2009年11月3日星期二

2009年8月北海道親親大自然之旅 - 繼續追花


DAY 3
PART 3 (Woody Life...四季彩之丘...)


離開Woody Life,我地就起程去今日第一個景點路線,Panorama Road.....


所謂Panorama Road,係指美瑛沿花人街道南東面嘅一條景觀之路,同拼布之路相比,呢條路線較多牧場,同埋平原較大,據稱有180度無敵景觀,所以就叫panorama喎,不過試過尋日響條拼布之路兜到七彩都好似有D無聊咁,今日我地只打算揀選兩三個景點逛下就算.......



沿路都係一D綠油油嘅田園.......


Panorama Road必經嘅第一個景點,美馬牛小學,我地只經過停一停影左張相.....


沿路嘅景色的確幾廣闊~~





我地今日第一個目的地係四季彩之丘~


 *** 四季彩之丘 自駕資料 ***

網址︰
http://www18.ocn.ne.jp/~shikisai/
地址︰上川郡美瑛町新星第三
電話︰0166-95-2748


 
 


 


呢個花田佔地七公頃,即係有三個東京巨蛋球場咁大,真係.好..呀!!!


入口處有兩個巨大嘅乾草人,係呢度嘅吉祥物,叫Roll君,一男一女,好可愛~~



旅遊書介紹呢處有成三十多種唔同花卉,現場所見真係有好多花嫁~~


園內有呢D遊覽車出租......個花田咁大,為左慳返D時間,我地都有租黎坐下.....


租車時間十五分鐘,800yen兩個人.....


不過我想坐得舒服D,所以揀左2000yen呢隻(真正敗家王!!)......架車有蓋嫁,有太陽晒都可以摭下嘛,我地D咁嫩滑嘅肌膚,俾D紫外光兜頭兜面咁照落黎,用幾多護膚品都補唔返,所以貴小小唔緊要啦~~



科水俾左錢就拿拿聲上車起行,老爺負責揸車,我就負責揸機影video,不過架車好震,D片跳得好厲害,自己一路影都有D頭暈

.......總計得十五分鐘時間咋,我地好快速咁響成個園兜個圈,間唔中就落車影下相,2000yen一眨眼咁就好快潑左出去......還返架車就響附近四圍逛下,個花田真係好大,如果唔坐車有D地方真係有排先行到去......


好多花花呀~~~





有好大片向日葵花田,不過無咩花lu......


D花好靚呀!!.....成個山頭都係,好開心呀~~





呢度都有延伸至地平線嘅彩色花田嫁,好壯觀呀!!!!!



呢個花田咁大,花田主人並無浪費咁正嘅地方,長長嘅花田,好似見唔到盡頭咁,不同嘅花種,間隔住唔同嘅顏色,D花真係靚到不得了,非筆墨所能夠形容.........




下一張(熱鍵:c)


有我最鍾意嘅紫色花,好靚呀!!






雖然時間唔係好多,但我地係花都影,開緊嘅固然要影,謝與唔謝之間都唔放過,簡直影到停唔倒手......影影下忽然見另一邊天好多烏雲,好似山雨欲來嘅感覺......Oh no!! D黑雲千祈唔好咁快飄到過黎呀~


唔理住喇,快D影埋D花花先啦........



呢種好似叫鼠尾草,好靚呀~~



紅色小木屋,滿地紅花開遍.......好似去左童話國度.......


都有DD薰衣草嫁~~





除左七彩花田,都可以睇到大片嘅綠色平原......



呢棵樹,如果遲D俾人發掘左去拍廣告,話唔定又會成為另一個景點,一於幫佢影番張相留個底先.....


大家細心睇,呢棵樹嘅形狀係咪好似一個心呢??





呢個花田係我地今個trip響美瑛睇嘅第二個花田,如果要比較,我會鐘意四季彩之丘多過Zerubu之丘,始終覺得Zerubu之丘比較人工化,而且四季彩之丘D花比較耐開,連綿嘅花海真係好壯觀,走在其中幾乎有一種好幸福嘅感覺......好慶幸我地有到此一遊呀!!



響四季彩之丘逛左大半個鐘真係唔捨得走,不過時間所限,幾唔捨得都要離開.....




好滿足咁同四季彩之丘講bye-bye後,我地繼續我地嘅追花之旅~~



下一篇︰觀景之路走走看.......



沒有留言:

發佈留言