2011年4月1日星期五

2011年2月北海道道東道北12日 - 向層雲峽出發~~


2月20日 - DAY 2 (PART 1)
(札幌 > 層雲峽)


第二日,朝早八點約左朋友一齊食早餐.....


早餐buffet野食一般啦,呢d商務酒店,都唔會有咩特別期望~



朋友下午就返香港,所以兩兜友都好似無咩mood......食完早餐同佢地bye bye後,上返房執埋d野,就去check out......因為尾二兩日會stay返響呢間酒店,所以將一個大喼留響呢度,拖住一個喼就離開啦.....


8日之後先再見啦~~


天氣幾好,有陽光呀!!


今日會去層雲峽,預約左酒店shuttle bus 11:30響札幌JR站北口等,趁有d時間,當然去做我最拿手嘅野,shopping呀!!.....行返出去札幌站,將d行李暫時keep響車站locker先,雖然d大locker都成500円,亦唔係keep好耐,不過費事阻手阻腳啦.....我地嘅出門座右銘︰錢解決得到嘅野就用錢去解決......


未夠十點地下街水靜河飛,好在都有間藥房可以逛下~


十點後d舖都陸續開嘞~~



之後就走去Steller Place逛下Comme Ca.....


其實Steller Place有好多舖都好好行,不過唔夠時間


西武!! 咁小時間,真係可望而不可及!!


十一點零鐘我地就返去JR站攞返d行李......



札幌站成日都咁多人等車~


北口有個鐘之廣場,好多團體都係響度集合~


我地今晚book左層雲峽Choyo Resort Hotel,book呢間酒店最大原因係因為佢有免費送迎服務,層雲峽d酒店一般嘅送迎服務只係來往旭川或上川,我地今次行程唔去旭川,單係節省呢段由札幌去層雲峽嘅車程,已經可以慳成萬幾円!!


11:15去到指定集合地點,已經見到有酒店員工響度,著晒黃衫好搶眼.....同佢地核對左資料,佢地就話10分鐘後出發,可以入去室內等.....


既然仲有十分鐘,我地當然唔會放過逛下車站入面d shops嘅機會啦....去埋個toilet返黎,嚇死人,原來已經好多人響度等緊,場面真係好虛憾!! 呢個無料巴士迎送服務,除左我地入住嘅Choyo Resort Hotel,仲有酒店同一集團嘅朝陽亭,再加上今日係星期六,所以好多住客.....不過去到層雲峽就發覺大部份嘅人都係入住朝陽亭囉~


夠鐘就有酒店職員拎住個大聲公響度講左一大段野,之後就一個跟一個行啦.....個感覺真係好似細個時學校旅行咁呀!!


好快就去到停車處....上車 lu!!


真係好多人嫁,旅遊巴都有兩架,我地坐一號車~



上車無耐我地就開始瞓啦......差唔多12:45去到一個叫砂川嘅地方,司機先生泊低架車話係休息時間,13:25先再起行.....見我地係外國人仲專登同我地用英文confirm多次個上車時間添,好nice呀!!


呢個道之駅都幾大,入面有各式售賣紀念品counter、小食店、餐廳.....



連北菓樓都有......


我地當然走入去試食番夠本啦~~


呢個時間應該係午餐時間,不過得嗰半個鐘頭多dd,餐廳入面又好似好多人,我地驚唔夠時間食,最主要係又想四周逛下,所以我地決定先做左d緊要野 (i.e. shopping) 之後再買外賣返上車食啦~~


現成嘅野食種類唔算好多,不過樣樣買d都可以好豐富.....揀左要買邊d店主會幫你叮熱外帶嫁~~





差不多夠鐘就上車嘞.....原來外面有個雪梯,早知早d出黎玩啦....


呢架就係我地嘅旅遊巴,上面有寫埋個集合時間嫁.....


上車口預備埋個輔助凳,方便大家上落,好體貼~~


上車就埋位開餐啦!!







正當我地影緊d食物時,隔離有位伯伯主動話幫我地同d食物影合照,日本人真係好nice呀,好懷念佢地嘅熱情,而家唔知要等幾耐先可以去日本再一次感受風土人情.....


食飽飽後就繼續瞓.....瞓到咁上下架車又停低左,原來係放水時間....


放完水又買d粟米湯暖下個肚先~


再繼續上路,都已經瞓夠,睇下沿路風景先~~



終於未夠三點就到達Choyo Resort Hotel嘞....


一入到大堂已經有職員響當眼處擺定個架步等住客,對左個名俾埋passport佢地影印後,連form都唔需要填,個職員就響枱面攞起條room key俾我地,真係五分鐘都唔駛就搞掂.....問明左今晚去冰瀑祭嘅接送安排,同confirm埋個貸切風呂就上房啦~~


我地住6024號房~


房間都ok,之前睇旅遊書話層雲峽d酒店內部都比較舊,揀呢間酒店除左有長程無料迎送服務外,仲有就係貪佢早兩年有裝修過,新淨d....





基本上住親溫泉酒店,房入面個washroom我地都無用過,因為慳時間好多時都響大浴場搞掂埋~


窗外嘅風景


響房Hea左一陣我地就出去逛.....


呢條路好得意,d水不斷咁放,係用黎避免路面結冰防跣~


行左大約五分鐘就到左呢條石狩川.....



左手面一堆野白得黎有d藍嗰度就係冰瀑祭會場嘞~



呢條溫泉街就咁望過去好似無咩料到咁喎.....



響呢條橋望過去d景色都幾靚~~




再行過小小就到觀光案內所,入去睇下先.....



同個職員confirm聽朝去上川嘅巴士時間,順手攞d資料同蓋印仔......


都話左今次個trip無咩準備,平時我會帶定本簿仔用黎蓋紀念章,今次竟然唔記得帶,朝早響札幌都搵唔到無間線嘅簿仔,唯有攞d宣傳單張頂當.....


觀光案內所隔離就係郵政局~


案內所門口就係去旭川同上川經巴士站.....



只不過入一入案內所啫,出返黎個天色已經變左,仲開始大雪.....於是放棄去冰瀑祭會場,直接去溫泉街逛下.....


不過呢條溫泉街真係無咩料到,冷清清,望過去d店都無幾間,我地只係響間便利店買左dd野咋~


逛完便利店就行返酒店,d雪愈落愈大,我地仲要逆風而行,d雪勁打落塊面,仲要入埋鼻孔,凍到黐肺!! 同風雪搏鬥一輪,終於返到酒店,塊面同隻手凍到好似雪條咁,呢個時候當然係去浸一浸浴泡個靚湯暖返個身先啦~~


(...待續)


10 則留言:

  1. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2011年4月1日 下午10:31

    你都算去過層雲峽溫泉街 , 我地行都未行過 送迎巴士寫埋個集合時間 , 服務好好呀 豆豆
    [版主回覆04/04/2011 16:38:00]唔行都無所謂,因為真係無料到,或者夏天會好d都唔定~

    回覆刪除
  2. 札幌西武?2009年摺咗啦.....
    [版主回覆04/04/2011 16:40:00]多謝通知,我09年去嗰次都無去,真係out

    回覆刪除
  3. 喂! 乜同你夾定架, 我今次都唔知搞咩又係唔記得帶蓋印簿仔, 我好你少少就是當發現無帶時, 即時買到白簿, 唔洗搵其他紙頂住
    [版主回覆04/04/2011 16:43:00]哈哈,連呢樣野都咁夾....我響札幌站一帶搵極都無白簿仔,最後響Stellar Place靜俏俏撻左好多宣傳單張

    回覆刪除
  4. 慳成萬幾円都幾好喎, 中途又有午飯及購物時間, 好似參加旅行團咁, 這個迎送服務唔錯唔錯
    [版主回覆04/04/2011 16:45:00]係呀,真係慳好多....間酒店整體都ok啦~

    回覆刪除
  5. 比我都係咁話,食 lunch 事小,shopping 事大呀 !  係囉,咩解妳地個個都唔記得帶簿仔蓋印咁夾 o既 !?
    [版主回覆04/04/2011 16:48:00]係囉,我都估到你一定同我一樣諗法啦,lunch可以唔食,shopping一定要去嫁!!

    回覆刪除
  6. 唔揸車都ok,有咁好的送迎服務,慳番唔少....
    [版主回覆04/04/2011 16:50:00]其實真係慳d嫁,仲有我覺得唔揸車反而d景點可以去得足d,plan左係咁就咁,自駕隨時hea下hea下唔知時間~

    回覆刪除
  7. piggybread :           "石狩川" 果度有D "定山溪" Feel 喎 .  
    Bye Bye !
    [版主回覆04/04/2011 16:50:00]係呀,我都有同感

    回覆刪除
  8. 你成日去日本,不過都仲勁鍾意買嘢....我就反而麻木咗好多 lu ~ 
    [版主回覆04/06/2011 16:43:00]呢個係天性....我去唔去日本都咁鍾意買野喎

    回覆刪除
  9. 有送迎巴士真係慳唔少,日本交通真係貴到無人有,仲加上好貼心的服務,中途比人去放水同行下都幾好!!! 我都會好似你噤行完街買野上車食,慳番D時間!!!
    我上次去層雲峽個間酒店真係舊,但都乾淨舒適,溫泉都好正宗!!!不過好搞笑係清一式都係男人
    [版主回覆04/18/2011 22:17:00]梗係shopping緊要過食野啦...清一色男人?? 你個溫泉係混浴

    回覆刪除
  10. 我最愛嘅kitty呀~ 好大隻 見到呢個時候嘅北海道四處都咁厚積雪, 睇黎想自駕遊都有點困難
    [版主回覆05/18/2011 16:57:00]係呀,冬天北海道自駕遊有一定程度危險嫁,所以我老爺話過以後免得過都盡量唔雪地自駕~

    回覆刪除