2015年1月17日星期六

2014年9月瑞士塵世美11日 - Pilatus 彼拉圖斯山 (下)

Day 2 (15 September 2014)
Luzern ~ Pilatus ~ Luzern

好輕鬆咁完成咗 Dragon Path 跟 Oberhaupt 健行,我地就返到去車站觀景台~

呢個時候個天開始多厚雲,藍天佔嘅比例少咗......


不過望過去個雲海仍然都好靚~

去完 toilet 就向 Hotel Pilatus-Kulm 方向起行~

好型嘅階梯~


Hotel Pilatus-Kulm 嘅露天餐廳,如果有時間響度嘆返杯咖啡就好啦.......

如果可以響度住一晚就更加正,d 房間望出去係無敵靚景.......

連烏鴉都響度欣賞風景呢~~


經過酒店後就開始向 Tomlishorn 步道進發~

呢個出口就係之前我地行 Dragon Path 響山嘅另一面經過見到嘅綠色線 Path I 健行隧道出口嘞~

由呢度去 Tomlishorn 要 50 分鐘.......開始計時,而家係 10:50,睇下我呢個軟腳怪要行幾耐先

開始一段係平路,行得好輕鬆~

沿途有好多植物介紹.......


不過而家已經過晒花季,只係偶然見到一兩棵花~


回頭影返酒店同車站先,天色尚算明朗,一陣間去完返來就唔同晒 lu~


由車站都有健行步道上落山,都真係見到有人行嫁!


好快行到去呢塊成日響旅遊書見到嘅巨石......

佢個造型都好特別......

遊人要響巨石下面穿過先可以繼續步道~



久不久亦要穿過小山洞~

一邊係山一邊係懸崖,步道亦唔算闊,不過沿路都有欄杆,一d 都唔驚險~

邊行邊欣賞美景

呢朵雲也實在飄得太有趣了吧.......


如果可以跳上去瞓響上面乜都唔做只係周圍飄你話幾好


瑞士真係一個健行國家,沿途不論大人小孩,甚至傷健人士都行得快過我


山下有羚羊啊!

行下行下,我地離開車站好遠啦~

山上嘅風景隨住雲嘅游移而變化.....

處處都係美景~


響 Pilatus 見到最美嘅一朵花



去到呢度望下錶發覺已經 11:20,已經行咗半個鐘!......行得咁輕鬆都要半粒鐘時間,不過我地邊逛邊停低影下相所以時間係耐咗 d~

要開始上石級啦......係咪即係開始要行傳說中好難行嘅尾段路呢?

又唔係噃,都係 d 平路啫........ 

而且景色仍然繼續優美~



如此美景當然要幫兩隻 bear bear 留返個倩影啦~~


跟住一段路仍然行得舒服........

但響呢個時候老爺望下張地圖,轉頭同我講叫我唔好開心得咁早,因為我地嘅目的地應該就係響前面呢座山嘅最高點.......

最高點個展望台隱約可見......我當堂有 d 腳軟,忍唔住問老爺︰講真,你認為我真係有能力上到去??

條友回答︰上到嘅,落住狗屎嘅黑岳都上到,呢個 only piece of cake 啦.......之後再補多一句,而且上到上面望出去個 view 咁開揚咁正,無論如何死都要爬咗上去先死....

去年冒住大雨上黑岳係我呢一生中最可怕嘅行山經歷,既然佢用到咁絕嘅理由嚟激勵我,咁我唯有 shut up 繼續行啦

果然過咗無耐開始上斜坡.......

而且 d 碎石路開始難行.........

但山中景色仍然美麗.......不過下面 d 相大部份係老爺影嘅,由呢一刻開始我已經再無心去留意周圍嘅風景,因為真係行到好攰

山路愈來愈陡峭........

有幾辛苦? 睇下我個姿勢就知我行到幾乎想死

老爺就繼續攝獵周遭風景,話之我要生要死~

一見到木凳就即刻飛撲過去,簡直開心過中六合彩.....

小朋友都要坐下休息下啦,何況我係老婦!

不過真係好多烏鴉響身邊虎視眈眈


但望出去嘅風景實在太靚,真係好唔想起身離開囉.......

呢個當然係妄想,攤抖咗一陣又要繼續起行~

最後一段路真係超辛苦,不斷爬呢 d 非常斜嘅山石路!!

而且係不斷走之字路,轉完一個彎又一個彎,好似唔會停咁,只係不斷咁爬行.......

老爺邊影相邊響前面不遠處等我.....


唉....仲要行幾耐先到呀??

走到呢度老爺響上段斜坡大叫我話快啦快啦,要我撐埋落去

最後呢一 part 我係掹住個欄杆一級一口氣咁攀爬上去......真係幾乎有種接近氣絕身亡嘅感覺,後面有人想超越我,我死攬住條木都唔肯借位俾佢!!

YEAH~~幾經辛苦終於上到去呢個 2132公尺高嘅 Tomlishorn 峰頂啦.........望下錶現在時間係接近十二點,我總共用咗 70 分鐘行到上嚟,都唔算好耐啫,比預期中快,又無 PK,好叻好厲害呀我,哈哈~~

極目係 360 度無阻隔廣闊視野,超正呀!!



忽然發現能夠遠眺 Pilatus Kulm 同 Esel 呢~~


Esel 峰




展望台其實地方唔係好大,只有幾張木櫈,好多人坐響度 hea 住聊天......Of course la, 咁辛苦上到嚟當然唔會咁快就走啦!



快手快腳影晒 d 合照同造型照,只係一貶眼時間,雲層就愈聚愈多愈厚.......



好快 bear bear 後面背景全被雲霧掩沒


於是我地決定響度開餐填飽個肚,希望過一陣 d 雲可以散緊 d 啦.......

點知一攞袋面麵包出嚟 d 烏鴉即刻飛撲過來虎視眈眈......

好驚呀,嚇到我唔敢食即刻收返埋袋包!

等咗一陣 d 雲霧無散去不特止,仲愈來愈多






呢邊好少少,較近嘅景都仲可以望得到.........


連琉森湖都望得見,已經算係不枉此行啦!!



 


呢座山好得意,唔知點解 d 雲霧硬係飄唔到過去另一邊,現場睇好過癮,一邊係白茫茫一片乜都睇唔見,另一邊就好清晰........我地睇咗好耐都係咁......

好神奇呀!! 好似仙境咁

響展望台消磨咗半個多小時,情況都無改變,似乎個天色只會愈來愈差,於是我地就離開啦~


落山當然輕鬆好多,同上次黑岳相比,今次唔趕時間,又無落大雨,可以自在地邊行邊影相~


回程又從反方向角度欣賞沿途景緻~

呢塊大石個形狀相當古怪~



周不時都會有厚厚嘅雲霧飄過


又去返呢個位,去程時由呢度我行咗差不多四十分鐘先上到去展望台,但回程行到返呢度只係用咗二十分鐘咋~

依然有遊人去緊 Tomlishorn,恐怕佢地上到去都無乜景可以清楚見到啦~




雖然密雲,但風景仍然秀麗,好慶幸我地有 plan 去,Tomlishorn 呢條步道真係好值得花時間花氣力走一趟



隱約見到火車軌啦.......終點在望,加快腳步~


原來 d  山洞構造好特別,去程無回頭所以未必留意到~




嘩! d 霧濃到完全見唔到火車站 同 Hotel Pilatus-Kulm 囉!!

同今朝爭好遠! 好彩今朝早上山欣賞過清晰嘅 Pilatus,感恩呀!!

回程只係用咗半個鐘多小小時間........已經過咗中午一點多,係時候食 lunch 同休息下.......酒店露天餐廳當然係一個好選擇.......

BUT 我地呢個係窮遊團,所以一早已經自備定午餐,就去車站展望層搵張枱野餐啦.......

呢餐基本上算係 free lunch,有今朝響酒店早餐時「外帶」嘅兩個麵包、兩個尋日響飛機上無食嘅麵包,以及尋晚食唔晒嘅三文治同青提.......呢個 lunch 好慳呀,hehe~~

食食下 d 烏鴉又飛埋嚟......


好快速食完個午餐,休息完當然要去行埋最後一條健行步道,就係位於 Hotel Bellevue 後方嘅 Esel 峰啦.......雖然望上去似乎已被雲霧濃罩,但一場嚟到,仲有 dd 時間就行上去到此一遊啦~

當然又係要行石級.......

行到半路頂唔順要停低抖抖,趁機影下相先~



呢個角度好清楚睇到興建中嘅新纜車站~

好快又繼續上......今日行嘅梯級相等於我以往一年嘅次數


唔駛十分鐘就上到去展望台啦........呢個 Esel 峰高 2118 公尺,比 Tomlishorn 低小小,但一樣係 360 度全景~

呢個展望台算係三個山峰中最大一個~

如果好天,可以欣賞到伯恩高地群山嘅美麗風光........

今日咁多雲當然睇唔清,但都勉強可以望到琉森,算係咁啦~





至於 Pilatus 範圍嘅能見度亦唔算清.......

往 Oberhaupt 嘅步道還可以見到,觀景台已經睇唔清........

Hotel Pilatus-Kulm 後方嘅 Chriesiloch 以及更遠嘅 Tomlisorn 就被厚厚嘅雲層摭蓋 lu~



響 Esel 峰逗留咗一陣,望下錶差不多兩點,今日嘅行程好順利,時間都算掌握得幾好,原本因為擔心我嘅體力未必能夠應付咁多條健行路線,所以我地預 d 時間好鬆動,好在臨出發去瑞士前兩星期老爺晚晚迫我去跑步練氣,真係一分耕耘一分收穫,無 PK 不特止,仲比預定時間早完成一個多鐘,好叻呀.......原本我地打算搭 15:45 班次離開 Pilatus,而家既然早咗咁當然想早 d 返琉森逛下,所以響 Esel 呢度影完相就快快離開,希望可以趕得切搭 14:20 嘅 Cogwheel Railway 啦~

Bye-bye 啦,Pilatus~~

沿上來嘅梯級走返落去~


五分鐘就返到去 Hotel Bellevue~

去到車站見仲有十多分鐘於是就快快去埋個 toilet 然後諗住快速逛埋個 souvenir shop.......

去完 toilet 出嚟見到已經好多人排緊隧入閘,咁唯有放棄唔 shopping 跟住排隧啦,去到閘口個工作人員問我地攞票,咁我地買咗來回票嘛咪俾張票佢睇囉,點知佢話除咗車票仲要睇預訂班次嘅票.....其實當時我地唔係好明佢講乜,搞咗一輪先知原來因為 cable car 停駛以至搭火車落山嘅遊客多咗好多,所以要事先攞 Time Ticket!.......Oh NO!! 點解今朝響山下車站 Ticket Counter 個工作人員無話俾人知嫁??  當然 14:20 呢班車已經 full 晒,而最可怕係之後幾班車亦都 full 埋,個 staff 話而家只可以俾 16:25 班次嘅後補位我地......16:25?! 嗰剎那簡直係暈咗響度!! 原本仲諗住早 d 離開可以早 d 返琉森,而家連遊湖船都趕唔切呀,因為最後一班船係 16:37! 今日響琉森嘅行程全部要泡湯!!

SHIT!! 原來有個 Notice 放咗響大堂,幾時放響度嫁?? 今朝到嘅時候都唔見!!

無計可施唯有響度 hea 住等,早知唔駛咁趕剛才響 Esel 峰 hea 耐 d 啦.......樂觀 d 諗反正我都未 shopping 就逛下 souvenir shop 囉.......不過實在太累於是搵個地方坐下先,橫掂大把時間,不過真係有 d 唔開心,明明今朝一早嚟到如果知道要咁安排就攞定 Time Ticket 先啦! 而家搭唔到遊湖船不特止,如果連 16:37 嘅候補位都等唔到都唔知要幾點先可以返到去琉森........

我地搵咗個位係可以坐響度望到 d 火車上落......而家只能夠望住 14:20 嘅車開走

坐坐下忽然見到剛剛有幾個同我地一樣搭唔到呢班車攞咗候補票嘅人竟然排緊隊準備入閘! 莫非呢班車仲有候補位?? 咁當然即刻衝去問個職員啦,佢竟然話 OK 要我地快快快即刻上車.......頂! 佢老闆!! 既然係有位咁頭先就叫我地企響度等候補上啦,仲要俾張 16:37 嘅候補票我地,搵笨咩!! 好在咁啱俾我昅到有人上車,如果唔係傻下傻下真係走咗去 shopping 你話幾唔抵......即刻呼喚老爺 "笠架撑" 即閃!!

終於上咗車......比 schedule 遲咗五分鐘,好明顯佢地有加開車,因為響我地呢架車之前已經開走咗兩、三架車,而我地呢架車亦好鬆動一d 都唔 full......老實講,佢地 d 安排真係比較差囉,既然可以加開車,咁一早就應該叫人響閘口 stand by 啦!

不過勞氣咗一陣就無事 lu,而家可以趕到呢班車已經好開心,諗返轉頭,如果今朝知道要先攞 Time Ticket,當時唔肯定要響 Pilatus 玩幾耐,一定係會攞 15:45 嘅票,如果係咁就唔會好似而家咁搭到早一班車囉,真係塞翁失馬焉知非福呀......

好好享受呢一趟回程車先


睇到先前準時開走嗰幾班車~


又去到飄零燕小木屋呀~

Pilatus, we really spent a very memorable day here!!  Byeeeeee~~~



影呀影,不斷係咁影~~





好快去到中途站 Amsigen.......

列車又響呢度停五分鐘.......

車長索性走出去 hea~

仍然有好多遊客上緊去山上......而家先上去咪好晏先落返山?


繼續起行~



差不多三點返到去山下啦........

遊湖船碼頭......我地就係要坐呢班船返琉森呀!

本來呢一班次嘅車係 15:00 到達車站,但因為我地坐緊呢一列車係較遲開嘅加班車,而且去到車站又要等前面兩班車埋站落客先,所以我地最後去到車站已經過咗五、六分鐘,而遊湖船係開15:10,即係我地只有四、五分鐘嘅時間由火車站衝去碼頭......

好趕呀......到底我地終於趕唔趕到上船呢? 當然係下回分解啦

(....待續)




9 則留言:

  1. 夏天去時佢地係睇人流, 一次過連開 4-5班上山的.

    落山就個個都係 cable car, 風景完全唔同. ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄,你擺明係刺激我,我不知幾想坐呢兩段cable!!

      刪除
    2. 其實無咩特別架, 你當我無講過啦.

      刪除
    3. 咁你嗰次有無玩Toboggan? 我其實最恨玩呢個

      刪除
    4. 緊係無啦,依啲野唔啱我玩.
      係都去 Grindelwald 玩 First flyer

      刪除
    5. 天氣差First flyer 都close左無得玩呀! 你話我幾黑仔,好在響少女峰玩左zip line,如果唔係真係要撞牆!

      刪除
    6. 我血壓高,依啲野唔啱我玩.
      玩撞牆就得.

      刪除
  2. 係山頂望風景好正﹐我都想影雲海

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過雲海真係可遇不可求,諗返起我應該要感恩唔好成日抱怨落大雨 :p

      刪除