2011年4月8日星期五

2011年2月北海道道東道北12日 - 層雲峽冰瀑祭


2月20日 - DAY 2 (PART 2)
層雲峽


上一回講到由溫泉街冒住大風雪行返酒店,塊面同對手凍到僵硬晒,未到食飯時間,當然去大浴場浸下溫泉先.....


大浴場同露天風呂就響酒店地下......






呢間酒店嘅溫泉設施一般啦,男女分別都有大浴場同露天風呂,仲有sauna房,半夜三至四點男女浴場對換,不過女性夜晚時段嘅所謂露天風呂「鳥之聲」,其實只得兩個唔算好大嘅木浴槽,一圓一方,有多兩個人佔用感覺上就比較迫,同埋都唔好意思走入去,要響大浴場入面留意住外邊,睇見有人浸完就拿拿聲走出去......

 (酒店網頁圖片)


男性時段嘅露天風呂「川之細雨」就闊落好多啦.......

 (酒店網頁圖片)


層雲峽嘅溫泉水性質係屬於硫磺泉質,所以都幾大硫磺味,據講有助治療高血壓、動脈硬化等症狀......


浸完溫泉就落去大堂逛下......


酒店都有得蓋章~


一落到大堂個目光第一時間就俾souvenier shop吸引左去.....



呢間紀念品店有好多野買呀!! 但因為我地去浸浴無點帶錢響身,所以暫時只可眼看手勿動.....唔緊張,乖乖地響度等等我,我今晚遲d再黎攞硬你地!!


巡左一圈就返上房hea一陣,食下野......


飲枝好好味嘅北海道牛奶補充返體力~


跟住就去二樓食dinner.....



酒店安排左一位曉講普通話嘅女仔接待我地,不過我地d普通話實在太普通,而且台灣人講嗰d普通話嘅音唔同內地嗰d,尤其而家後生嗰d音真係好難聽,所以好多時都情願佢地講英文~~


我地響呢間酒店訂嘅package係「貸切風呂+三大蟹おかわりし放題プラン」,
晚餐除左基本嘅自助餐另加多三大蟹,包括毛蟹、松葉蟹 & 鱈場蟹~


其實個自助餐都幾多野食.....





都有蟹腳嫁.....


老爺就話早知唔需要另加三大蟹,佢話環顧四周其他客人都係就咁食自助餐,係我地先咁煩,最後結論︰我正一嘥錢精.... (-.-)





攞完一輪野食返黎個三大蟹都到左嘞,好大碟,D蟹好大隻呀!!


我唔係唔同意老爺嘅睇法,但一場去到北海道,梗係儘量食多d蟹啦,而且最重要係另叫嘅同本身包嘅係好唔同喎......


呢款係響buffet counter任攞嘅......


呢個就係另加嘅.....size都爭好遠啦!!


真係啖啖肉嫁!!


單係食三大蟹已經飽到唔想郁,所以buffet d野食之後都無點再攞.....


不過甜點同生果就唔介意再試下塞落肚嘅~~




食到飽一飽,係時候返上房換衫去參加冰瀑祭.....因為下午外出凍到飛起,又之前唔之聽邊個講過話層雲峽個冰瀑祭會場好鬼凍,所以我著到成隻果蒸糭咁,羽絨入面super warm打底都唔夠仲要加樽領cashmere,咁都不特止,仲要條大羊毛圍巾響條頸打幾個圈,結果熱到出晒汗,條頸痕到叫救命.....自此,之後就算戶外零下十幾度,我都係一件T shirt加羽絨搞掂,至多條圍巾打多幾圈費事入風~~


酒店由19:30至21:00有shuttle bus安排俾住客往返酒店同會場,15分鐘一班車.....其實下午我地都試過徒步行去會場附近,都唔係好遠,不過入夜個天黑媽媽,反正有專車當然就搭車啦......


酒店shuttle bus其實唔係車到去會場入口,只係去到觀光案內所對出嗰個巴士總站位,好多酒店嘅專車都係泊響呢度,落左車要行過對面馬路再行過去另一面,不過好多人行,仲有好多交通警響度幫手攔住D車俾行人過馬路.......


去到會場已經好多人,真係人頭湧湧呀!!


層雲峽冰瀑祭已經有36年歷史,每年一月中至三月尾舉行,會場就響溫泉街附近嘅石狩川河畔旁邊.....有別於札幌、旭川嘅雪祭,層雲峽呢個冰瀑祭係佈滿冰洞、冰屋,白天望過去好似無咩特別,但當夜晚會場亮起晒d燈,置身其中就好似進入左一個五光十色嘅迷宮咁~~


呢個祭典唔需要入場費,不過入口處就有個捐獻箱,歡迎大家捐款100円~~


有postcard送~~


個會場望落去唔算好大......


近入口處係兩排好似愛斯基摩人住嘅冰屋,每間屋仔都有d雪雕,可以俾人祈福或影相~


仲有個冰瀑神社~



呢個係一隻招財貓,係人走入去都摸下佢個頭~~


好多人都將d硬幣貼上冰雕度,好似話會帶來好運嫁~~




綠色好大嗰個冰洞其實係一條好大好長嘅雪隧道,入面好多冰瀑,好似個迷宮咁......



不過我地首先欣賞一下表演先........


表演開始,台上個MC唔知講左D咩野,之後就同幾個著住公仔衫嘅dancers響度唱歌跳舞,仲叫觀眾一齊拍掌一齊唱,唱嘅係YMCA,我記得呢首歌當年好似係西城秀樹唱嫁,雖然係老餅歌,但個個都跟住又跳又唱,幾有氣氛~~


會場另一邊有條雪滑梯,好想玩呀,不過老爺唔俾,佢話就快放煙花,放完先好去玩......點知放完煙花我地又走左去雪隧道入面逛,影左好耐相,到逛完出黎已經九點幾,會場d人走得七七八八,我地又要去売店,所以最後都無玩........


差不多八點半,放煙花啦!!


個煙花表演大約五分鐘,初初好似好弱雞,去到最尾嗰part都幾璀璨嫁~~


睇完煙花就去行下條雪隧道先.......



成個會場都打左唔同顏色嘅燈光~


雪隧道入面有好多冰瀑、冰柱.......


五顏六色,好靚呀!!


我地響入面逛左成半個鐘有多,影左好多相~~



就係呢d射燈,將原本白色嘅冰洞變得七彩繽紛~~



條tunnel又上又落,有時又要鑽入鑽出,有D似迷宮,不過落呢條雪樓梯好驚跣......



仲有燒酒贈飲......飲返杯暖下個身先,不過杯酒都幾勁,我飲左啖唔敢再飲~~


呢個唔記得係咩,都係d免費野食咁上下......


冰井


有d冰窗口可以望返出面會場......



逛完出黎九點幾,外面好多人已經散晒......


我地唔捨得走住,因為仲要參觀埋個壳店......


入面當然又有得試食試飲......


試飲過呢d南瓜同粟米湯覺得幾好飲,所以入左d貨......


有埋中文recipe嫁.....個做法睇落好簡單啫,難唔到我嘅......不過買左返黎咁耐都未得閒 or 有mood去整.......


Shop完就離開會場返酒店,呢一日嘅行程仲未完嫁,因為夜晚仲有節目,我地book左酒店嘅貸切風呂呀!!


(...待續)


7 則留言:

  1. 那個湯也未免太簡單了吧 . 你真係從不做飯嗎 你和老爺平常都外出食, 佢一點也沒想過你煮飯仔給他吃?
    [版主回覆04/09/2011 11:01:00]哈哈,係佢叫我唔好搞嫁 ...以前都有煮過下嘅,不過真係無咩天份同耐性,呢個世界咁多美食無謂糟塌啦,外面食又可以幫助推動經濟

    回覆刪除
  2. 酒店個BUFFET唔錯喎, 請問個PLAN係幾多錢一個人?
    呢個まつり幾有趣, 會場有無顯示當時幾多度?
    [版主回覆04/18/2011 21:59:00]13350円一位,包埋50分鐘貸切風呂...Sorry,我唔曉日文,まつり唔知點解,不過我無特別留意個會場係幾多度,唔算真係好凍嗰隻啦~

    回覆刪除
  3. 食buffet真係好鬼開心架,心理上重覺得抵啲添
    [版主回覆04/18/2011 22:00:00]係呀,最主要係可以揀自己啱食嗰D呀~

    回覆刪除
  4. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2011年4月10日 下午8:44

    哈哈! 你件衫紅噹 噹 , 同 冰瀑神社好 match ! 豆豆
    [版主回覆04/18/2011 22:01:00]Hee, 我覺得自己仲搶鏡過個神社喎

    回覆刪除
  5. piggybread :            自助餐 ~ 正 !   
    Bye Bye !
    [版主回覆04/18/2011 22:02:00]係呀,OK嫁~

    回覆刪除
  6. 比我又真係會好似你噤揀呢個package的,但黑貓PAPA唔食蟹可能又要諗過!!!不過真係好正,見識過溫泉酒店BUFFET的人都知食黎食去都係個D,無咩新意!!!
    你又真係著多左....唔熱死你都係奇事!!! 冰祭睇一次可能已無興趣睇第二次,但無睇又係可惜,所以點都要睇一次!!! 但唔知幾時可以去睇!!!
    [版主回覆04/18/2011 22:04:00]黑貓PAPA唔食蟹,咁同佢去北海道你咪好難去食蟹宴??
    我都係咁心態,咩都要睇過試過先心息嘛~

    回覆刪除

  7.  
    有無試過沖個包黑胡椒黎飲? 我覺得味道好似生菜魚肉湯個d胡椒粉湯味呀! 我帶左返黎比我識日文的朋友睇, 佢話有骨膠原成份架, 我開頭仲以為係有胡椒味的茶添... 原來係湯黎既!
    [版主回覆04/27/2011 15:34:00]我都以為係茶咋,飲時仲覺得點解d胡椒味咁鬼勁,我覺得好難飲囉,飲左一啖就吐啦,原來係湯,咁特別,好少welcome drink係湯,有骨膠原成份,咁就正野喎,早知攞埋另一包返來硬飲佢啦~~

    回覆刪除