2014年5月21日星期三

2014年4月日本中部立山8日 - 戰利品篇



又去到最興奮時刻.....今次收獲一般,事後檢討相信應該係近期去得密左 dd,七個月內去左三次日本,好想買或者格硬買嘅上兩次都應該買晒,所以今次真係驚喜唔多,連平時最愛逛嘅藥房今次竟然有 d 無從入手唔知仲可以揀 d 乜...(OMG!! 我講緊乜野?? 我竟然講 d 咁嘅野,一定係癲左)

當然,敗家精一心要過 shopping 癮仍然無難度,幾無野 shop 嘅時間、地點、意欲等等都總可以搵到 happy moment......OK,先嚟 Baobao,以往都係淨色,今次揀呢個 pattern 幾特別......

好搶手呢,名古屋只係得高島屋一間店,我地去左兩次,第一次夜晚約七點只係淨幾個顏色,唔想買......最後一日朝早再去,仍然只係得幾種唔太想要嘅顏色,不過另有最新款出左,顏色都 ok 每一格有暗字但標價高達 7xxxx 円,除非我傻左如果唔係點會花幾千銀買個膠袋?? 之後見 sales 響櫃入面攞呢個俾個客睇,個客應該係 reserve 左同一款不過係藍黑色,我一見覺得個 pattern 幾特別兩眼已經發光,後來個客磨左一輪最後都係要藍黑嗰個,我都未開始行動老爺已經第一時間搶埋去一手幫我攞起,哈哈,佢話見到旁邊其他人個個虎視眈眈深知如果俾人捷足先登佢會有排煩喎

呢個除左 pattern 未見過,格仔仲有暗紋,不過價錢其實都俾早幾次買嗰 d 貴,扣左稅都要 36,000 円.....不過算啦,買埋呢個我應該唔會再買.....well, 我意思係指呢隻手抽款,除非佢有出第二種款

仲有個吊飾......不過都幾大塊,整塊咁嘅野響個袋好誇啫~

跟住係衫,大部份係 pre-order from Amazon,另外就係 from Outlet~

On line shopping 雖然好方便,但始終有個危機就係未必會好合身,所以今次專攻 5,000円以下,即使唔 fit 都唔會太肉痛,當然一分錢一分貨,愈平嘅大部分都係強國製造囉,不過手工都唔差啦......今次 post 埋網頁嘅 model 相,因為我自己影嗰 d 實在太核突

呢件全哩士要 3980円,好似貴左小小,不過真係好靚,而且仲有隻紫色 bracelet 送,雖然都唔會點戴,但 C9 仔有小小便宜執已經開心

上︰睇相以為有兩層,實際只得薄薄一層,不過入面係咪都要著背心,而且 1340円 only 啫~~
下︰呢件要 2680円 (明明個 model 著起嚟個下擺好寬鬆,但我竟然覺得好窄....不過睇實物都真係無睇相咁鬆身,最主要係胸口嘅 pleating 幾乎係無乜做,有小小貨不對辨

Lace 背心,2500円,算貴,不過佢係層層 lace,真係巧靚~

上︰好 like 佢個領口花,2233円都忍唔住要買~
下︰呢件好平,985円咋!!

上︰只需 1611円!! 抵呀!!
下︰2180円,其實都只係大約百六蚊,但同上面一比較,上面嗰件真係勁抵囉~

今次嘅 pre-order 有兩件失手,除左上面灰色嗰件 blouse,下面呢件原來好大件,著上身似有左四個月,唉.....要 2990円呢

上︰背幅係全通花,1350 啫~
下︰呢件薄絨褸超平,only 2880円!! 鍾意佢個小喇叭袖,早知買多件米色啦

通花全露肩,heehee, v sexy nei~

又一件好平嘅 trench coat, only 3800円,不過要另加 shipping cost 340円,不過都抵啦!!

以下兩件 fr Uniqlo, 兩件都係 1290円,加埋稅都係 1392,返香港即刻望下要 $199 呢

今次去左長島三井 outlet,好多店都做緊 sale,我同老爺都各有小小收獲......下面呢件 from Next Door, 原價其實都唔係貴,只係 2300円,but 折上折之後實價 $135

老爺鐘意嘅牌子,不過佢無收獲,反而我執到件合心意~~

Gap, 見有 50% off, 一於同款要兩隻色

From Next Door, 原價 2847円,三折!!! 買 2 items 仲有 extra 10% off! 點忍得手

1010円 only!! 買定襯衫一定無錯

早幾年響知床買嗰對專行雪地嘅毛毛 boot 開始有小小爛,係時候要入定一對......

呢種底行雪地應該 ok 吧~

Hand made 手繩,1080 each......



重點︰NOT made in China!!

今次響 amazon 買左好多朱二繩,細細條諗住唔阻地方又可以過足 shopping 癮......

花花 earring,1300,不過都幾大隻,有 d 誇

500円咋!!

864円,都唔貴啦~

Amazon 嘅手 bracelet 實在太多選擇,好忍手買兩條,都係千幾円~


呢條頸錬先最抵,咁多花花咁大抽都只係 1100円

手袋吊飾 / 匙扣,包包可以打開嫁~

買左個相機袋,其實之前響海港城見過都想買但始終唔捨得,今次響 Big Cam 竟然見到,買滿 10,000円又可以扣稅~

換左 5S,又有藉口買過 d 新殼......
 

筆記部型.....


呢個款夠 fancy 得嚟又夠 Q

白雪公主食蘋果?

跟住係食物,成日驚行李超重所以唔敢買多......


都係一 d地方限定,味噌百力枝上兩次去名古屋都唔覺有,呢款紅豆 KitKat 亦好似係第一次見~

係咁意入小小飛驒牛食物同味噌當回味下~

必買嘅室堂駅限定星之雫杏仁朱古力,英文叫 A Drop of Star,幾別緻呢......有得試食,兩種味道,藍色牛奶味,黃色富山縣產黃豆......其實兩款都幾好味唔錯~~

特別 specify 係離星星最近嘅車站

立山駅限定「立山遊記」菓子,有紅豆同綠茶兩種味,一樣有試食......

我地買左紅豆,感覺無綠茶味咁甜~

又響機場入返小小北海道好好味嘅野食

R: 伊勢神宮おはらい町買嘅赤福餅,點知唔記得食返香港後發左晦
L: 山中溫泉買嘅饅頭......

唔太甜,都幾好味喎~~

去伊勢神宮例牌買 d 御守做手信~

Fr L to R: 下呂溫泉合掌村贈品、立山紀念鎖匙扣、次次都要買嘅毛毛動物電話繩

響立山買左兩個毛毛公仔,右邊係 Q版雷鳥,so cute......左邊係溫泉旅館特別版,揹住個藤籃,沿途見 d shops 都只係單一隻公仔無藤籃嫁!!

又買雨傘,好 slim,返工放手袋最好......環保袋係響SA無聊逛時想搵 d 野買,但原來好大個,去超市入貨啱晒

老爺次次都要響溫泉旅館買 soap,佢好鍾意用

大家去完大浴場,有無發覺無論點樣放自己對拖鞋都總係俾人著錯攞走? 我真係覺得好難頂,記一記個位置啫有幾難?? 一諗起對拖鞋上一手唔知係咩人對腳著過就覺噁心,所以今次響某間溫泉旅館竟然 provide 呢一種 slipper sheets 俾住客用,真心好 like 呀! 房間每人送一對,大浴場有大量任攞,我地當然忍唔住攞多幾對留返下次用啦

上次去白川鄉同高山買飛驒寶寶買到癲左,今次係咁意入返小小貨.....(其實都唔知有無重複)

藥房.....正如一開始講,之前兩次乜鬼都買過晒,今次都係幫同事買或補小小倉,因為今年內應該都唔再會去日本住.....

左邊兩盒係溫泉酒店買嘅 cream......點知原來紫藍色嗰盒之前唔知邊次買過,屋企都仲有一盒未用


實在太好用,買定多兩枝,順手買埋枝 cleaner~

唔係自誇,我真係一個好盡責嘅消費者,二月去福岡買 BB cream 送左兩片 True Liquid UV sample,試過好用我真係會去買嫁.....最開心又有野送.....

有塊鏡.....

一片 Base UV & 兩款 powder......連 sample 都附送埋粉撲,真係好鬼正.....試過如果好用下次又買,不斷送不斷試不斷買,一路唔停幾好

本身枝  base 都有附送粉撲同專用盒......BA 話配埋上次買嘅 BB cream 效果最好,單獨用唔駛上乾粉都得,可以 last for 13 hrs,薄薄一層已經搞掂,good ar!!

我鍾意逛日本嘅 Laduree,service 實在太好,同 Paris 簡直無得好比......

今次買左 macaron 造型鎖匙扣吊飾,2890円! 平過香港好多呀!!

好靚,送禮自用兩相宜

最後當然係 online duty free shopping.....

CX d 餐雖然愈來愈唔掂,但 d 野就好啱我買.......

仍然係只揀 exclusive or limited items......

未試過呢隻牌子,見佢係美白 set 就買嚟試 try try 啦~~

唔少得又入 d JM.....

至 like 嘅 English Pear Freesia 同好清新嘅風信子

新試呢隻 Peony & Blush Suede, 牡丹與粉絨,好清香,同邊隻味溝好呢?

機場最後一擊......

Cleansing oil,之前試過綠茶,而家用緊粉紅色,本來想買枝橙色琥珀試下,不過只得大枝裝或兩枝 150m set 賣,我話其實想試下先唔想買咁大枝,BA 就 suggest 試下呢個 travel set,一 pack 四款,仲可以試埋藍色有淨化功效.....我當然勇於嘗試

雖然屋企 d 防晒、BB cream 仲有存貨,但始終想買呢枝 Diorsnow,貪佢薄身得嚟有小小 coverage,T zone 又唔會出油,而且夏天戶外陽光實在太勁,要 SPF50 PA+++ 先放心

Show time 完畢,慣例大合照

望落去都好似幾多野咁啦,其實只係幻覺,實際情況今次只係 total 46.1kg!!.....實在太忍手,完全無超重嘅危機,機場 check in 時一d 都唔刺激有 d 失落添


12 則留言:

  1. 今年興喱士通花, 啱晒啦!! 對boot個鞋底好靚, 哈哈 >:)

    回覆刪除
  2. 都唔少戰利品喎!
    Scarf from Next Door 好抵, 仲有UV添
    macaron 造型鎖匙扣吊飾好靚....
    未見過咁slim的umbrella....

    回覆刪除
    回覆
    1. ok 啦,其實好多想買但都忍手無買
      雨傘係 Water Front,好輕身放手袋好正~

      刪除
  3. Laduree 呢個品牌我都係剛認識,原來仲有 macaron 鎖匙扣吊飾賣o架 ? 咁我下次去日本又有多一樣新目標了,哈哈 ~
    係呢,咁o係香港買o既話,價格大概幾多呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多副產品嫁! 樣樣都好靚不過好鬼貴,所以趁円跌去日本買就至正
      我呢個響香港賣$390!!

      刪除
  4. 我個朋友去咗幾間都買唔到BaoBao, 你眼明手快即要真醒, 無過重就心寧空虛, 下次唔好喇, 唔好浪費位置嘛 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係去北海道嗰位? 咁快又去完返嚟...我都係咁啱見到個 sales 攞出嚟,如果唔係今次都空手而回....咁空虛一陣都好過要罰錢啦,我應該要習慣一下空虛好d :p

      刪除
    2. 係呀, 就是果位, 話咁快玩完回來, 佢好似放監一樣, 逛買野, 係東京基乎飯都無時間唔食, 又Agnes b, 又porter, 好有潛質, hohoho
      你點可以空虛, 空虛會寂寞和凍, 即又要走好轉才唔寂寞

      刪除
    3. 去埋東京就梗係停唔到手啦,但響東京有幾間baobao 都掃唔到一個半個就都好失望喎...咁佢嘅第一次自駕遊順唔順利呀? 租ETC card ok 嗎? 我地反而有小小驚嚇差d攞唔到張card!

      刪除