2016年5月23日星期一

2014年4月日本中部立山8日- 往魚津看埋沒林、蜃氣樓

Day 3 (野公園 > 魚津)


我都知好古怪,失驚無神又整呢個 14 年立山 trip 嘅遊記,不過呢一篇其實去年已經寫咗大半,於是就將佢埋尾唔好嘥咗佢啦.......

上一篇講到響櫻野公園見到仲有餘櫻,我同老爺好似發咗癲咁不斷咁影相,逗留咗半個鐘好滿足咁離開......下一個目的地係位於富山縣嘅魚津市.......


車行咗約半個鐘,去到飛驒清見 IC,開始進入長長嘅隧道.....呢個區域對於我地嚟講有好特別嘅記憶,2010年中部之旅,因為俾個 GPS 老點 (詳情可以去呢度望望),我地響呢段路前前後後行咗三次! 當日沮喪嘅經歷簡直歷歷在目,絕對係童年陰影囉,再度經過呢 d 水蛇春咁長嘅隧道真係一額汗,好在今次我地再無行錯路,好順利走出白川鄉 IC,離開岐阜縣,真係抹一把汗

唔知係唔係緊張過後成個人放鬆晒,我地開始十下十下,頂唔順於是搵個 SA relax 一下先~

呢個叫城端嘅 SA 個 view 都幾靚,仲有幾棵櫻花點綴~

飲杯咖啡,hea 咗一陣就繼續上路.....原本我地諗住去魚津前順路先去滑川市,嗰度嘅螢魷好出名,有個螢魷博物館我都幾有興趣,不過今朝加插咗睇櫻花環節,估計去到滑川都差不多點半鐘,要參觀埋個博物館先再去食 lunch,老爺當然唔肯立刻抗議,所以就決定 skip 咗唔去滑川直飛車過去魚津駅啦~

接近魚津市,開始見到連綿嘅雪山,唔知邊一座係立山呢?

一點半去到魚津駅,我地打算去光顧車駅旁嘅海風亭食魚生,不過駅前嘅停車位全部 full 晒 (相片係之後食完飯補影,之後就有大把車位),於是唯有響周圍兜下睇邊度有收費 car park......

兜咗一陣忽然見到有個暗角放咗個海風亭駐車場嘅指示,yeah! 即刻泊埋去唔駛煩~

雖然個駐車場唔係響食店隔離,但都係行過一兩條街,好快就行到去~



魚津靠海,當然要嚟 try try d 魚生.......

我地叫咗兩個海鮮丼,一個 920円,一個 1000円......


其實兩個丼嘅魚生種類基本一樣,貴 d 嗰個多咗隻蝦......Hehe, 當然係我食啦


Oi-shii!! 好新鮮呀......又唔貴,正呀


食完好滿足咁離開,食到飽飽響車站周圍行下先......d 地磚圖案係螢魷,好可愛呀~~

連渠蓋都係~

車站旁都無咩好逛,於是我地就去攞返架車出發去附近嘅埋沒林博物館.......

博物館停車場一行出嚟有個好靚嘅水池~

好嘞,係時候來一個通識課.....所謂埋沒林就即係被埋沒嘅森林,埋沒林嘅成因有好多種,好似被火山灰掩埋、河川氾濫土石堆積掩埋等等,世界各地都有埋沒林,而魚津埋沒林大約就係二千多年前,由於河川氾濫造成杉木原生林被土石沖刷堆積掩埋,之後海平面上升被掩埋嘅原生林就被降到海平面下,而家嘅埋沒林遺跡係1952年興趣魚津港時被挖掘出來,於是日本政府就興建咗個博物館予以原地原狀保存遺跡,並且被國家指定為特別天然紀念物......點解人地 d 保育做得咁好,我地就乜都只講經濟效益??

博物館幾座 building 都好有型~

入館先買票,料金每位 510円~

買咗票有職員同我地介紹博物館內幾個展館,同埋話俾我地知參觀完仲可以去睇一下放映館,好好 service 呀~

我地首先去水中展示館.....

嘩! 一踏入去就覺陰陰暗暗,只見中間一個超巨大水缸.......

大水缸中展示嘅就係原地保存響水中嘅超大原生林樹幹,呢枝樹幹因為當年係被乾淨嘅冰水埋沒,所以可以 keep 到二千年都無被腐蝕,而家為咗保存原狀於是當局特別用地下120公尺原水灌入水槽,溫度亦要 keep 住15度左右,而為咗避免藻類響缸內生長,館內嘅燈光長期係較暗......老實講其實個現場環境真係有 d 陰森

落底層可以睇見樹根底部......不過下層仲陰寒,一諗起呢條係千年水中樹根,老爺就話渾身唔自在,所以快速行個圈就即閃

跟住就去乾燥展示館,呢個館光猛好多,感覺舒服 d.......入面展示咗兩枝樹根同一枝樹幹.......

有英文簡介.....呢棵樹有400歲......咪住先,又話呢個埋沒林係二千年前形成? 咁點解會有棵樹係只得400歲? 唔明 (不過以我嘅智商應該無可能會明)




呢枝樹幹真係好高~


好 cute,又有俾小朋友玩嘅問答題,每個展館都有~

兩個展館嘅外形~


白色呢座三角錐形建築物係本館,最頂係屋上展望台......

不過我地打算最後先上展望台,而家周圍影下相先~

好多松樹~




之後就去巨蛋館.......

都係展示樹根、樹幹之類.......

老爺對個 building 嘅 design 同構造有興趣多 d~





埋沒林就係被呢 d 扇狀地砂礫層所掩埋~


又係 d 千年樹根樹幹啦~












日本及全世界埋沒林分布圖







參觀完巨蛋就去返本館,地下層有好多關於冰河時代、繩文時代、以及蜃氣樓嘅資料同圖片介紹......

魚津仲有另一樣名物,就係蜃氣樓,即係海市蜃樓,響博物館一帶海岸有機會望見,根據過往歷年記錄,每年嘅四至六月最大機會見到,所以最初我地都有小小期望.......不過今日陰雨天,而且博物館亦都予報今日可以睇到嘅機率只有10%~

見咁啱呢個時候有蜃氣樓嘅影片放映,我地就走去欣賞一下........

整套影片大約放映二十分鐘,詳細介紹蜃氣樓嘅形成以及點解魚津近呢一帶咁容易睇到.......

套片其實都幾好睇,唔趕時間建議睇埋先好走,尤其現場睇唔到呢個咁型嘅蜃氣樓,睇片就當真係睇咗啦~



睇完片就行出去外面蜃氣樓之丘,碰碰運氣試下睇唔睇見海市蜃樓先........




今日咁嘅天氣當然睇唔見~

當作響岸邊漫步一下啦~


最後就上埋去最上層嘅展望台......


呢度可以眺望魚津市景色~


天氣好嘅話可以清楚見到遠方連綿嘅雪山群.......不過原來呢個方向係見唔到立山嫁

今日天氣唔好但都望得見部份山脈.......

來個全景照以此結束呢個咁特別嘅埋沒林博物館之旅吧!


響博物館逛咗差不多一個鐘,今日嘅行程差不多完結,不過仲有一個地方要去,就係響博物館附近嘅海之駅蜃氣樓......係呀,我要去 shopping 呀

由博物館過去只係一分鐘車程~

Shopping 完我地就將架車駛出去岸邊,再嘗試睇下見唔見到海市蜃樓先.......

最後當然都係睇唔見啦,真係幾乎海天一色,白茫茫一片,而且仲開始落大雨!




影返過去埋沒林博物館~

望下錶已經四點幾,係時候結束今日嘅行程開車過去今晚入住嘅金太郎溫泉旅館啦~~

(...待續)



1 則留言: