2015年7月7日星期二

2015年1月東京草津5日 - 購物篇


話咁快旅程已經去到第四日啦,瞓到八點先起身,然後就落去食個豐富早餐.......

食完仲可以外帶杯咖啡走,good ar!

今日無行程,全日 shopping......未試過響日本自己一個人 shop 足一日,好興奮呀!!

我一直有一個心願,就係可以不受時間所限漫無目的咁逛激安同 100円店,每個 item 逐個睇逐個揀,逛到腳跛或者自己都頂唔順先離開 (好低能嘅心願)......平時 shopping,其實老爺都算肯陪我,又或者任我 "up" 個時間各自搵食之後再 gather,但係明白人一定會知道,就算身邊嗰個幾有容忍力,你都硬係唔自然個心入面硬係唔係幾好意思,所以每次嘅「自由時間」都係唔敢要求太多,結果總係唔夠時間囉,shopping 呢樣野要成日就住就住就真係好唔過癮,所以今次咁難得自己一個,真係鍾意點行都得啦!!

今次我終於完成咗心願啦,一個早上我只係逛咗激安同西武新宿 Pe Pe,以前成日覺得激安開 24小時,而 Pe Pe 嗰間 Can Do 收十點,所以好多時都拖到夜晚過咗八點後先去,其實個個都人同此心,結果就次次都要同人迫,尤其係激安,層層都鬼咁窄,人一多真係行到無乜癮,今次我一早就先去,朝早真係小好多人,逛得好舒服......盡情地逛晒激安同 100円店,再去埋 Pe Pe 其餘幾層,專攻 discount items,時為一月中,都仲有 d on sale,正!!

逛到咁上下就去搵食,行返去歌舞伎町嗰邊,一眼就見到杜如風介紹過嘅若狹家,之前同老爺嚟幾次東京都無緣去,今次就一於去試下啦.......

我叫咗個海膽魚子吞拿魚蓉三色丼......好味呀! d 海膽幾鮮甜,學杜如風講,食完真係忍唔住笑咗出嚟

80円咁平加多個味噌湯先~~



食完好滿足咁離開,之後繼續逛 Lumine 同幾間藥房.....


逛到大約三點有 d 攰就先返酒店放低 d 野,休息一陣 d 戰鬥力又嚟過,於是就出發去東京駅.......先去逛咗陣大丸,然後就去食返個 tea 先......



雖然呢杯野要1306円,但真係好 yummy 呀!!

食完就走出去外面睇下維修咗幾年嘅車站......我仲記得 09年我同老爺去東北嗰次係住東京駅,當時個內部已經維修到七彩好似個迷宮咁,而家終於叫做個外牆搞掂晒~

不過東京駅真係好鬼大,內部有部份仍然裝修緊,對於我呢個超級路痴,想要由八重洲北口行去丸之內南口真係一件好迷惘嘅事.......

幾經辛苦終於搵到條通道去丸之內南口

睇完車站當然要去埋車站旁邊嘅 Kitte Shopping Mall......



Shopping 前先上六樓屋上庭園眺望下個東京車站先.......

古老嘅紅磚瓦好有特色~




等多陣影埋個夜景~





賞完景就去 shopping 啦.......

逛完 Kitte Mall 就行返過去八重洲嗰邊,目的地 of course 係東京駅一番街.....逛到咁上下又去食返個卡樂 B 薯片先......


即做嘅薯片加凍冰冰嘅雪糕真係 yummy 到不得了........

唔爭在整多個熱辣辣嘅薯條,超級好味呀!!......一個人食晒兩大杯,老爺唔響身邊真係食得好肆無忌憚,hehe,肥死罷就

本來打算響東京駅食晚飯,但打掉完兩份薯條都已經有 d 飽,於是就搭車返新宿放低 d 野響酒店先,然後又再出動......


Shop 到九點多終於響小田急百貨去咗呢間五右衛門洋麵屋解決我嘅晚餐~

我要咗呢個芝士蕃茄海老意粉.......

加多 330円有野飲、湯及 salad~


味道都 ok 唔錯嫁~

食完響藥房入咗 d 貨就慢慢行返去酒店......新南口旁嘅燈色好靚~~


下面呢一堆就係今日嘅成果.......真係好節制,雖然收獲一般但一個人自由自在 shop 足一整日真係好爽,買唔買到野都已經係其次啦

今日已經食咗兩次雪糕,所以宵夜只係食響百果園買嘅士多啤利~

行咗成日都咪話唔攰,一撻落張床即刻昏迷........一覺瞓醒已經八點半,又落去歎返個豐富早餐~

今日係最後一日啦,雖然搭夜晚19:50機,但老爺千叮萬囑要我唔好掛住 shopping 要早 d 去機場,所以只好留響新宿最後衝刺,時間有限我都只係集中主力高島屋同電器舖~

一個上午嘅戰利品

老爺唔響身邊,我最大嘅煩惱係拎行李,雖然我已經好節制無點亂買野,但一個 25" 喼加一個旅行袋,要雞手鴨腳嘅我由酒店拖去 JR 站搭特急都唔係一件簡單嘅事,所以我就選擇搭機場巴士,好在住宿嘅酒店有巴士直達,3100円係唔平,但勝在簡單方便~

乘車處就響酒店門口~

成朝掛住買買買,當然無時間亦唔會記住食 lunch,最後 last minute 返酒店前響旁邊 71 買個飯糰頂住當上巴士食......

又比想像中好食喎

大約個半鐘頭就到成田機場,都等咗好耐先開始做 check in......兩件行李共 22 kg,SHIT! 我買 25 kg,蝕咗 3 kg 呀!! 早知買多兩本雜誌同多對鞋

第一次見係人手寫嘅 boarding pass......唔通廉航真係慳皮 d?!

Check in 後拿拿聲去 shopping,係咁意掃咗一個圈後已經無乜時間剩,今日無食 lunch 肚打鼓兼且一陣間廉航機上無野食,所以要犧牲 d shopping 時間去食野.....本來想去食鰻魚飯,但真係好鬼貴唔係好捨得響機場食

終於去咗食天婦羅蕎麥麵~


食完都差不多夠鐘,廉航 d 登機閘口好遠,要預鬆 d 時間行去 ......

Bye bye 啦,東京,五日四夜一人遊話咁快就結束......不過好快我又會再來,哈哈~~

完成咗個遊記,當然又到咗最興奮 moment 要 post 埋 d 戰利品啦......一條友只得 25 kg 嘅 quota,所以真係勁忍手.....OK,先嚟可愛嘅豬仔手襪,係俾小姪女嫁~

我鍾意逛 300円店,d 野平得嚟係比 100円店靚 d 嫁,仲要 on sale 半價.....一月當時大約 6.8算,一張 blanket 只係11元,點忍手??

左邊嘅熊仔小鏡電話吊飾係東京一番街買,右邊係贈品

Snoopy 毛巾袋,我用佢嚟裝暖水壺......

其實個袋好多用途嫁!

Hello Kitty & Earth Music crossover 筆袋,重點係半價

Muji 又係去執減價貨,唔減都平香港一截,何況減半! 七折都抵啦

我鍾意屋企用 diffuser,雖然唔係減價貨,但趁円平都補定 d 香薰枝~

而家藥房有得扣稅,但要 group 埋一間店儲夠 5001 円,又唔係每一間店都有得叩稅,亦唔係每一間都有齊想要嘅 items,所以都幾煩,不過為咗平都要格多幾間最後先入貨.....

Made in Japan,當然比 made in China 貴好多,但貼近嘴嘅野都係盡量唔好用強國貨啦~

SPF50+,呢款當時都算係新推出,於是諗住買定夏天用......嘻嘻,所以而家咪用緊囉,幾有先見之明.....用後感︰好易推又唔 "笠"

雖然家中 hand cream 存貨已經多到接近八十枝,但都忍唔住入多枝保濕,粗用都好

呢個 Shiseido d program 防敏感系列試用後都唔錯,會再買~

藥房送嘅贈品

L'Occitane 雖然唔係日本 product,但円跌有 d items 平香港好多,做埋退稅就更抵啦......

既然係咁機場 duty free shop 又點可以唔補補貨

好耐無用 Fancl,去開日本就幫襯返......年紀開始大係時候要補充返 d 骨膠原~

我 d 頭髮唔知係咪因為留長關係甩得都幾勁,salon 就介紹我買 shiseido 呢隻 scalp treatment,用過覺得係甩小咗,但要六百幾一枝,好貴! 點知今次響高島屋見到有得賣,6480円有得扣稅之餘總有額外九五折,即刻買啦~~ (不過沒有最只有更,之後再去日本俾我搵到仲更平,係一次平過一次)

100円店收獲......



都係嗰句,放落口嘅野都係用日本貨安心 d~



係,我知係有 d 變態,抹廁板都要搵專用 tissue,但 108円兼且 made in japan 喎!!

Seven 獨有日本製,每次去都入返 d~

買咗兩款雜誌,當然又係貪佢個 free gift.......

Jill Stuart 送嘅化妝袋......

質地同車工都好靚


Axes femme 係幫細妹買,送手提袋仔....


個吊飾好正!

去日本 Laduree 我只係買佢嘅副產品.......

粉紫! 係咪好靚呢?

呢個個 pattern 好 elegant~~

Sakura Kitty


草津溫泉買嘅毛巾仔

當然仲有電話繩做手信~

買俾老爺嘅 6 plus case.....貴到死,條友係都要揀呢個


好在有贈品

係咁意買咗 dd 食物......

呢個 cheese cake 又幾好食喎

草津都買咗小小.....

呢個就係長壽店入面個婆婆幫我特別 order 嘅溫泉饅頭啦

又係草津買嘅松茸佃煮,送飯一流~

卡樂 B專門店買嘅,三款都好好味

D packing 好靚......

Bear bear 朱古力......

好 cute 呀!!

響日本買 Godiva 真係好抵,平香港一大截~

呢對 boot 響 GU 買,only 1490円!!

好鍾意 repetto 嘅 ballerina,真係好舒服,高島屋仍然 on sale,六折呀!! 遊客另外仲有多 5% discount,見到竟然仲有我嘅 size,雖然顏色唔太多可以揀,但都有 d 較大路......

再做埋退稅......好 happy 呀!!

觸屏幕手襪

百貨公司必搜減價貨~

今次只係買咗幾件衫,都係割引貨品



GU 真係好鬼平


最後又係大合照.....一人之旅嘅收獲,成績都算係咁啦

又完成一個遊記......YEAH~~

(完)





11 則留言:

  1. 最Iike 睇戰利品.......
    日本買 Godiva 真係平d? 真係唔知喎.......
    Laduree 個袋好正....
    Axes femme 本書我都有買, 都係為左個袋仔....

    回覆刪除
    回覆
    1. 最 like 寫戰利品 :)
      平呀,以我買呢隻小盒為例,香港賣六十幾,日本普遍600多円,響 outlet 試過500円唔駛稅添,抵到呢

      刪除
    2. Godiva真係平D~~~~淨係食雪糕都知

      刪除
  2. 回覆
    1. 我掛住日本所有可以買得食得嘅野,哈哈

      刪除
  3. 我都係第一次見係人手寫嘅 boarding pass,其實手寫咪仲浪費時間 ^___^"
    藍色 kit kat 好特別,巨峰味 ?

    回覆刪除
  4. 呢對 boot 響 GU 買,only 1490円,超抵買﹗

    回覆刪除