2011年8月26日星期五

2011年8月澳門好hea 2日 - Day 1 (Part 3)


響酒店游完水,返房浸左一陣泡泡浴hea下hea下,又係時候夠鐘去睇水舞間.....


今次我地呢個酒店package除左包來回船飛,仲包埋水舞間入場門票.....水舞間劇院就響Grand Hyatt旁邊,好方便 (相片第二日後補,當時實在太多人)



呢個show逢星期四至日&公眾假期上演,五點同八點兩場.....我地揀左睇五點,諗住睇完先慢慢去食飯,唔駛咁趕~


我地坐B區....個圓形舞台好大,d水唔知有幾深呢?


我諗應該都好深,因為開場無耐有個好高嘅船桅就由水底升上黎.....


d演員仲要響船桅上面跳落水,邊跳仲邊表演埋花式,好似睇緊郭晶晶佢地比賽高台跳水咁呀!!


好厲害,場景變得好快,一個唔覺意又由海面變返陸地......


好多高難度雜技表演.....


坐響前排兩三行d觀眾成日會俾d水整濕,好多人索性撐開把摭擋水花,好好笑,劇入面個小丑仲成日專登走向觀眾撥水~


呢個係女主角,成日響度跳ballet....



其實個故事好簡單,大意都係個女主角俾妒忌佢嘅女王禁錮,男主角歷盡千辛萬苦咁去救佢嘅老土橋段啦,但睇左好耐都覺得九唔搭八,唔知想點.....不過其實著眼點都係睇高科技舞台效果,有無內容已經唔緊要~


呢幕個涼亭後來沉左落去,成個舞台都係水柱,都幾壯觀~~



好多都影唔到,因為d演員跳躍嘅動作太快....


呢個show可以影相但唔可以影video,不過好多人無理會照影,d工作人員叫完佢地唔好影轉頭又影,叫左N次都係咁,好煩厭....都唔明,係都要影,合法俾你影就話影低留個紀念,人地兜口兜面講明唔俾影,俾你偷影左一次就算啦,點解話極都係咁? 影左又點,又唔係d咩super stars,十年內都唔會再翻睇啦!!


呢個影像幾過癮~



最正係呢個亡命電單飛車表演

,不過實在太快又係影唔到~



成個show個半鐘,幾乎無冷場,d雜技同舞台效果真係幾精彩,門票有貴有平,人一世物一世有機會去開澳門不妨去睇下,不過都公演左好耐,唔知仲做到幾時~


散場好多人,走去劇院旁邊嘅紀念品店逛下避下d人潮先,不過都無咩啱買,而且d野幾貴~


之後就去搵地方食dinner,一開始我地就決定兩日都響酒店範圍hea唔打算出去外面逛,所以諗住響酒店食.....不過事前無做過research,是但求其搵間算,水舞間劇院附近有間Beijing Kitchen,以前聽人講過有即叫即烤嘅北京烤鴨,都好想試下,點知去到無位,最快估計要十點,有無搞錯?!


咁改搵第二間啦,我地今個trip嘅宗旨係無野一定要食無咩一定要睇,一切隨緣.....點知新濠天地入面d食店間間都無位,七點都未到喎,原來間間都要先訂位,有無咁誇張呀,呢度d食店又唔平都咁full,真係過份

.....終於見到有間日本料理係有位啦,睇下門外嘅menu都好貴喎,不過見到promote有個二人set 八百幾,是但啦,唔想再去第二度搵過.....老爺話既然個trip係慶祝紀念日,食貴d唔緊要啦~



點知入到去坐低先發覺原來個set係平時先有,weekend係唔供應嘅....頂!!


咁坐低左就費事又起身走啦,唯有散叫,盡叫d平啦......


既來之則安之....先黎個sake嘆下先.....cheers!!



雜錦魚生飯定食.....


Sorry, 隻手又抽筋...


d魚生都好新鮮~


牛肉火鍋.....個鍋都好足料,湯底好甜~


d牛肉好好味呀!



呢個天婦羅最唔抵,得幾舊野要百三!!



呢餐好貴,問題係d野全部都係普通食材無咩特別,不過酒店食都預左唔平,好在之後響賭場執返d當幫補下


食飽飽我地就出去外面逛下.....夜晚 d buildings 著晒燈好靚呀!!



Full moon, good呀




好鍾意呢張個feel


威尼斯人酒店




Galaxy


響外邊影左一陣相,夜晚天氣仍然好熱,不過都有小小風,食飽散下步都ok,之後我地又返入去酒店,差不多九點,我地又去睇第二個show....


呢個龍騰show係響Crown嗰邊嘅天幕劇院表演,入場費要$30,不過新濠天地住客有免費門票,唔駛錢就梗係去睇啦.....呢個show嘅放映時間都好密,日間12:00至18:00半個鐘一場,夜晚一個鐘一場~


睇show前先去個toilet,老爺去完就企響下面呢粒龍珠旁邊等我.....呢張相係第二日補影,當時人頭湧湧......


去完toilet出黎,老爺笑笑口同我講話剛剛響度等我時,有個好sexy嘅姐姐仔走黎同佢兜搭搵生意.....唔係掛,全場至索嗰個已經響佢身邊,仲有人咁唔識相敢埋身?

哈哈....同埋乜原來老爺個樣似嫖客咩??


笑完一輪就排隊入場嘞,入場前有專人同你影相,又係唔鍾意可以唔買嗰d啦.....呢個show嘅表演時間只係十分鐘左右,觀眾透過圓頂形影幕,可以360度欣賞高科技影像,據講呢個天幕用左超過29,000顆劇院式LED燈組成,能夠幻化出唔同影像....


一開始入場時唔知邊個係最佳位置,個個都係同樣心理走到最中間,但其實愈中間愈睇得辛苦.....





圓形天幕好似我地個太空館咁,不過無位坐,個個企響度擔高個頭,好快條頸已經好攰.....


故事主要係講四大龍王穿梭冰川、深海、太陽系等唔同地方黎護送龍珠....




龍呀!!



d影像又係轉得好快,仲要係360度轉來轉去,好難先影到一兩張唔震,不過呢個show可以影video,去片...




最後一幕成個天幕好多金幣跌落黎,都幾嘩嘩聲嫁~


散場後經過有間cafe,入去買定件cake做宵夜先~


之後就去賭場博殺一下啦~


幾年無黎澳門,原來而家minimum嘅賭注都要三舊,好金呀,而且$300嘅賭台好少,不過我地都係至在參與下啫....第一時間玩百家樂先,因為酒店有$100 free coupon for 玩百家樂,之後就玩下大細.....玩左一個鐘羸左八舊水

,我地就決定收手,賺小小已經好開心,再繼續落去一定輸返晒.......


現場所見好多人都真係好爛賭,一坐低可以響度消磨一晚唔走,有d一個人賭兩枱,呢邊落完注又過隔離枱落,好似輸唔切咁,兩邊走黎走去好忙....有好多女人約埋三五成群一齊去賭,邊度旺場即刻打電話call姊妹過檔,我地有d野唔明問佢地,佢地答得好熟練,師奶力量真係不可忽視~


賭博真係好易令人沉迷,尤其係當某張枱有人當旺時,d人好似貓聞到腥咁好快速即刻好多人湧埋黎跟住買....我地呢d純粹黎體驗下人生百態嘅都唔會悶囉,當賭下運氣,最緊要係適可而止.....響度除左有免費蒸餾水,仲不斷有奶茶咖啡汽水任飲,總之務求令你舒舒服服.....之後又有大抽獎,我地當然唔會蝕底,結果只係抽到個鎖匙叩,不過都好開心,正所謂又飲又拎又羸錢,夫復何求,賺到笑啦!!


玩夠後終於捨得返上房,原來響我地離開之際有人入過黎打掃執過下間房.....



仲好細心幫我地落左bathroom個窗簾~


呢個時候當然係宵夜時間啦......


原來d茶葉係龍井同鐵觀音,d細節真係做得very ok呀!!



之前買定嘅cookies,不過好鬼甜!



飲飽食醉,睇左陣電視就去瞓啦


(...待續)


2 則留言:

  1. 見你寫到 同埋乜原來老爺個樣似嫖客咩?? 我真係一口茶噴了出來, 我常常想你老爺有否想過要把你殺掉 . 晚餐好貴, 不過最重要吃得高興.
    [版主回覆08/29/2011 22:33:00]佢不嬲都俾我激到想殺左我啦

    回覆刪除
  2. piggybread :            Wow ~ 咁猖獗 , 真係睇小眼都唔得呀 .   
    Bye Bye !
    [版主回覆09/05/2011 16:36:00]直情要寸步不離mark到實啦

    回覆刪除