2015年11月25日星期三

2015年2月日本長島鳥羽零景點 hea 到無可再 hea 6日 (長島篇)



接近十二月,而家先嚟寫返二月嘅外遊會唔會有 d 過份呢? 睇返個 record,截至呢一刻今年只係寫咗七篇遊記,歷史性新低......我承認自己好懶,不過亦都真係好「忙」.....曾經有人講過我嘅腳快過我嘅手,呢句話一點也不假,今年外遊次數較往年頻密好多,一個緊接一個,自己都覺得有 d 頂唔順.....以為十月頭去完今年大旅行返來,今年嘅旅遊總算告一段落,應該可以輕鬆 d,點知又要即刻忙住搞出年嘅大旅行,簡直沒完沒了,哈哈......訂好晒頭半年嘅機票酒店,今次真係終於可以攤抖一下,係時候要收拾心情補寫返今年嘅遊記啦~~

年頭一月自己一個人去完東京草津梳乎後,二月農曆年又到咗一年一度同老媽子親子遊嘅時間,今年我地去咗名古屋,同往年一樣,同老媽子去基本上係無乜行程,正所謂沒有最只有更,一年 hea 過一年,今年更係零景點,真正嘅 hea 到無可再 hea

年廿九出發,機場好有過年氣氛~


今次搭 ANA.....好鐘意 ANA 呀,行李每人有兩件 23 kg 限額,真係好 generous,同小家子國泰真係無得比,CX 膳食差不在話下,行李限額先離譜,你有諗過去澳洲都一樣只係得 20 kg 嗎?! 出發都已經 15、16 kg 啦,叫人點去 shopping?? CX 真係好老土!!

ANA provide 嘅 snack 都靚 d 嫁,係櫻花 packing......CX 而家中短程機連 snack 都無,一句話,cheap 到無倫


紅酒白酒原樽任攞.....我地 d cheap 精當然唔會客氣


又一齊去日本,d bear bear 好 happy!!



舊年先去過名古屋,所以都好熟悉,一落機即過對面車站搭名鐵......呢度有個小插曲,當時好多人買票好混亂,我地唔肯定會搭普通車定特急,所以只係買基本車資,無加特急卷,諗住響車上如有查票先加錢啦,上到車好 full,我地分開晒坐,個職員查到去老媽子當然雞同鴨講,老媽子身無分文,但佢一d 都唔慌張,只係好淡定咁叫佢搵後面車廂 "my son, my son" (其實應該係 son in law),當然最後個職員都無搵到邊位係婆婆嘅 son 或 son in law,我地就咁就賺咗 360円,真係唔好意思


第一晚入住 Meitetsu Grand Hotel,早幾年住過覺得地點好方便,就響名鐵百貨上面,7700一位含早.....最主要係早兩個月前 book 時全個名古屋市所有酒店都已 full,只剩兩間酒店可揀!

娜娜今期校服誘惑~

一入到房就見到呢堆野,第一日咋噃!......Hehe,今個 trip 四個人總共有184 kg,本小姐唔用盡佢點對得住 ANA 一番盛意


房間設備都 ok 嫁~




放低行李即刻去搵食,老媽子唔行得遠求其響車站附近搵間就算~



食完返酒店宵夜.....是日係本小姐牛一,一早已經響 Furano Delice online 訂定一堆野食大擦一番......



呢個蛋盒好得意~



Yummy yummy



食飽瞓,瞓飽又食.....酒店早餐都幾多野食啦~


話明 no 景點,當然無行程,酒店最遲十一點 check out,食完早餐無野做唔駛講梗係各自去 shopping 下先啦,成個 trip 係得呢朝可以響名古屋掃下貨咋......

之後就搭名鐵巴士去長島度假村.....巴士中心就響 Nana 旁邊,三樓買票,四樓上車,超級方便~

車費單程 1,060円,來回票 1,900円,但我地之後要去鳥羽所以只買單程,車程約40分鐘~


名鐵巴士去到渡假村巴士總站,之後可以再轉 free shuttle bus 去各間酒店

長島度假村總共有三間酒店,最貴「花水木」,以雙人房計,最平都要 30,240円一個人.....實在太誇啦,個人覺得唔值囉.....我地揀咗最平但位置最方便嘅ホテルナガシマ (長島酒店),無論去 outlet、遊樂園或「湯あみの島」泡湯都好近,package 包遊樂園及「湯あみの島」兩日入場、「名花之里」一日入場及 shuttle bus 接送、以及酒店花水木「傘亭」一杯免費 drink~

Check in 時會俾一大堆野你,都係 d 通行証、meal tickets 同 coupon 等等,隔咗咁耐都唔係好記得 (年紀大莫講話大半年前嘅事,尋日嘅野都未必記得啦),總之出入園區都要出示通行証啦~


雖然係三間酒店中價位最便宜一間 (其實都唔算好便宜,都要一萬八千幾一位),但我地覺得好 ok,房間好新淨,亦好闊落......



窗外應該就係伊勢灣,住兩晚天氣都好好,感覺好開揚好舒服!

側望可以見到遊樂園個摩天輪.....


而酒店下面就係「湯あみの島」,鏡頭 zoom 近可以望見溫泉水


房間內一般應有設備都不缺~




Washroom 基本設備亦齊全~



最正係有個細細嘅私人風呂池.......



普通水或 100% 源泉任君選擇~


Welcome snack 兩日都唔同,但都係當地名物,第一晚係出名嘅安永餅,都幾好食~




我地響呢度住兩晚,頭砲節目當然係衝去 outlet 血拚先啦.......由各酒店去 outlet 或者遊樂園可以搭 shuttle bus,但由我地酒店行過去都唔係好遠,大約十多分鐘~

去 information 出示 passport 就有 coupon 送,唔攞就蝕啦!!


Outlet 血拚完又趕下一場........酒店 package 係包咗一晚名花之里祭典入場,有 free shuttle bus 接載住客往返,有兩段時間選擇,check in 時要揀定,因為我地唔想食 dinner 趕頭趕命,所以揀咗五點先去名花之里然後先返來慢慢 dinner~


所謂名花之里,其實就係一個大花園......夜媽媽睇乜鬼花呢? 皆因冬季夜晚會有期間限定嘅燈光 show「冬華之競演」,既然 package 包咗當然要去參觀下.....由酒店過去十分鐘左右,去到會場個天都未黑齊,燈飾要差不多六點先會亮.......近入口處有足湯,不過凍冰冰大家都唔想除鞋~

一入去無耐就會見到呢個飛碟形會升高嘅觀景台,想玩要另俾 500円,不過超多人排隊.....名正言順唔駛去

園內嘅環境都幾靚嫁~




跟住人潮走,行下行下就去到由萬千粒小燈泡組成嘅「光之迴廊」,現場睇好靚嫁,而且都幾長,長過上次響十勝川睇彩凜詩祭嗰條好多,不過實在太多人,想停低影下相都好困難~



D 小燈泡全部係花花造型,好可愛



穿過「光之迴廊」最後就去到燈光 show 嘅舞台,現場有音樂配合燈影嘅節奏,都幾有氣氛~


如果早到可以上去較高嘅展望台,會睇得清楚 d,因為周圍都係人,想影一張無人嘅照片係根本無可能嘅事,不過我地行得慢,到發現呢個展望台時 d 人已經排到去樓梯位置,只能夠攝下位影一兩張相~


高處望落去可以見到一片燈海,都幾壯觀~





似唔似尼加拉瓜大瀑布? 呢個係今年嘅主題~







個 show 大約都有二十多分鐘......離開就行另一邊嘅「花迴廊」,相比「光之迴廊」,呢條短 d,而且主色係綠色,影相出嚟人面色怪怪咁




個飛碟觀景台亮晒燈仲更似一個 UFO~



著晒燈色嘅主園區好靚呀~~





呢個鏡池將 d 枯樹打上燈光都幾別緻....

當然最特別係個倒影啦,呢個池用「波平如鏡」嚟形容係最貼切啦~



近出口當然唔少得要去逛逛小食店同 souvenir shops 啦,不過要趕住上返酒店嘅送迎巴士,只能夠係咁意巡個圈~~





返到酒店就去 dinner......


係食 buffet,我地住兩晚,野食係一樣,所以只係求其 post 一晚嘅相片就算,同埋 buffet 永遠只會掛住食根本都唔會記得影相








另外 package 仲包咗一杯 free drink,所以第二晚食完 dinner 攤抖一陣就去 relax 下.....「傘亭」響另一間酒店「花水木」,係三間酒店房價最貴一間,趁機又可以乘機行過去參觀下~


Menu 上嘅飲品包括 wine、cocktail 都可以 order 嫁~






飲飽食醉當然要抽個時間去「湯あみの島」泡湯,叫得溫泉渡假村佢個溫泉規模當然有番咁上下,呢個「湯あみの島」分為「奧入瀨溪流之湯」及「黑部峽谷之湯」,其實即係男女之別,各有多個唔同種類嘅大浴場、露天風呂同水療按摩,可以話係我暫時去過咁多個露天溫泉最大型嘅一個,真係想 focus 響邊一個部位都可以滿足到你

(All photos extracted from Official Web Site)


我最鍾意係「座樂之湯」,坐響度 d 泉水剛剛好至肩下,個按摩力度又夠勁,最正係佢個出氣泡位置剛剛好喺正個 pat pat,d 水打落去真係好過癮呀~~

呢個「白絹之湯」都好正,泉水係奶白色,好似去返乳頭溫泉咁~

住客係免費入場,要浸晒所有浴池真係至少要一個多小時,尤其我同細妹一齊去浸,一邊浸一邊八下呢樣八下嗰樣,時間唔覺唔覺就過咗去......不過細妹浸浸下發覺皮膚有 d 敏感,我地懷疑佢唔係好受得嗰個「炭酸風呂」,但我老皮老肉就一 d 問題都無囉

除咗「湯あみの島」,如果住宿我地呢間長島酒店仲可以返去自己房浸下個私家湯,三間酒店中係得呢一間嘅房有嫁咋




雖然只係室內細細嘅風呂,但兩隻 bears 就浸得好開心,睇下佢地瞓得幾咁 sweet 就知啦!!


雖然我地住三日兩夜,但都唔算真係十分 hea,其實都好忙吓......朝早又要起身睇日出.....






至於早餐一樣食 buffet,都 ok 幾多野食嫁~


食完早餐當然無停,係時候要去遊樂園玩下機動遊戲,就響酒店旁邊,行過去大約十多分鐘~


有手帶俾住客,帶住可以多次出入,遊樂園內所有機動遊戲任玩~


朝早十點遊樂園先開,酒店住客可以優先十分鐘入場,不過其實朝早好少人,完全唔需要排隊,鍾意玩咩都得~


我地先陪媽咪玩咗 d 非刺激性嘅遊戲,hea 下 hea 下同佢食埋 lunch 之後就送佢返房休息~






之後就係各人自由時間,我自己就一個人去玩 d 刺激嘅玩意,因為無人敢或有興趣去玩.....


我一向都好鍾意玩呢 d 高速刺激嘅機動遊戲,(Well, 除咗會 360度反轉再反轉嘅過山車係堅決唔會玩啦,因為一唔為意唔識就位其實係好易會整傷條頸.....See? 我唔係盲目追求刺激嘅人囉)......以前成日要老爺陪我,但老爺其實畏高,後生時俾我纏多兩纏都勉為其難陪我玩下,而家年紀大咗佢真係唔太頂得順,而我亦都開始明白唔敢玩嘅人硬要佢地玩係好痛苦嘅事,所以近呢兩年我都唔再勉強佢,反正玩呢 d 野都係體驗下嗰種快感,純粹個人感受,駛鬼人陪咩,舊年去瑞士少女峰我自己走去玩 zip line (雪上空中纜繩),老爺響一邊睇到心驚膽跳,但我就真係覺得超級好玩,響半空中飛翔而下觸目一片冰天雪地嗰種感動佢係無可能體會......

不過遊樂園 d 機動遊戲玩得多,其實來來去去都係嗰幾樣野,玩多幾次都無咩身鮮感,我而家已經進展到玩海盜船都覺得悶......至於呢個長島遊樂園我最期待嘅兩款過山車,其中紅色嘅鋼鐵巨龍2000 據講最高部份係97米! 諗諗都覺得勁刺激,可惜當日維修無開放......而另一個白色旋風就係世界最大級別嘅木製過山車,真係 N 咁多個上上落落左搖右擺,真係幾刺激,但唔知係咪木構造關係震動得好厲害,個震動略嫌蓋過咗個刺激感,but 最後我都玩咗三次,嘻嘻~~


唔想玩機動遊戲,酒店響二樓仲有個 game centre,package 每人送一張 coupon,可以去兌換 40枚代幣.....

呢40枚代幣可以玩大部份嘅遊戲,但就唔可以去換禮物......



我地去咗睹馬,好好玩呀



真係跑馬仔嫁! 好過癮


想要用晒 d 代幣都唔係咁易,因為去打老虎機唔知點解個個都係嬴多過輸囉,d 錢係咁不斷跌出嚟,如果係玩真錢就發達啦


整體嚟講我覺得呢個長島渡假村真係唔錯,可以泡湯、玩樂、shopping,有興趣及時間仲可以去埋麵包超人館,總之各取所需,只要係唔係太挑剔嘅人,一定總有一款合你心意,玩得攰或者 shop 到筋疲力盡買到一袋二袋又可以返去酒店房攤抖下補補眠,我個人就非常 like 啦~~



(...待續)
















4 則留言:

  1. White Cyclone 係堅好玩, 坐最尾一行拋到頭都甩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係拋得好勁,個個都叫到拆天,哈哈

      刪除
  2. 我都好忙都好懶, 哈哈!! 個燈光show好正!!

    回覆刪除
  3. 我只住過一次有 game centre 的旅館,好懷念,其實係冇咩玩,但去旅行時就會樂在其中

    回覆刪除