2014年5月30日星期五

2014年4月日本中部立山8日 - ETC card, where are you??


DAY 1 (HK > 名古屋)

又出發啦.....雖然已經去過名古屋兩次,但今次係第一次直飛中部國際空港,所以都係搭 CX 10:15 班機~

今個 trip 嘅主打係上雪山,雖然二十幾度天氣但要多帶件厚褸同行山鞋,未出發兩個喼已經無左一半位.....唉,咁我點買野返嚟呀??


今次有驚喜,upgrade 左我地 premium economy,之前見身邊 d 人成日都有得 upgrade,係我地未試過,今次終於到我地,雖然唔係 business,但都已經好開心


To Min Chun C 好大個廣告牌呀!!

呢期實在太迷佢,忍唔住要做小 fans 影一影


響 lounge 食完免費餐逛一陣就夠鐘 boarding~


Premium econ 都幾正噃....個位比 econ 闊落好多,同前面座位個距離亦好闊,老爺完全唔需要起身我都可以行出去


用餐枱闊少少之餘,仲另有地方放杯......


TV screen 好似都係闊d.....

有腳踏.....


同 headphone~


不過餐就無分別,一樣.....咁唔掂



食下野睇場戲好快就到名古屋啦~


Check in 好快就搞掂~




跟住就行過對面搭名鐵出市區......



大約40分鐘就去到,名古屋駅好多人好繁忙呢.....

我地先去酒店放低 d 行李,因為係第一次由機場直接出市區,所以都花多dd時間搵太閤通口~

我地第一晚住呢間ヴィアイン名古屋新幹線口,由車站行去五、六分鐘就到~

酒店地下就有間 OK 店,超方便,而且房價亦唔貴,只係 6800円,不過我一定唔會再入住,因為 service 實在太差


做完 check in,職員話我地知有 d 包裹幫我地收左並已經放左響我地房.....

一入房果然就見到我 d Amazon orders, heehee, 都唔係好多啫......咪住先,除左 Amazon,應該仲有最重要嘅 ETC card 未見有噃,於是我地即刻走返去 reception 詢問.....

往時響日本租車如果租埋 ETC card 響 Tocoo 一次過可以搞埋,攞車時會俾埋張卡,但而家改左張卡係直接郵寄去機場或者酒店,響做 booking 時會問你取件地點,我地打算第二日先攞車所以就填左呢間酒店名,但我地有個疏忽,book 酒店係用我個名,而 book 車就係用老爺個名,我地一路無為意,直到出發前兩日 Tocoo send email 溫馨提示我地如果酒店 booking 個名唔同租車個名記得通知酒店要幫我地收件,一貓驚醒於是即刻 send email 俾酒店,因為佢無一個酒店專用 email 所以我就響佢個 general enquiry 留言,諗下諗下都係放心唔落於是又再補多一封 fax 請佢地幫我地留意收件,第二日就收到佢地 email 回覆話我地個 package 早兩日已到左亦已幫我地收左,當時已經覺得有 d 唔妥,照理 Tocoo 都係尋日先提我地咁快前一日就已經寄左去酒店,而且酒店又無老爺個 record 佢地咁都識得收,不過礙於時間緊迫同語言難溝通關係,我地都唔理得咁多,諗住去到先算.....果然就真係發生問題...... 

去到 reception 剛剛同我地做 check in 嗰位姐姐都仲可以勉強用有限英文同我地溝通,check 左一輪佢話無收過份件,咁我當時就諗會唔會份野仲未送到呢,不過唔係喎,酒店覆過我話幫我收左嘛,咁即管叫佢地再 check 真 d,嗰位姐姐 check 左一陣就走左入去入面,之後應該係一個較高級嘅女人走出嚟,以為佢搵個講到下嘅人同我地傾,唉,佢 d 英文仲屎過之前嗰位,基本講十句佢大約明兩句,搞左一輪終於明白佢講乜,原來佢地尋日確係有見到我地份件,但因為收件人個名唔係住客所以就拒絕簽收,之後就一副愛理不理完全唔關佢事模樣......頂佢! 俾著以前我已經拆左天,不過而家年紀大左脾氣收返 d,我於是好心平氣和同佢講我有 send 過 email 同 fax  俾酒店通知我有個 package from Tocoo 收件人係用另一個名字,而最重要係你地酒店亦以 email 覆左我話幫我收左份件,咁你無理由而家又同我講你地竟然 reject 左我份野啫......

之後呢位姐姐又走返入去入面,估計應該係 check email 啦,等左好一段時間佢終於走返出嚟,嘩,個臉色簡直 180度轉變,猛咁 say sorry 話有收過我個 email 只係同事搞錯左,咁我其實都唔駛你地 say  咁多個 sorry,最緊要係而家我點樣可以攞返個 package,佢又 check 左一大輪,終於搞清楚份件而家彈返左去郵局度,就響呢個時候老爺就收到 Tocoo 嘅 urgent email 通知我地酒店唔肯收我地個 package,請我地五點半之前一定要同酒店搞清楚......咁我地唯有問返酒店而家究竟可以做 d 乜,因為當時已經五點幾,又係星期日,我地第二朝一早就要閃,好驚如果要等到第二日辦公時間先有人幫我地跟進.......個女人就話原來個郵局就響附近,佢地會即刻搵人過去攞返件野,請我地等等大約半個鐘就可以攞返嚟......咁都安心 d,原來星期日郵局都有人辦公,於是我地就話而家要外出今晚返嚟先攞返件野啦......直到呢一刻我覺得酒店嘅 service 都還 OK 啦,雖然之前搞錯左而且態度麻麻,但當知道係佢地嘅問題,佢地都即刻想辦法幫我地解決,我之前話 service 太差永不再入住唔係指呢壇野,令我極度不滿嘅係另一個職員,遲 d 會講到~

上返房洗個臉,趁房間未整亂影幾張相先......12平米嘅房間,一眼見晒.....


都有張工作枱.......

反而 TV 比想像中大~

雪櫃、電水煲都有~

無衣櫃,只有四個衫架......


有加濕機~

Washroom standard 設計......

只 provide 基本嘅牙刷同 shaver,其他綿花棒、浴帽等一概欠奉.....Shit!! 偏偏今個 trip 唔記得帶浴帽

Hea 左一陣就拿拿聲出去做緊要野......

見到有間 Laduree,當然入去巡個圈,唔買都要望下



樣樣都好靚,樣樣都想買



最後都忍唔住買左呢 d 鎖匙扣吊飾,比香港平好多


高島屋勁多人!

大堂正中仲有對新人響度影相~


高島屋二樓有個花園平台,環境都唔錯~

逛完高島屋,循例走去名鐵百貨逛逛......


呢座 building 好型,次次都要影~


當然又要同大公仔影返張相,今次係空姐 look~


仲有凌志跑車~

響名鐵百貨行左陣,之後打算去榮町嗰邊行下,上次響大須商店街掃左好多平野今次又想去走個轉,而且如果今晚唔去之後就再無咩時間去,但唔知點解呢一晚兩個人都唔係好想郁,心想要花時間搭地鐵,去到其實都係做同一樣野都係 shop 平,不如響呢度逛下地下街算......逛到七點半就去矢場とん食豬扒飯,第一次嚟名古屋已經食過覺得幾好食又想再回味下~~



Window display 呢隻豬仔好可愛~


真係唔錯,d 肉好嫩滑呀


鐵板呢個一樣咁好味



食完離開時見到有豬扒三文治,當時已經食飽所以諗住走時響機場買嚟試下,可惜去到當然又無左件事


食飽飽唔捨得返酒店住,於是去千里馬藥房掃下貨,記得 2010年嚟嗰次覺得呢間藥房超大超正超多野買,但今次再嚟已經無呢個感覺,甚至覺得貨品種類比較少,或者係因為自己近年實在去得太多呢 d 藥房,一般規模已經唔可以滿足我??

返到去酒店,當然第一時間問酒店職員攞返 ETC 個 package,不過下午嗰兩位姐姐都唔見人,只有兩個男士當值,於是就問其中一個貌似佬版唐澤壽明嘅大叔我地應該有份件可以攞......我 d 英文雖然唔可以算好醒,但一般日常對話都問題唔大,我見呢位大叔好似無乜反應,以為佢唔知頭唔知尾所以唔明 (不過其實即使唔知事件由來,我同你講你地應該有份件俾我你只需要 check 一 check 個 record 就知啦!!),於是我唯有從頭將成個 case 講一次,但佢仍然一副天然呆 look 望住我,我唯一諗到佢係唔識英文......OK,你聽唔明咁至少俾 d 反應又或嘗試搵其他人同我溝通而唔係一副完全唔 helpful 嘅姿態掛?? 正當我開始有少少想發作之時,下午同我地做 check in 嗰位姐姐走左出嚟,一見到我地佢就即刻攞返份件俾我.....我臨離開前再望下嗰位大叔,佢正若無其事同其他人響度傾計,有 d 樣衰......我承認佢俾我第一印象唔係咁好,或者因為咁所以第二朝先會同佢發生吵大鑊事件?!

幾經波折,終於到手,好險.....以後謹記酒店同租車 booking 都要用同一個名呀!!


除左 ETC Card,我地今次仲租埋 wifi router,419円一日啫,方便好多,可以隨時上網、收 email 或同人 whatsapp,好正呢!!

沖完涼 check check Amazon d orders,影完相又同細妹 whatsapp 左一陣,之後就瞓教啦,聽日要出發去下呂溫泉呀!!

(...待續)




16 則留言:

  1. 有ETC咭同pocket wifi租簡直係tocool 2014年嘅創舉,而且比喺香港散租pocket wifi仲要平,真係要俾個讚佢 :-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜tocoo就乘機加價,仲貴過直接去租車公司官網book。‵

      刪除
    2. 乜原來Tocoo 加左價? 因為簡單所以基本上次次都直接去Tocoo book,不過佢改左版面我覺得無以前咁方便睇,但可以租ETC + wifi 真係好正囉~

      刪除
    3. 咁講,大家去tocoo,諗住比直接租車平,但已經唔係。
      而且tocoo海外版又硬要塞個800円/日保險要你買埋。
      無著數囉!
      昨日寫咗:http://www.koosan.pw/2014/06/7-times-rent-a-car.html

      刪除
  2. 通常日本酒店既service都唔差, 就算係business hotel!! 真係好想知第二朝究竟發生什麼事呢!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔係咩大件事,我驚講出嚟你會話我搵嚟嘈,哈哈....最主要係因為我有少少要求但嗰位大叔個態度好惡劣先撩起我把火啫 :p

      刪除
  3. 佢地幫你揾返etc咪好囉,你係駅前,郵便局好多都開星期日,甚至24h,我都試過03:00am寄貨。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本真係正,郵局星期日都辦公....乜你咁有型,半夜三更唔瞓走去寄貨,d 貨唔可以見光? 哈哈~~

      刪除
    2. 嗰次pack貨(公事)搞到兩三點嘛!

      刪除
    3. Heehee, 原來係公事,唔怪之得~

      刪除
  4. pocket wifi 係tocool度租??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,同ETC 一個 package 一齊租,好方便~

      刪除
  5. 居然會搞到發生吵大鑊事件,咁應該都好嚴重下 ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係好小事,你都知我講野一向幾誇張啦,不過嗰位大叔d 態度真係好差同帶挑釁性,好令人討厭囉!

      刪除
  6. ETC 呢單野都幾金 , 好彩拆得掂 .
    不過俾著我就冇呢個問題 , 因為得一個人 . ^_^ !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁講我就諗起d人成日講︰一個人有一個人嘅好處 (笑)

      刪除