2016年6月3日星期五

2015年4月東京伊豆8日 - 追櫻.新宿御苑


繼續去年(!)密密遊記錄......

一月去完東京同草津溫泉,二月即刻又同老媽子去名古屋,但見四月初正好有個復活節假期,見 ANA 機票價錢尚算合理,於是又去東京走一轉~~

四月係賞櫻季節.....要說真正為咗睇櫻花而去日本旅遊已經係十多年前嘅事,嗰次係第一次同老爺去日本自遊行,仲記得當時響新宿御苑見到一樹一地嘅粉紅真係好鬼浪漫,一轉眼時光飛逝,原來十多年唔覺唔覺就過咗去,呢十多年我地雖然去咗日本好多次但都無再點認真睇過櫻花,上一次響高山忽然見到小小餘櫻真係好驚喜,撩起條根,於是今次決定舊地重遊,再去東京追追櫻緬懷一下~~

今個 trip 第一個櫻花景點當然係新宿御苑,呢一日天氣好好,藍天下嘅花海好美


朝早到達時遊人未至於好多,到下午離開時真係人頭湧湧~






好多日本人響草地上舖晒蓆悠閒地賞櫻,一個大半日就咁就流走......好羨慕佢地可以如此閒情逸緻,我地從來無可能咁奢侈,就算係放假出外旅遊......


一群群貌似職場上嘅員工......不用上班? 定係美其名 field trip??

唔止野餐咁簡單,連枱凳碗筷都預備埋.......一家人好溫馨呢~


覺得食野大殺風景? 可以去藝術一下......素描又得......

油畫又得~


如此良辰美景,我地呢 d 遊客響有限時間可以做嘅不外乎都只係搏老命咁影.......

好似傻咗咁不斷影影影!!





紫 bear: 我靚 d 定櫻花靚 d??







美美的景,美美的人,美美的事.......






個人認為湖邊嘅粉紅係最美呢.....


新宿御苑有好幾個湖,每一個都景色優美.....



大自然的美,任何文字語言都顯得不足,我還是收起我的廢話吧.....(其實根本就係懶)










我最喜歡的一拍



這一年,於新宿御苑,我終於領略到何謂「滿園春色」~~

(...待續)





沒有留言:

發佈留言