2015年12月8日星期二

2015年2月日本長島鳥羽零景點 hea 到無可再 hea 6日 (鳥羽篇)


響長島住咗兩晚,之後我地 book 咗一晚位於伊勢志摩嘅石鏡第一ホテ神俱良,酒店有 shuttle bus 響鳥羽駅送迎,於是我地就響長島先搭巴士去桑名駅.....

巴士座位係麵包超人,好 cute~


去到桑名駅未夠鐘上車就先去食 lunch,不過桑名駅唔係好大站,食店唔多選擇~




由桑名去鳥羽都要個多小時~


去到鳥羽就即刻坐酒店 shuttle bus 去酒店......係,我地係無響鳥羽停留嘅,只純粹響酒店 hea 到飛起,一來我同老爺早兩年已去鳥羽同伊勢玩過,二來講明親子遊係唔會有行程,而且呢間酒店都唔便宜當然要早去遲走住盡佢啦,所以呢篇叫鳥羽篇嚴格來講係有 d tricky

由鳥羽駅去酒店都差不多半個鐘,有酒店送迎真係慳好多



酒店 lobby 有一面好大嘅玻璃可以一邊睇住無敵大海景做 check in~




女士可以揀靚靚浴衣~

做完 check in 酒店搵咗一位講普通話嘅內地靚靚女生接待我地,據佢講佢話就話係響呢間酒店實習,其實都係做埋 d 打雜操重工作,聽佢 d 語氣好似日本人其實都好歧視佢地咁......我地 book 咗兩間露天風呂付客室,第一間叫 "Tiga"......


Living area 係和式~


呢個 welcome sweet 幾好食~


有兩部 TV~


Bedroom 係洋式.....好大嘅床,瞓四個瘦人都得

Toilet 都係一般可以洗 pat pat 嗰 d 啦,不過廁板無自動感應開關~


Washroom 設備齊全,一人一個 sink 盤......

除咗基本梳洗用品,女士有一片 Q10 mask, good ar!

另外仲有一 set shampoo, conditioner & body soap,係 Mikimoto! 正,呢套 gift set 之後響另一間溫泉旅館見到有得賣,要 1500円嫁!!


Shower 地方都好闊落,而且有暖氣,舒舒服服沖完涼先出去泡湯~



展望風呂外望係大海~


另外一間房個名係 Empat~

呢間房大 d,living area 有獨立一間和室.....


有 DVD 機~

另有洋室可以坐得舒服 d~



Washroom 間格基本一樣 design....

兩個女士各有一 set,正正正~~
 

呢一邊嘅展望風呂係望山景......




不過都可以望到一part 海景

個溫泉池亦大d,三個人一齊浸都勉強可以~


雖然房間有私家溫泉,但我地呢 d 愛貪小便宜嘅 C9 當然要去埋大浴場.......

個露天風呂都 ok 嫁~
(Photo extracted from Official web site)

呢度係夕食同朝食嘅地方,另外仲係朝早睇日出嘅場所......


入口前有按摩設施,免費任用


浸完溫泉再玩埋按摩係時候去食 dinner......早晚餐地方都係獨立個室......

好豐盛嘅感覺呀!! 真係超級飽


Serve 我地嘅女士不斷同我地講埋 d 無謂野,掛住講結果個鮑魚燒得有點老,老媽子覺得佢好唔專業,勁唔 like

















實在太多野,食到呢個飯真係食唔落,但其實幾好食~





不過無論食到幾飽,出外旅行夜晚都一定要食返個 ice cream

第二朝晨咁早起身去泡湯,之後順手去埋「日之出拝観場」睇日出,酒店會通知定日出時間,仲有免費甘酒飲~


雖然我地向大海嘅房都可以望得到日出,但我地都係走嚟呢度睇~

一邊飲甘酒一邊等日出,個甘酒都好好飲~

不過可惜今朝有好厚一層雲響海岸線,最終睇唔到......唔緊要啦,之前兩日響長島已經睇咗啦~~




睇完日出仲有節目,七點多又去餵麻鷹......

酒店一 d 都唔吝惜,好大一盤魚生俾我地做餌!

一到時候就好多麻鷹飛嚟搵食~~


d 麻鷹瞄得好準嫁,幾乎百發百中....好好玩呀!!

玩完就去食早餐,都係昨晚夕食嘅獨立個室......早餐係半自助式~




食飽飽就去 shopping

我地響酒店 hea 到最後一刻鐘,當然浸多兩次個私家風呂啦


好 relax 呀!!



Check out 後就坐返酒店 shuttle bus 去鳥羽駅.....

總括來說,呢間酒店都相當不錯,不論環境、服務以及房間設備都令人滿意,尤其係有得玩餵麻鷹,完全係意外驚喜~~

(...待續)



4 則留言:

  1. 舞鮑魚,正呀 ! 但其中橙色果條係咩嚟架 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁耐!真係食過咩都唔記得啦>.^,我諗係龍蝦刺身掛?

      刪除
  2. 新年快樂, 祝你身體健康, 心想事成!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,我呢個懶人而家先睇blog....多謝晒,大家咁話^O^

      刪除