2014年12月19日星期五

2014年4月日本中部立山8日 - 漫步下呂溫泉街


Day 2 (下呂溫泉)


上次講到去完溫泉博物館,本來打算去埋溫泉寺,但發覺天色陰陰,所以決定早 d 去旅館 check in......我地今晚入住嘅旅館叫,由溫泉博物館過去只係五分鐘車程~

做完 check in,響房 hea 左一陣,差不多四點,趁天仲未黑爭取時間出去逛下條溫泉街......由酒店行去大約十分鐘就去到~

所謂溫泉街其實係指阿多野通兩側,除左溫泉酒店,主要係手信店同小食店~

店鋪好多都附設足湯......絕對係邊買邊食邊浸

我地去左呢間ゆあみ屋........

近門口有個溫泉池,將 d 雞蛋溫熱.........

不過我最想食當然係人氣溫玉ソフト,即係溫泉蛋加雪糕新地.....

仲有牛奶布甸~

牛奶布甸一直用燙熱嘅溫泉水溫熱,付費後便可以自取~

本來想一邊食一邊足浴,不過個溫泉池其實唔係好大,又已經坐左好多人,只好坐旁邊嘅座位~

半生熟嘅溫泉蛋配冷冷嘅雪糕,過癮呀!! 個牛奶布甸亦都好滑.....yum yum

唔夠喉可以買籃溫泉蛋返去酒店再食過.......呢間小店除左有野食,入面仲係一間精品店,食完又可以 shopping

Tea 完後足湯 d 人亦已走得七七八八,淨返一對著左浴衣嘅情侶響度,好溫馨啊,我地無謂插入去打擾人啦~~

而且仲要趕住去 shopping 呀!!


沿路好多白鷺嘅標示......

據講,好多年以前下呂呢度有一個好正嘅溫泉,但一次大地震後 d 溫泉水就停止再湧出,無耐忽然有一隻白鷺連續三日飛到嚟河岸上,之後個溫泉就再次湧出大量泉水,當隻白鷺飛走後就留低左一尊藥師如來像,d 村民就認為呢尊像就係白鷺嘅化身 (我真係好鬼鍾意聽呢 d 民間神話故事,不論東方定西方,一樣都係好九唔搭八)......所以為左紀念呢件事響下呂溫泉到處都見到白鷺嘅標誌~

條溫泉街其實唔係好長,好快行到去飛驒川~

影返過去溫泉街先~

呢幾座 buildings 就係下呂溫泉最出名嘅水明館,不過房價好貴,實在 book 唔落手......咁唔入住都影張相啦~

沿河畔一帶都係溫泉酒店~



過左大橋仲有好多手信店

d 民居裝飾得好靚~~

下呂既然係日本三大名泉之一,果然周街都係手湯足湯,行到邊浸到邊~

逛下逛下去到下呂車站.......

又有櫻花呀


到左下呂駅就從另一側行返轉頭~

當然繼續 shopping.......

Hehe.....呢隻招財貓真係好鍾意 $$


Shopping 夠就沿另一邊下呂大橋行返去溫泉街......


點解咁多手印嘅?



傳說中嘅露天混浴.......

可惜個個都著晒 under,而且全部都係叔叔伯伯,想搵個精壯 d 昅下都無.......

不過 d uncle 好 nice,見有美女影相,佢地一d 都唔介意,仲舉手同我打招呼



大橋呢邊可以望見我地間酒店,最高嗰兩座就係紗々羅啦~



好快行到返去溫泉街......

溫泉街旁邊嘅河道有一條せせらぎの小徑......

有時間可以行落去散下步~


街道兩旁種左好多楊柳,景色都唔錯~

慢慢逛好寫意


不過可惜開始落雨

真係好多唔同造型嘅白鷺......

連水渠蓋都係~

望下錶已經過左五點,要加快腳步返旅館,因為我地約左五點半要去浸家族風呂~~

(....待續)



8 則留言:

  1. 睇睇下瑞士忽然就跳左過嚟日本, 仲以為自己思覺失調添, 哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hee,呢個係我嘅style 嘛! 不過自己寫寫下都有d亂,哈哈~~

      刪除
  2. 露天混浴點解只得男人冇女人架?! 好失望 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁無摭無擋嘅混浴恐怕都唔會有索女願意落水啦,阿之媽或者間唔中會有嘅 XDD

      刪除
  3. 係下呂浸完後有無留意皮膚真的滑溜了 ^^

    回覆刪除
  4. 溫泉蛋+雪糕第一次見
    係米好好食﹖

    回覆刪除