2011年9月29日星期四

Dinner @ 銀座梅林


今日打八號風球,無啦啦多左日假,趁飛之前整多篇輕can野先.....


早幾晚我地去開CWB,行過Sogo附近見到開左間新食店,叫銀座梅林,有兩個姐姐仔響門口派宣傳單張,專食豚肉飯.....反正我地當時都仲未諗到去邊度食,咁就走入去試試啦......



宣傳單張話新開章每人送杯飲品,但要開聲問先有囉.....飲落好似梅酒,不過佢地未有酒牌,估計應該無咩酒精成份~

右手面嗰隻梅林豬扒汁專for豬扒,不過我地都覺得味道怪怪,唔點仲好.....

老爺要吉列豬扒 (黑豚)定食,$158~

我要滑蛋豬扒 (黑豚)飯,$138.....

個湯都好足料~

另外加多個蟹子沙律,$38,不過食淨小小先記得影相

呢間野整體算幾好,d豚肉好軟熟幾好味呀,d飯亦係珍珠米,d waiters都會對d野食有介紹,唔錯唔錯,可以再去~~

4 則留言:

  1. 都快要去日本, 你地重食日本菜,真係好喜歡日本. 係woh, 你就去九州, 祝一路順風,買多啲食多啲,不過要小心行李唔好又超重呀!

    回覆刪除
  2. CWB哩間可能新開啦,仲係蜜月期,會好!尖沙咀K11間勁唔掂!有機會妳真係要試試銀座本店呀!除舖頭細之外,冇得彈!

    回覆刪除
  3. Vivian,
    今次行李無超重,因為拗柴無得去shopping(嘆氣ing)

    回覆刪除
  4. 和豚媽媽,
    我都想再去東京,不過有人仲未肯去本州地方呢~

    回覆刪除