2016年5月9日星期一

2015年2月日本長島鳥羽零景點 hea 到無可再 hea 6日 (戰利品篇)


好耐無 update.....點都要的起心肝完成親子遊最後一篇,亦即係我最鍾意寫嘅戰利品篇,不過響 show 戰利品之前都要簡單寫埋餘下一日嘅行程啦~

上一篇講到第五日朝早搭酒店 shuttle bus 出返去鳥羽站,之後就買車票搭近鐵返去名古屋啦......

去到名古屋接近一點鐘,於是就響名鐵百貨是但搵咗間食店醫肚~



話說食食下忽然聽到有人好大聲尖叫,原來係一家香港人 (唉!!!),好似係兩個小朋友爭食定爭玩具,其中一個小朋友不斷響度大叫,侍應請佢地細聲 d,但嗰位疑似 daddy 似乎搞唔掂兩個細路......綜合我地偷聽嘅結果,兩個唔係兄弟關係嘅細路唔知爭乜野,大 d 嗰個情緒好似有 d 問題,不斷發出尖聲嘈音......咁其實阿媽去咗邊?? 原來兩個媽咪去咗 shopping 未到,到我地食完埋單先見佢地一抽二袋入黎.......講到呢度,其實我都覺得好無聊,人地 d 野關我 X 事咩~~

食野就食野啦,都唔知點解一家人都咁鬼八!!





食完野當然爭取時間響車站周邊 shopping......逛咗兩個鐘,差不多時候要去機場.......返酒店攞行李時見到原來有機場巴士往返名古屋車站,一樣響名鐵巴士總站上車,超方便,我地好多件行李,所以就決定唔搭名鐵改搭巴士,雖然車程長時間 d,但免卻拎住行李上上落落,而且車費只係 1000円,仲平 d 添~~



因為第二朝九點半機,唔想媽咪一早趕頭趕命去機場,同埋最最最重要係我同細妹仲要響機場血拼呀,住近機場就可以 shop 到 last minute 啦!! 呢 d 咪叫 win win 囉,哈哈....所以最後呢晚我地就入住機場旁邊嘅 Centrair Hotel.....

酒店房間都幾大,整體感覺非常好~










窗外望出去就係機場~


地下大堂有行李磅,可以先 check check 有無超重先去 check in, good ar!


不過成個 trip shopping 時間超小,無論我個心幾想將成個日本托晒返去,始終都係有心無力,最終只係用咗九十幾 kg.....唉,四個人原本可以有 184 kg 限額囉......真嘥料呀!!!

最後一日只係搭機日,機場搞掂 check in 就去食早餐~



遊記總算告一段落 (忽然發現呢個竟然依然係 15 年嘅新春遊記,實在太太太太 lazy 啦).....最後補多個 note, ANA 個特飲 "aromatic kabosu" 好好味呀~~



I love ANA meal

-----

完成遊記,係時候去到 show show 戰利品嘅 moment 嘞......打頭陣係 LC......無錯! 我終於都開始咗 LC 毒,對於一個超級購物狂嚟講都算遲

有睇開我個 blog 嘅朋友都一定知道,我係唔識唔會唔鍾意唔願意煮飯嘅港嬸,所以唔好問我買 LC 嚟做乜......初次入貨,買咗個附有蒸架嘅~

雖然隻色唔係自己鍾意嘅紫或粉紅,但因為響 outlet 佢係特價 set,所以都忍唔住買咗.......

個 set 除咗 24cm round 同蒸架外,仲有個湯煲......

同埋兩個 silicone 小盒~

心心.....


花花~

買野買全套......專用 cleanser

第一次係咁意入咗呢 D

 同場加映︰細妹嘅收獲.....我真係一個 gd sis, 我竟然將我心愛嘅紫色拱手相讓咗比佢.....後悔莫及......我當時一定係癲咗

OK,買咗煲當然要買米.......有人話,一星期都未必煮到一餐,都唔駛買 3 kg 咁多掛.....hehe,小意思......

因為唔止,仲有 5 kg 嘅無洗米

邏輯題︰因為買咗 LC,所以要買米,因為買咗米,所以要學煮飯,因為要學煮飯,所以要買 kitchen towel~~~

買咗好多衫褲,全部減價貨......當然!










件 trench coat 後面腰位有美美嘅蝴蝶結

好可愛嘅襪子

痴線!! Boot 都掃咗四對




食物~



On-line ordered 嘅 Furano Delice bear bear cake.......

Packing 好 cute,而且好好食呢~~



我幾有先見之名,買定呢 d 旅遊書.......果然,去年買定,今年年頭已經要用左邊兩本,要讚下自己︰好醒呀.....咦,仲有一本日光喎,要快 d 用埋佢先得,哈哈~

港嬸要學煮飯,當然要買定 cooking book set.......

Recipe 係日文.......

Hehe, 其實係想要 d 小鍋啫

用來做燉蛋燉奶份量剛剛好呀~~

期間限定櫻花香味 hand cream & 香水

小量藥房搜購.....真係好小量


Outlet 買嘅 diffuser......


Muji 仍然只搵 sale items~~

Starbucks 櫻花杯 

咦! 忽然咁快就大合照......搞錯!! 實在買得太少......不過唔緊張,呢一年陸續有來

(完)



2 則留言:

  1. 突然殺一篇出來, 嚇得我吖 XD
    果支ECO 掂唔掂呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我話你知盒野仲響櫃入面未用過完全唔記得佢存在會唔會好過份呢? Haha~

      刪除