2015年6月25日星期四

2015年1月東京草津5日 - 草津溫泉(下)


第三日啦,一早起身望下清晨下嘅湯畑先........

O-ha-yo!!



七點半去食早餐.......

Buffet 食物種類一般.......食食下忽然發現成間酒店原來只有餐廳呢度可以接收 wifi,即刻同老爺傾返夠本

呢個叫高原野菜豚肉,唔知係咪特產,不過 d 肉都幾肥


食完上房 hea 多一陣......

可以望見我之前想訂嘅奈良屋.......

同櫻井旅館~

朝早嘅湯畑無乜遊人


雖然係一個人,但唔知搞乜 "me me more more" 都響房 hea 咗好耐,差不多九點先去 check out......放低件行李響酒店就出去湯畑逛下.......

咁早已經有人響度足浴~


一朝早 d 強國人仲未殺到,整個湯畑好清靜好舒服.......

可以同紫 bear 盡情咁影好多造型照呀~~








終於見到個足湯係無人,不過我無帶毛巾,所以終於都無去浸~


呢間草庵其實係旅館,睇佢網頁介紹都唔錯,比較新式,都曾經有考慮過入住,不過佢無一泊二食,所以最後都無揀~








好鍾意呢個草津女孩,好可愛

今次無緣,希望將來有機會再來可以欣賞熱湯表演啦~




響湯畑逛夠後,就出發去西之河原公園啦~


好懷舊嘅公仔,好得意呀~~

西之河原通近盡頭有兩三間溫泉饅頭店,其中一間叫元祖溫泉饅頭專門店長壽店,d 店員晨咁早已經企晒響門口,一見有遊人行過就請人試食饅頭,佢地好堅持嫁,就算你搖晒手佢地都一定要你攞一個,而且好大方,係一整個饅頭,唔係一小塊呢......唔止試食,仲請人入內坐低飲杯熱綠茶,冷天整個熱辣辣嘅包同茶落肚又真係幾正囉......

店內好懷舊氣氛~

飲完茶食完個包,我都打算買返盒饅頭做手信,不過諗住去完西之河原公園出返嚟先買.....d 店員好 nice,即使試食完唔幫襯都唔會黑面,仲同你講 bye bye~


西之河原公園入口就響西之河原通盡頭......


今次到訪草津有兩大憾事,除咗睇唔到熱之湯表演,西之河原露天風呂亦都係休業,據講呢個超大嘅野外風呂可以容納100人,今趟浸唔到好可惜呢.....不過無計,唯有又寄望下一次可以同老爺一齊嚟啦

一朝早公園一個人都無,正呀!!

公園內環境唔錯,隨處都係源泉,幾特別~










紫 bear 玩得好開心


有個神社,上去望望先~




個神社好細,好快巡個圈落返嚟~


有間茶室,不過九點幾未開門營業~



四周都鋪滿白雪,好靚~



逛下逛下行到去露天風呂入口......

殘念!!



響度慢慢逛,影下相不知不覺都 hea 咗接近一個鐘,係時候要離開~~

行到返去溫泉饅頭店附近,未去到長壽店首先已被旁邊一間饅頭店嘅大叔攔截,我搖晒手但佢好熱情係都要我試一個,仲同我講佢呢間好食過長壽店,哈哈.....食完行去元祖店諗住買返盒做手信,店員又 "質" 一個埋嚟......一朝早食咗三個饅頭,而且三個都係原味啡色,都咪話唔 "濟"

入到店內又飲返杯綠茶先,之後就買咗盒三色......呢度 d 人真係好 nice,雖然雞同鴨講但都不斷同我傾計,本來我已經攞咗櫃面上一盒饅頭,有個婆婆好好人,知道我一個女仔,專登叫入面工場即刻 pack 一盒新鮮俾我,仲指俾我睇個 expiry date 係比櫃面賣嗰 d 遲多一日嫁.....真係唔該晒佢呀

離開西之河原通,行返去湯畑,下一個環節當然要去浸浸日歸浴......首先去湯畑旁邊嘅御座之湯........

一開始決定嚟草津,我就已經諗住要去浸呢個御座之湯,因為覺得佢個木結構好靚~

呢度有個三湯めぐり手形,1300円,如果浸晒御座之湯、大滝乃湯、同埋西之河原露天風呂三個湯有折扣,雖然西之河原露天風呂 close 咗,但我都買咗作為紀念,反正單去其餘兩個湯入館費都係1300円~

呢個御座之湯保養得幾好,好乾淨,而且成個館都充滿木香......呢度有兩個內湯,一個「木之湯」,另一個「石之湯」,好似係男女輪流交替,好好彩我浸嘅係我希望嘅「木之湯」,一邊浸一邊傳來陣陣檜木香氣,好舒適好寫意呀
(Photo from Official Web Site)

泡完湯就去二樓湯源之間休息一下~


呢個休息室都幾大,好多日本人真係瞓響度休息.....我都已經覺得自己個行程好悠閒,點知佢地 d 日本人仲誇,即情好似自己屋企咁橫躺響度小睡~

由休息室望出去湯畑嘅景色~

響御座之湯休息咗一陣,我又出發去大滝乃湯......

好可愛嘅渠蓋~

大約十分鐘就行到去大滝乃湯........



呢個浴場比剛才御座之湯個規模大......


大滝乃湯除咗有大浴場同露天風呂外,最特別係仲有一個合わせ湯,由四個湯池組成,泉水嘅溫度一個比一個高,如果由低至高嘅溫度順序入浴,據講可以有治療痛症同疲勞嘅功效.....不過所謂嘅由低至高,實際係由熱至超級熱,我只可以去頭兩個,最後兩個真係熱到飛起,無可能頂得順~
(Photo from Official Web Site)

浸完晒幾個湯,又可以去焗下 sauna,如果純以價錢嚟講,剛才御座之湯收 500円,而呢個大滝乃湯就收 800円,咁當然係大滝乃湯抵好多......泡完湯又可以去休憩室攤抖下,我就當然去逛下 souvenir shop 啦~

不經不覺響大滝乃湯已經 hea 咗一粒鐘,係時候要離開~

泡完湯好肚餓,之前睇旅遊書知道由大滝乃湯行返去湯畑途中有間叫茶房ぐーてらいぜ,午間有意粉供應,不過去到發覺係一間輕食店只有蛋糕,而且無非吸煙區,成間店煙霧彌漫,真係頂唔順,所以唔好意思都要起身走人,好在個店主明白我個不吸煙手勢唔介意,不過我一坐低已經飲咗人成杯水真係唔好意思囉~

返到湯畑見到呢間人氣吾妻燒肉店唔駛等位,一於入去整返個和牛歎下先.......

我揀咗個國產和牛,1300円 only!!


第一次自己獨自食炭燒牛,hehe,我咁大個女未試過自己炭燒嫁.......oishii!! 好好食呀~~



食飽飽未夠鐘搭車又響湯畑逛下.....

同埋最後衡刺入返 d 手信呀!!


最後再來一個湯畑全景吧~~


返酒店攞返件行李就同草津講 bye bye 啦......兩日一夜短遊都唔錯,今次終於去晒日本三大名泉,如果論水質,我最鍾意下呂,真係好鬼滑,浸完第二日仍然滑不溜手,成個 trip 都唔需要搽 body lotion......有馬我地去嗰次無夜晚住宿只係日歸咗個金湯,所以對泉水嘅感覺唔係好深刻.....至於今次呢個草津都 ok,朝早浸嗰兩個日歸都唔錯,浸完都幾滑,而且呢度有個湯畑做賣點,如果可以睇埋熱湯表演就更正,希望將來有機會可以同老爺再來過啦~

我搭兩點鐘嘅巴士返新宿,之前已經響網上買定車票,早鳥票有折扣呀~

中途又係響上里 SA 停十分鐘比大家落車休息下~

返到去新宿六點多 d,即刻去酒店 check in,響房放低野當然又拿拿聲衝出去 shopping 啦......時間有限今晚先集中響東口一帶 shop,逛完伊勢丹、Bic Camera、GU等都已經接近九點,響 L'Occitane 入完貨後個 sales 話佢地二樓 cafe 有供應 dinner set,咁就上去食返個普羅旺斯晚餐啦~~

平時無特別留意,其實響東京等嘅大城市,好多人都係自己一個人響餐廳食飯,食多兩餐我都開始有 d 習慣,hehe....開始學習享受一個人嘅「寂寞」呀


個 set 有 drink, salad, bread, main dish & dessert,計埋稅都係 2000円咋,巧抵呀!!


個焗意粉味道都 OK 唔錯嫁

甜品揀咗我至愛嘅 creme brulee

既然係 L'Occitane Cafe,toilet provide 嘅當然都係佢嘅 products 啦,除咗洗手液,仲有 hand lotion! 咁我唔客氣啦

食完 dinner,響藥房逛咗陣,之後就返酒店,當然又係深宵雪糕時間,有得揀一定係期間限定版,今次係日式紅豆.......

Yummy yummy!!


第三日行程又完成啦,下一篇終於去到最後一篇,拖咗幾個月,中間都已經去咗幾次外遊返嚟,好 lazy 呀,係時候要快快寫我至鍾意嘅戰利品篇啦~~

(...待續)




9 則留言:

  1. 又冇熱湯表演睇又浸唔到大露天風呂,咁真係要去多次喇 !!
    我反而冇咩時間浸日歸浴,只浸o左一個大滝乃湯咋,果時做功課做得唔足,都唔知有御座之湯及三湯めぐり手形添 >.<
    只係幾個月,「中間都已經去咗幾次外遊返嚟」← 恨死隔離咩 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你駛乜恨,你忙住做媽咪仲happy啦 >.^

      刪除
  2. 咁熱既天氣睇到啲雪景相, 完全有消暑既感覺!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,到冬天我又先寫到夏天,幾好,哈哈

      刪除
  3. 好想念呢度!!!呢度好適合一人行 LOL

    回覆刪除
  4. 我N年前去草津又係睇唔到熱湯表演!一路睇你遊記,大當家忽然問我,幾時輪到我一條友去旅行,宜家好似好興!哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而家久不久都會見到單身一個女仔攞住枝神棍外遊...一條友去實在幾正,偶然要放肆下

      刪除