2014年12月28日星期日

2014年4月日本中部立山8日 - 紗々羅溫泉旅館


Day 2 (下呂溫泉)


今次響下呂溫泉我地住宿嘅酒店係位處半山嘅......

因為住宿 plan 有個特典係包埋三十分鐘貸切風呂同五十分鐘岩盤浴,之前已經預約咗五點半先去貸切風呂,所以響溫泉街逛咗個多小時就快手快腳趕返旅館~

Hehe, 旅館大門口有當日入住客人嘅名牌嫁......好耐無住過門口掛有名牌嘅酒店,對上一次好似已經係 09年松島嘅絕景之館?

酒店 lobby 走西洋風格,有別一般傳統溫泉旅館,耳邊傳來輕鬆嘅爵士樂,令人心境暢快~


我地就係坐響呢度做 check in 啦~

Lobby 另一邊係 bar,中間有小橋流水......

大堂樓底好高,天花板有幅好大嘅西洋畫.....

成個大堂嘅佈置都好古典別緻~

我地住別館森山館,由本館經過地下通道過去......

今次住和室,12.5疊,都好闊落......

近窗邊有個小小嘅偏廳~

有 CD 機.....

每間房都供應咗幾隻音樂 CD~


一般房間設備都有齊~

Toilet 都係附設洗淨同自動開關功能~


我最 like 有張凳



每人一個籃攞住去泡湯......不過呢一間酒店實在太多野搞,平時幾趕都好我地點都要去浸浸個大浴場,但今次實在無時間可以抽個空.....蝕咗呀!!

Washroom 旁邊係私家風呂房......

繪木風呂池,I like it


旁邊有 shower......

外面就係停車場


做完 check in 後有穿著和服嘅嬸嬸帶我地上房,又幫我地沖茶,去日本溫泉旅館我好鍾意呢一個細節,覺得好 warm 

好多 welcome snack,右邊下底嘅菇菇幾好食,試過後響下面 souvenir shop 都買咗盒帶返香港回味

五點半就換浴衣去浸貸切風呂囉~

貸切風呂響本館,不過要先去大堂接待處攞鎖匙,然後職員會帶路去~

貸切風呂有兩個,分別係岩石同原木.......無得揀,由旅館分配

岩風呂成日都浸,我希望係原木,特別 d 嘛......果然如我所願,yeah!

更衣同梳妝地方都乾淨企理.......

.基本設備齊全~


而泡湯嘅地方亦好闊落......


最特別係個風呂池,原樹木挖空,樹齡有 700年歷史嫁!

好大,兩個人浸都仲有空位~~

泉水好夠熱......最正係浸完 d 皮膚真係好滑溜,完全唔需要再搽 lotion,下呂溫泉果然名不虛傳,正呀!!

泡完湯返到房都仲未天黑噃......別館呢邊望唔見飛驒川,但都有小小景啦,一分錢一分貨係咁上下,下呂既然係日本三大名泉之一,d 酒店真係好貴,上次我地去有馬都唔捨得住宿,今次我地揀咗好耐先揀到呢個附私人溫泉而又包兩款貸切風呂嘅 plan

約咗七點鐘食晚餐,6:50 已經敲門幫我地 set table.......

好耐未試過響自己房間食........

雖然話響房入面進食會將食物氣味殘留響房內,所以高級旅館一般係唔會有呢種安排,但我地其實係低級人士,我真係好鍾意響自己房食,食到瞓響度或棟高雙腳都得嘛

特典送咗枝 sparkling wine 俾我地.....但最搞野係個嬸嬸唔肯幫我地開,佢示意話一定得由老爺親手開喎

Cheers~~


隔咗半年都唔太記得食咗 d 咩,所以唔廢話只放圖片















唯一唔可能唔記得嘅朴葉味噌飛驒牛.......

Oishi!!

壓軸係呢間旅館最出名嘅「龍之曈」,即係下呂出產嘅一種米,已經連續三年獲得全日本最美味大米金獎,據講呢隻米係由一對夫婦一齊栽種,所以名字嘅緣由係有根據︰「龍」係丈夫嘅名,「曈」就係太太嘅名囉.......

個飯煲都型仔過人~

不過食咗一大半先記得影相

配飛驒味噌好正呀!!





食完就打電話請嬸嬸過來收拾,搞掂之後有個猛男走來幫我地整床舖~

攤抖夠又係時候出動,約咗 21:30 岩盤浴......我地未試過岩盤浴,好緊張呀!!.......今次唔需要去大堂攞鎖匙,直接去貸切風呂室等職員帶我地去......

旁邊有間談話室,去到等緊之際周圍逛下影下相.......



呢個談話室似一個書房~






舊時嘅玩具、圖書~


等咗一陣個職員就到......岩盤浴室就響貸切風呂隔離.......

職員俾咗兩個袋我地,每個袋入面都有套衫褲係專 for 岩盤浴、大小毛巾各一條,同埋一枝水......套衫褲有分紅色同藍色,好明顯係分左男女~


呢個岩盤浴平常要 2500円一次 50分鐘,不過我地個 plan 係包埋

職員向我地講解入浴方法,聽唔明或者唔記得唔緊要,浴室內有圖指示~



OK,首先響岩盤床上鋪上大毛巾,然後俯臥五分鐘......

每人都有個沙漏方便自己計時.....塊石熱熱地但又未至於超燙嗰種,而且室內溫度無焗 sauna 咁高,舒服好多呀!

俯臥五分鐘之後,再平躺十分鐘......

十分鐘後就出返去休息同補充水份,五分鐘後再入嚟做一次,之後就可以自由側臥......做完之後真係成身都出晒汗呀,唔知咁樣做一做排咗幾多汗幾多毒呢?......據講一次岩盤浴相等於跑30公里! 就咁瞓響度都可以瘦,真係好適合我呢 d 懶人

玩完岩盤浴就返房,出咗一身汗當然要整返個甜品,呢個係剛才鋪完床後送嚟~


仲有下午買嘅布甸......

Yummy~~


食完甜點,休息咗一陣臨瞓前當然唔駛講要去浸下個私家風呂啦......浸完浴發返個好夢,good night~~~

(...待續)




9 則留言:

  1. 咦 ~ 立山喎 , 果度聽就聽得多 , 始終都未嘗一遊 . ^^
    我好欣賞果個木挖空風呂 , 齋睇都夠晒藝術呀 , 正 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁係時候 plan 去玩下啦,我見你又 plan 緊出年年中又係北海道,不如諗諗立山黑部?

      刪除
    2. 冇辦法啦 , 北海道情意結嘛 .
      攪掂晒佢先諗第二度 . ^^

      刪除
  2. 酒店大堂好靚,又多設施,價錢係咪好貴?

    回覆刪除
    回覆
    1. ok 啦,唔算平,但又未至於好貴嗰種,47000yen~

      刪除
  3. 逢係呢o的三大名泉o既溫泉區,d 酒店真係貴得o黎又冇咩特色,所以有馬同下呂我都冇住過,只住過草津,不過都只係住o係山邊,冇咁貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 三處地方d酒店都好貴...下個月我都會去草津,真係唔平,如果想住出名d簡直book唔落手呀!

      刪除
    2. 最近睇電視,介紹過草津的一間傳統溫泉旅館叫奈良屋,好似唔錯,因為我見佢有上州牛食 :D

      刪除
    3. 我都有睇過呢間,不過好貴,要26xxx一人,太貴啦,而且我想住正響湯畑旁邊呀~

      刪除