2011年8月24日星期三

2011年8月澳門好hea 2日 - Day 1 (Part 2)


返到去外港碼頭,我地就去搭酒店shuttle bus....澳門d酒店都有提供free shuttle bus響碼頭接送客人,就算唔係住客都可以搭,因為佢地最想方便嘅其實係d睹客囉~


有好多唔同酒店嘅靚靚女職員企響碼頭門口派自己酒店嘅leaflet.....老爺響度望女仔

,我就對佢地派嗰d扇有興趣多d,真係熱到嘔電......


或者仲係比較早,唔係太多人搭shuttle bus,望落去好似去威尼斯人酒店嘅人多d,去新濠天地係一個人都無,最後得我地兩個包晒成架大巴.....


經友誼大橋去路氹......


車行左大約十分鐘就到.....新濠天地 (City of Dreams) 係由三間酒店組成︰Grand Hyatt、Hard Rock同Crown,三間酒店由佈滿shopping mall 嘅新濠大道同賭場串連.....落左車,一上到地面就見到好大一個高清屏幕嘅大魚缸.......


真係好似置身水族館咁,有美人魚響度游來游去.......


可以睇下片感受下.....


新濠大道,全部都係名牌店舖,即係一般香港人唔會去逛嘅shops.....我嘅意思係話就算要逛都唔需要山長水遠過到大海先逛啦,呢d店都係啱有錢內地客多d囉....


所以好明顯人流唔係太多,同威尼斯人或者Galaxy嗰邊爭好遠~


Grand Hyatt響09年尾先開張,book佢都係貪佢比較新淨.....一入到lobby目光就被呢個裝置吸引......


酒店大堂個樓底真係好高,有兩個水簾同水滴造型嘅吊飾響中間.....




仲有一個大型金屬流水地球儀.....呢舊野幾過癮,真係不斷有水流嫁~


呢個Grand Hyatt有兩棟buildings,左邊君悅樓,右邊嘉賓軒,中間呢個係concierge,比較奇怪係見唔到reception counter,原來係匿埋響兩邊,好蚊型,一d都唔似五星級酒店嘅格局,我連相都無諗過影~


而家先一點鬆d,做左pre-check-in,叫我地三點先返黎攞房,放低件行李,我地就先去醫肚.....呢間酒店d職員嘅service都幾好,見我地稍為有小小迷惘都會好主動問我地需唔需要幫手,幫我地keep行李個bell boy仲主動話我地知邊度有食店,good service!!



Grand Hyatt d食店都比較貴,食個lunch啫,唔駛咁豪嘅,終於我地行左去Crown嗰邊嘅food court食通天~~



環境唔錯嫁,有落地窗望對面嘅威尼斯人酒店....不過可以揀嘅野食唔多


雖然係food court,但呢餐都唔係特別平,差不多兩舊水呀!!



同埋我呢碗牛肉湯烏冬比較油囉~



一路食一路望住外面靚景,好寫意呀!!




食完都仲有成粒鐘,老爺話不如行過去對面威尼斯人睇下咩環境,,,,,


外面好曬好熱呀!!



新濠天地其中一間酒店Crown~


另一間Hard Rock Hotel



威尼斯人酒店個環境好靚,好有渡假feel~



成個渡假村嘅建築群都好古典~


好似去左水鄉Venice呀!


呢條長廊好典雅~


室內好金碧輝煌.....


其實成個威尼斯人酒店都好金!!






威尼斯人個賭場好多人好熱鬧,同埋好似好自出自入d guard唔點理你,新濠天地嗰邊入去賭場至少要過個電子板~



參觀完個賭場當然要去睇下條運河......


有人坐gondola,個船夫仲響度唱歌,唔知係咪唱意大利文呢.....坐呢個要成一舊水一位,好貴啫,仲貴過真係響Venice坐! 睇下人地坐就算啦~


聖馬可廣場,都幾似喎,不過當然細好多~



呢個鐘應該真係work嘅.....




運河廣場旁邊d shops比較大眾化,我覺得啱行d囉,同埋做緊sale,shop得過


響威尼斯人逛左一陣,差不多三點我地就行返去Grand Hyatt.....


Check in 嗰邊嘅lift lobby放左好多跳舞蘭,好靚呀!!



之前做左pre-check-in,好快搞掂有key card.....我地住 room 2370


房間都ok好新淨.....梳化都幾大,唔怪得咁多人屈蛇,真係住多個人都得~



個衣帽間要咁大做咩呢?


連褽衫板都有....


今次去澳門發覺好多蒸餾水攞,單係酒店房已經有4枝,之後響每間賭場都有免費水任攞,真係攞到你怕~


新濠天地d免費水全部都係Bonaqua,連賭場任攞嗰d都係,呢樣掂過Galaxy


Wow~ d茶包竟然係T2!! 仲有好多款揀,正呀


咖啡雖然流d,不過都有俾埋低因,都叫做照顧周到啦~


好多電插座,想charge咩電都得....房有兩部電話,下面呢個好high tech,唔識用.....最開心係酒店內所有範圍都有free wifi,yeah!!


Washroom有兩個sink盆,正! 不過張梳妝台同塊鏡個高度唔係好啱,坐響張凳唔係好望到塊鏡....我知我係比較嬌小,但呢d utility唔係應該要user friendly咩?



supplies都好齊全~


個bathroom係可以see through,不過透明落地玻璃可以落簾,唔鍾意俾room mate睇你美人出浴都無問題~


落地大窗外面個view無咩睇,離遠望到海同機場.....


側面係好大個地盤,好似係Sheraton起緊酒店,所以唔落簾浸浴都無問題,不過遲d酒店起好晒就唔可以浸得咁自在lu~



趁有d時間,我地就去享用一下酒店嘅設施先.....酒店三樓有個露天恒溫大泳池,另外仲有一個24小時開放嘅fitness centre,有時間可以去做下gym~

Grand Hyatt Macau Facilities pics,photos,

(Photo extracted from Hotel website)


炎炎夏日,我地當然去游下水先.....個泳池有成40米長,好正,雖然日光好曬,但浸泡響微溫嘅池水中,真係好舒服呀!!


Grand Hyatt Macau Facilities pics,photos,

(Photo extracted from Hotel website)


游完水,上返房一邊浸下泡泡浴一邊欣賞下外面嘅無敵地盤風景,真係好寫意好relax,如果唔駛做成日可以有咁好享受就好啦!!



之後響房攤抖一陣,hea下hea下又係時候夠鐘去睇水舞間嘞.....


(...待續)


3 則留言:

  1. 威尼斯人真係好多人, 不過食店多好多, 而且大眾化啲, 我地有坐貢都那, 啲細路想坐無辦法.
     
    今次又update得咁快, 你加多幾錢肉緊寫埋之前啲啦.
    [版主回覆08/25/2011 16:23:00]近期老細成日不在,有多d時間寫呀 ....我寫緊啦,不過舊嗰d寫得耐有d悶咪寫下最新嘅澳門先囉,我鑊鑊都係咁啦

    回覆刪除
  2. 我地上個月都過咗次大海,一場去到係酒店食?果度去官也街都好近,搵食會平啲選擇多啲喎~
    我之前一望啲T2茶包以為係.........
    [版主回覆08/25/2011 16:28:00]哈哈,我知你想講咩,睇落又有幾分似
    就係一場去到酒店先響酒店食...我都知官也街好近,不過今個trip係純粹去住酒店,一開始我地就唔打算離開酒店範圍所以唔會諗出去食...都預左酒店食會貴d,不過lunch呢餐都唔及夜晚嗰餐肉赤

    回覆刪除
  3. piggybread :            今期 "澳門" 真係好掂呀 , 我地 "香港" 就 ...   
    Bye Bye !
    [版主回覆09/05/2011 16:42:00]單係六千蚊呢壇野已經無得比啦~

    回覆刪除