包毛巾,我一d 都唔介意~


唔係泡湯嘅人,唔該請勿內進~


入浴手則,有埋英文version,不過 d grammer就.....偷笑


入去探險啦,好緊張呀嘻嘻......


一入去就係更衣室,男女各一,不過成個風呂區除左我地一個人都無,我地又已經著定晒泳衣......唔理咁多,一齊用一個算......


冰上臨時搭建嘅露天風呂,當然比較簡陋,只係搵木板搭建咋,不過我地一d 都唔mind,咁先有原始嘅風味嘛......拿拿林除衫先......好凍呀,完全無暖氣嫁!!生病


除晒衫,老爺首先以九秒九速度衝出去,即刻聽到佢雪雪呼凍嘅大叫聲,好淒厲抓狂......哈哈哈哈


個浴池好大個嫁,有條樓梯走上去,不過鋪晒雪,對腳踩上去好凍呀......


我嚟啦~~可爱




嘩!! d 水好熱呀!! 不過d 冷風一陣陣勁吹過嚟,全身打晒冷震,好凍呀,快d 浸落水啦!!


哈哈,好舒服呀,浸左一陣個身就適應晒.......放眼望過去一地都係白雪,抬頭係無邊無際嘅藍天白雲,呢d先至係真正嘅雪見風呂嘛......最開心係無第二個遊客,我地兩個包場,好free 呀!!


浴池好大,我響度游水呀,哈哈.....老爺話頂我唔順,費事理我,佢話要閉上眼慢慢享受難得一遇嘅雪地露天風呂喎懒得理你


浸浸下忽然發覺有雪花輕輕飄落......嘩,塊面凍冰冰,個身熱辣辣,感覺好正呀!!心 嗰種 "正" 真係好難用言語去形容,係要山長水遠走嚟親身經歷過先可以感受得到嫁!! 我只可以講呢個費用全免嘅冰極湖上溫泉絕對正過俾幾萬円去住嘅某d 所謂露天風呂付客室囉赞~


浸暖左個身,周圍影下相先......



四野無人,鍾意點影都得......




 
埃住個浴池邊望出去,感覺好似去左一個白色嘅童話國度咁呀,真係好有一種幸福嘅感覺!!


圓圓嘅屋頂,好可愛


同酒店say 個 hi 先.....Hello hello,有無人見到我地呀嘻嘻



浸完雪見風呂,成個人都暖笠笠,好舒服,真係要俾十個讚佢呀goodgood,雖然路途遙遠,但呢個露天風呂絕對係值得不惜長途跋涉走嚟親自感受嫁!!......走返入去更衣室換返衫,啱啱搞掂晒就聽到人聲,終於有遊客嚟啦,上天待我地真係不薄,俾我地獨享左一個無人騷擾嘅雪見風呂,好開心好感恩呀!!亲亲

好滿足咁離開露天風呂,我地繼續遊逛夢冰村......

(...待續)



 



 
 
 




 

6 則留言:

  1. 請問呢d冰屋, 露天風呂係咪2月先有架?
    [版主回覆07/05/2012 22:53:16]Ice Village大約由一月中至三月尾開村,基本上冰屋仔、露天風呂同戶外activities好似snow mobile、熱氣球等響呢段時間都有得玩,不過ice chapel 同ice lodge就只係去到三月中咋~

    回覆刪除
  2. 冰湖上浸溫泉, 真係好正woh! 巴士免費又幾好, 真係慳好多, 點解咁好唔洗錢
    [版主回覆07/05/2012 22:58:04]係呀,真係好正!
    好似係拓殖巴士公司同然別湖兩間酒店合作搞一條龍服務吸引多d遊客去~

    回覆刪除
  3. 睇完好想 plan 去一轉呀 !
    [版主回覆07/05/2012 23:02:27]咁就快d plan 啦,係時候啦

    回覆刪除
  4. 你唔知冬季巴士係免費咩? 比錢你就傻了~

    http://www.takubus.com/apri/gs/news_info.php?id=104
    [jokelib回覆07/07/2012 13:00:35]好彩司機唔比你入錢,哈哈~
    [版主回覆07/07/2012 11:27:59]因為係日文唔曉,所以唔敢肯定囉

    回覆刪除
  5. 正到震呀!睇完我都想去浸返轉~~
    [版主回覆07/07/2012 11:28:53]咁咪啱晒囉,快d加入你個北海道trip啦~

    回覆刪除
  6. 你係著泳衣入去浸?即係話如果唔係星期六噤就有車去新得?
    [版主回覆08/20/2012 16:42:39]係 & 係,據大堂個職員係咁講,不過星期日我都唔敢肯定~

    回覆刪除