2011年9月3日星期六

2011年8月澳門好hea 2日 - Day 2 (Part 3 End)


離開冰fun世界會場,我地就行返去酒店嗰邊....


威尼斯人內部裝修真係好金~


有隻gondola俾人影相~


行返去運河廣場shopping下先~



有個真人響度扮石像.....大家睇唔睇到,好似有人俾左張金牛做小費!!


佢嘅功力都幾深厚,真係唔郁嫁!!


Hea左一陣,去埋賭場,飲杯野....實在太多人,成個威尼斯人都人山人海,而且都行到好攰,於是行返去Grand Hyatt~


Grand Hyatt lobby有間patisserie d 葡撻好出名,一於去整返個tea先....好在早一步,轉頭已經full要排隊等位~



有人彈琴同琵琶.....


行到攰一攰,即刻整杯 ice coffe嘆下先.....



老爺要cheese cake, yummy


我當然要葡撻啦,d蛋好嫩滑,酥皮一層層好鬆化,好味呀!!




High tea完我地就行返去水舞間劇院,想話補返幾張大堂相,同埋尋晚表演前見到有架電單車俾人影相,不過太多人排隊所以放棄左,點知今日去到見個道具搵布蓋住唔俾人埋去影,真係cheap~



跟住我地就再走去賭場觀摩下


響賭場消磨左一段時間,逛左成日真係好攰,於是早d去food court食dinner~


其實一d都唔肚餓,求其叫兩碗麵算~



開始黃昏 lu~


之後去酒店攞返件行李,搭返shuttle bus出外港碼頭~




去到外港碼頭仲有d時間,周圍逛下....


呢度都有咀香園,遊客可以作最後衝刺~


有間新八佰伴.....


不過呢間野真係好細間,一眼睇晒,而且無咩人行....梗係啦,d人都輸乾輸淨仲邊有錢shopping



我地搭八點船,好多人....上到船老爺又話肚餓要買杯麵,條友,成日都食極唔包咁!


兩日一夜嘅澳門trip就咁完結,雖然整體消費一d都唔平,不過間唔中咁樣漫無目的hea下hea下都幾舒服,相對於往時去日本晨咁早就好緊張咁做planning同research,今次呢個trip又有另一番風味~~


今個trip唯一一個用錢買嘅紀念品,哈哈!


(~完~)
(好耐無試過真係完成一個trip嘅遊記,打呢個 "完" 字個感覺好正)


3 則留言:

  1. 終於完成一個遊記, 恭喜呀! 如果你啲日本遊記都係咁速度你話幾好, 快啲開工寫返北海道啦.
    [版主回覆09/03/2011 12:05:00]我努力寫緊啦,不過打算唔再響yahoo blog寫,遲小小通知你~

    回覆刪除
  2. 妳都要搬 blog 喇 ?  好多人都過左新版果邊,開始冇朋友喇,唔知遲 o的妳又會搬去邊呢 ?
    [版主回覆09/05/2011 16:30:00]而家搞緊....其實唔鍾意yahoo改新版只係其中一個原因,最主要係佢會洩露個人資料,我覺得唔可以接受囉~

    回覆刪除
  3. 嘿, 去到邊度都可以寫, 最緊要你地開心 . . .  886
    [版主回覆09/07/2011 23:03:00]係呀,小肥兄如果得閒就去新竇探下我啦~

    回覆刪除