2009年11月22日星期日

2009年8月北海道親親大自然之旅 - 尋找傳說中的青池


DAY 3
PART 5 (白金溫泉.青い池)



完成左美瑛條景觀之路,我地向住白金溫泉嘅方向駛去,一路天色都陰雲密佈....



其實最初無打算去白金溫泉,不過臨出發之前一星期,偶然見到雜誌介紹,話美瑛附近嘅白金溫泉有個鮮為人知嘅超靚景點,叫青い池,景色絕對媲美九寨溝咁話喎.......傳說日本政府因為要保護生態環境,所以無將呢個青池嘅確實位置公開,不過近年有D網民去完響blog上面post左出黎,漸漸呢個青池就成為一個公開嘅秘密......


由千代田之丘駕車去白金溫泉,據GPS指示,車程都係大約十分鐘鬆D,既然講得咁正,又唔係好遠路,咁就一於去尋幽探秘一下啦.......


因為無旅遊書有介紹過呢個景點,只有靠雜誌嗰幾句指示......去到白金溫泉嘅Information Centre (電話號碼︰0166-94-3355),響左手面見到有「白金インフ才メ一シヨンセン夕一」路牌,再繼續向前行多一兩分鐘,就會見到「青い池」嘅路牌喇.......


架車去到呢度唔可以再向前行,呢處勉強可以叫做停車場啦,其實係爛地一片....


有指示教遊客點樣行.......



我地跟住個指示就開始出發去搵呢個隱蔽嘅神秘青池,沿路靜悄悄,都好荒蕪下,想搵個人睇下都無,小路係D石仔路,我踢住對涼鞋真係好鬼難行......仲要路兩邊都係D草叢,好驚有野彈出黎.......


久不久響D分叉路都會有指示方向......


Hiker


行左大約六、七分鐘,去到一個類似水壩嘅地方,穿過D樹林同雜草,終於見到呢個神秘嘅青池喇......



呢個青池其實唔係好大,所謂「青」,其實即係藍色,據講係因為附近嘅白金溫泉泉水D礦物質做成.....


D池水真係好藍嫁!!


好多枯木響個湖中......


四周好幽靜,有D攝影發燒友響度set晒腳架影相......講真,呢度風景唔錯,不過如果話係美瑛九寨溝又似乎誇張左D囉,雖然我地未去過九寨溝,但係都見過老媽子同埋D朋友去完返黎影嘅相,靚好多喎.......


不過個池真係好藍,嗰種藍色真係好少見,加埋嗰一堆枯木,同四周幽靜嘅環境,的確有幾分意境嘅~~


Photobucket


響度hea左一陣,正當擺緊pose俾老爺影靚靚相之際,忽然覺得有D野響我周圍飛黎飛去......嘩!! 救命!! 蚊呀!!!! 好驚......不過當然,我地呢D咁精伶嘅自遊人士梗係早有準備,即刻響個袋攞D蚊貼同蚊怕水出黎狂噴啦......正當我響度V嘩鬼叫,唔知我係咪太嘈呢,附近D日本人用D好古怪嘅眼神咁望住我地,好似覺得我地破壞緊D氣氛咁......喂大佬,我係城市人黎嫁,偶然走黎親親大自然都無奶油任俾蚊咬掛

........奇怪,乜佢地唔知俾蚊咬到好似豬頭咁手尾好長嘅咩,我對美腿到時真係邊度都唔駛去
........
噴晒半枝蚊怕水,影完晒相,我地就速速閃人
........



離開青池,告別美瑛,我地正式向嚮往已久嘅富良野進發~~~~

 

 

2010年7月25日後記

 

原來呢篇blog近日響某討論區俾人鬧得好勁,我一向無去D 咩discussion forum流連,真係鄉下婆,俾人圍插都唔知......講真,我真係無諗過會有人睇我嘅blog會睇到唔順眼,我仲以為自己寫得好有趣添.......心疼我嘅blog友 (你地知道自己係邊個,眨眼ing) 好替我著急,幫我諗左好多方法去stop成件事,但係是非嘅野真係無日無之,人地講嘅野又唔影響到我嘅生活同情緒,就由得人地表達自己嘅睇法啦,不過講到話我影衰晒香港人,呢個罪名可大可小,小女子擔當唔起,所以就響呢度補返個說明........實情係當日根本無其他人睥我嫌我 "V嘩鬼叫",當時係有兩三個遊客響度影相,但佢地只係望左望我地兩眼啫,亦都無表現厭惡或唔耐煩,我當時嘅聲線亦都未至於去到之前所形容嘅 "V嘩鬼叫",而我亦都無噴晒半枝蚊怕水咁誇張......「誇張」係我一貫寫遊記嘅手法,熟悉我嘅朋友同blog友都知,寫到咁誇只不過係想突出俾人知嗰度好多蚊蟲啫,想提醒大家如果去到記得做好防範措施,無諗到咁都要俾人擺上枱俾人鬧,我以為明眼人一睇就會get到我嘅意思,會領悟我嘅幽默感啦.......自問我做人做事一向都好知分寸,從來唔會興風作浪,去到人地國家玩從來唔會做失禮香港人同阿媽阿爸嘅事,只不過響自己地頭講野就放肆D咁解啫.......當然,俾人鬧總係事出有因,自己都應該要檢討一下........如果我所寫嘅野曾經或將會令人睇得不快或唔順眼,響呢度同大家講聲抱歉,同人分享旅行嘅樂趣係我寫blog嘅本意,只希望大家睇得enjoy........或者下次寫野收歛DD啦,唔好咁惹火........但浮誇一向係我嘅風格,自小係亦舒fans嘅我,好奉行佢嗰句︰勇於認錯,堅決不改.......

 

 


下一篇︰敲敲幸福的花鐘



 


 


12 則留言:

  1. piggybread :            真係好青喎 ,    既然冇機會去 "九寨溝" , 去呢度都唔錯 , 真係要好好咁度 , 點樣可以去得到先 .  
    Bye Bye !
    [版主回覆11/25/2009 22:52:00]Ok 嘅,有時間可以去下,唔駛好似淨係睇田園咁,睇得多其實真係有 d 悶囉,不過如果唔係自駕就比較煩 d ,要先去白金溫泉觀光中心再行去 ~

    回覆刪除
  2. 九寨溝有時間一定要去睇下先得架 我去咗兩次都仲要再去 睇完娥眉山同九寨溝之後 其他世界風景遺產都比咗落去
    [版主回覆11/25/2009 22:53:00]我都知九寨溝好靚,不過內地 ….. 暫時都唔打算去囉,或者等我第時老左先諗啦

    回覆刪除
  3. 依家起緊 carpark + 遊步道喇.
    等你下一篇:日之出公園~
    [版主回覆11/25/2009 22:55:00]厲害 ! 咁都估到下一篇係日之出公園,果然係前輩

    回覆刪除
  4. 清清靜靜唔錯吖, 如阿老爺早一步買女友一號可能影得更多相
    竟然話擺晒post影靚靚相, 不如post一張美人照 , 睇下你破唔破戒
    [版主回覆11/25/2009 22:59:00]哈哈,打死我都唔會破戒啦 ….. 美人照 !! 話明正野,D 好野都係留返俾自己人欣賞好 D~~

    回覆刪除
  5. 其實真係好似無咩特別, 不過啲水真係好藍, 好少見. 係呢, 你知唔知 keroppi 同 不老不死係 12月6號攪咗個 bbq blog 友聚會, 你有無興趣去呀? 
    [版主回覆11/25/2009 23:03:00]我嗰日唔去啦,你地玩得開心D 啦,記得影多 d 相俾大家睇呀 ~~

    回覆刪除
  6. 看上去環境唔錯, 不過又唔算真係好美, 要山長水遠走去只看個湖 好似很花時間
    [版主回覆11/25/2009 23:05:00]係呀,有車又預啱有 d 時間鬆動就去下,如果唔係一來一回都幾嘥時間嫁 ~

    回覆刪除
  7. 令人心動的好文章~~                                 

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  8. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年11月28日 下午10:39

    不過青池又幾有探秘 feel , 幾好玩 ~
    日本保留自然景色 , 不遺餘力 ~
    [版主回覆11/30/2009 22:42:00]其實都唔算難搵,只不過無咩旅遊書有介紹,所以好似隱敝D....係響日本先夠膽尋幽探秘啫,如果換轉內地,你打死我好過.....

    回覆刪除
  9. 相中背影是你家老爺? 冬天不知道會不會結冰, 但看照片都吸引力不大, 估計也不會去了, 九塞溝都有人叫我去, 但去了幾次大陸, 真的再提不起興趣去, 下年有時間想去韓國或者台灣, 好耐無去LU....嘿嘿
    [版主回覆11/30/2009 22:48:00]係呀,係咪連個背影都好威猛呢??
    你所謂嘅好耐係幾耐先?? 你一年都出門九千幾次啦.....
    我都係咁話,早幾年去左北京同上海,算係做左個好漢,未來無咩需要都唔會揀返大陸旅行....

    回覆刪除
  10. 藍色又幾特別,另加一D枯木又幾靚!!!!但又真係唔會特別去.........九寨溝點都靚過佢~~~~`
    [版主回覆12/05/2009 11:13:00]你講得啱,係幾靚,不過未至於要非去不可囉~

    回覆刪除
  11. 我今年8月份先去過, 可能我去果時好曬, 所以影出來d相影到個池係Tiffany blue的.
    果度有兩個池, 第一個行7-8分鐘到的(小路的右邊), d水唔係咁靚, 要再行多10分鐘去到另一個池(路的盡頭), d水淺色d, 靚好多.
    http://hk.myblog.yahoo.com/ahbit/article?mid=1068
     
     

    回覆刪除
  12. 漏左寫tim, 我個blog第9-12張相就係行到盡頭果個池度影的相.
    http://hk.myblog.yahoo.com/ahbit/article?mid=1068
    第13張相開始就係之前近入口果個池度影的.
     
     
    [版主回覆12/22/2009 22:46:00]多謝你嘅分享,有陽光真係爭好遠呀,果然係雜誌上面所講嗰種tiffany blue喎.....我都係八月份去,點解爭咁遠嫁!!

    回覆刪除