2011年9月6日星期二

2011年2月北海道道東道北12日 - 屈斜路湖砂湯


 
註︰因為係中途搬竇,所以係繼續寫埋之前未完成嘅遊記,如果想睇返上一篇遊記,可以去以下網址︰
--------

2月22日 - DAY 4 (PART 6)
川湯溫泉 > 屈斜路湖砂湯

離開川湯溫泉,我地又向住下一個景點屈斜路湖砂湯進發......


浸完個足湯,成個人都溫暖晒,開枝剛剛買嘅摩周湖蒸餾水飲下先~

車程大約十分鐘,好快就到.....

砂湯係屈斜路湖其中一個露天免費溫泉,最特別係遊人可以挖開湖邊嘅砂就會有溫泉水湧出.....不過吸引我地黎嘅唔係溫泉,而係白鳥,即係天鵝....

湖邊聚集左好多天鵝.....

結左冰嘅湖上面白雪雪嘅天鵝游來游去,遠處係鋪滿白雪嘅雪山,好靚呀!!

不過其實d天鵝真係好鬼嘈!!


d天鵝唔怕人嫁,走埋去佢地身邊我幾乎仲驚過佢地 (我驚佢地咬我...)


鍾意點影都得~


天鵝可愛d定bear bear熊可愛d呢?


其實....咁多天鵝,驚唔驚會有禽流感呢??



影完相當然去紀念品店逛逛......


間紀念品店都算幾大,我當然有入貨啦....呢度仲有個小吃店,規模都ok喎~

Shop完出黎又過另一邊逛下......

不過另一邊嘅店就無咩啱買.....

d溫泉水可以飲用.....睇真d,前面嗰個好似係觀音?

仲有甘酒~

旁邊有個足湯,不過全部係沙,唔通連呢個足湯都要自己挖開d沙先可以浸?

現場所見無人浸呢個足湯之餘亦無人有企圖去挖開岸邊d沙去DIY整個溫泉黎浸囉~

我地都係純粹靜靜欣賞下風景算.....

響度hea左半個鐘,又係時候離開去下一個景點......

(...待續)



13 則留言:

  1. 睇嚟都要的起心肝正視下YAHOO BLOG UPGRADE呢個問題......我本來都諗住唔理佢遲D先算......

    回覆刪除
  2. 恭喜開張大吉, 祝你有恆心完成所有遊記(^_^) 砂湯風景好靚!好多天鵝, 有冇餵佢地?

    新地方有點不習慣, 不知道應該點樣留名.

    Vivian

    回覆刪除
  3. Gladys
    聽講話到最後係要強制轉新版,本來佢唔強制可以俾人揀轉或唔轉都無所謂,仲要洩露埋D個人資料,真係火都黎囉!!

    回覆刪除
  4. Vivian
    多謝你一直都咁支持呀~

    我地無餵天鵝呀,當時都唔係好覺有麵包賣,而且我驚佢地咬我同有禽流感呀(笑)

    回覆刪除
  5. 點解 D 相好似細張咗嘅?? Maplecats

    回覆刪除
  6. http://blog.yahoo.com/_JERE7T3AD7QEPMDI5UZLGUXQLU/photos/123161

    中秋節快樂 , 開張大吉

    回覆刪除
  7. Hi, 我一向有追開你的遊記, 不過只潛水沒有留言, 你的遊記很精彩很好笑, 搬新地方要加油呀!

    貓貓

    回覆刪除
  8. Maplecats
    歡迎光臨~
    D相好細咩? 好似差不多啫?

    回覆刪除
  9. 電占&豆豆
    Thx ar, 追月快樂~

    回覆刪除
  10. 貓貓
    歡迎光臨~
    多謝支持,咁得閒多D黎坐啦~

    回覆刪除
  11. 小肥
    唔好話你,我自己都唔係好慣,單係用登入嘅身份黎留言,我到而家都仲未好搞得掂,一時得一時唔得,唉~

    回覆刪除