2015年1月31日星期六

2014年4月日本中部立山8日 - 桜野公園

Day 3 (下呂溫泉 > 野公園)

第三日啦......六點鐘起身,望出窗外陰陰天,唉~

晨咁早起身當然要浸下個私人風呂先......


不過要放咗 d 凍水再開過新水,咁樣都要等十幾分鐘~


浸完未夠七點,嬸嬸已經打電話來提醒早餐時間,之後好快就過來 set table~







嬸嬸話呢個豆腐當滾起時要用 spoon 將佢搞足四次先食得,好搞笑~


朝食都有朴葉味噌,正呀


仲有「龍之瞳」靚靚米飯~~



睇落唔係好多野咁,但食落就好飽!

食完攤抖一陣,然後就執野準備離開~

臨走前當然又再浸多次,唔好蝕嘛




剛剛好個風呂對正個 TV,一邊浸一邊睇,巧爽呀~~

最後一浸

搞到八點半終於要走啦......望出去個停車場 d 車已經走得七七八八~

搞掂 check out,九點前離開下呂溫泉.......天公不作美,開始落雨

仲要愈落愈大

今日要離開岐阜縣向富山縣進發,目的地係魚津市~

行咗約半個鐘搵個地方放放水先......

原來而家只得 12 度,再加上春雨綿綿,好寒呀~~~

由下呂去魚津途中會經過高山,2010年嗰次中部之旅我地已經去過高山,所以今次唔打算去,不過響做 planning 時見高山附近有個野公園,雖然已經近四月尾,但我地見尋日響下呂都仲有小小櫻花,於是就 set 個 GPS 諗住順道過去望望睇下會唔會有意外驚喜~

未去到公園,高山一帶沿國道41 已經見到好多櫻花啦!


實在忍唔住,見暫時停咗雨,於是途中求其搵咗個地方泊低架車一於去影返幾張相先~~

出發前 check 網上關於中部一帶櫻花狀況發覺基本上已經開完,所以其實都預咗見唔到,而家忽然見路邊開得咁燦爛,好開心呀!!


影夠諗住上返車,忽然發現附近有個市場,當然要走入去留低 d 腳毛......自駕遊嘅優勢就係呢樣自由度嘛,梗係要好好利用


巡個圈買咗小小生果就離開啦~

好快就去到野公園.......


呢個公園就響宮川旁邊,沿岸都種滿櫻花樹,雖然已經過咗滿開階段,再加上陰天影相顏色唔靚,但一向與花花無乜緣份嘅我地都已經好雀躍




好鍾意呢張,紫 bear 個 look 真係好鬼寸



公園入面嘅櫻花亦只係開剩好少,不過對於無期待嘅我地嚟講,都已經足夠我地發癲


花瓣碎落一地,好淒美嘅感覺!!

影呀影,兩個傻仔不斷係咁影





















響呢度 hea 咗半個鐘,不經不覺已經十一點,往魚津嘅路途遙遠,只好依依不捨地離開~~

呢篇好簡單,三幾隻字就搞掂

(....待續)



4 則留言:

  1. 7點咁早食早餐﹐我一定食唔落....

    回覆刪除
    回覆
    1. 七點好早咩? 我地成日都係咁上下噃~

      刪除
  2. 雖然話o的櫻花已經過o左滿開,但o的花都好濃密、好靚o丫 !
    士多啤梨 250 yen 超平呀 !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地次次去日本都好少機會見到花開,所以呢次都真係好開心啦~
      d士多啤梨真係好抵,不過就唔算係好甜囉

      刪除