2011年10月8日星期六

2011年10月日本北九州5日 - 小休返來啦!!

Hello

Hello hello!! 踏入十月,又係一年一度嘅小休時間啦,趁住國慶同重陽有幾日假期,我地揀左日本嘅北九州去玩左五日....


其實呢壇野要由一年前開始講起,哈哈,咁講有d恐怖,我寫野咁龜速,由一年前講起有排唔到尾....長話短說,舊年呢個時候因為asia miles儲左d分夠期要兌換,but當時已經搞緊年頭嘅北海道trip,知道今年已經無咩年假,所以就揀定左今年個國慶假期諗住請三日假就有六日玩,當時想去北海道,十月頭或者有紅葉睇嘛,不過 of course免費機位一早已經full 晒,於是唯有揀去東京,當時CX啱啱開始做凌晨機,咁諗住去東京近郊都OK唔錯,後來就發生311事件,最初都以為要取消暫時唔可以再去日本.....當然香港人都好善忘,過一陣好多人又去返晒,不過屋企人始終唔係咁想我地去東京啦,所以一路都懶懶行無去搞,去到九月頭CX打電話黎話個凌晨機OK無改,咁我地就諗住不如飛東京再轉去大阪,不過一check之下發覺無論轉機或轉JR d時間都好唔夾,正當愁緊之際CX又打黎話個凌晨機要cancel改下午機,唉,去得嗰五日第一日去到成田都天黑啦,仲要轉來轉去,諗起都煩,於是把心一橫唔飛東京加多d里數改去福岡算~

去過咁多次日本,其實未試過自遊行去九州,只係N年前跟團去過鹿兒島阿蘇火山同豪斯登堡,已經無咩印象,所以今次去都好有新鮮感.....九州都好大,去得五日當然無可能去晒,今次我地只係揀左去福岡市、長崎市、湯布院同別府,景點都係出名嗰d啦,我地最鍾意去人氣景點....長崎市當然係睇原爆館同夜景、湯布院就浸溫泉、別府一定係睇地獄、而shopping當然就響福岡市.....

先講講景點,日本三大夜景之一長崎市,講真,函館靚d囉~

湯布院,呢間溫泉旅館唔錯,自己房間都有三個私家風呂,真係浸到皮都甩

今次個日程雖然唔算長,但愈來愈lazy嘅我一直都好hea唔去做planning,咁唔駛講我咁懶梗係唔想左度右度JR班次而要老爺自駕啦.....今次我地揸返Toyota,已經係第四次響日本自駕,總算叫第一次好順利咁攞到車,亦係從未試過竟然無行錯路,可以話咁多次日本自駕遊最ichiban係今次呀,而想去嘅地方基本上都完成晒,好happy呀!!

不過人生又點會咁順暢呢,正當我地好開心咁以為今次個trip將會無驚無險好正咁過左去之際,樂極總會生悲,唉,我呢個PK王又PK啦,今次仲要好 "應" 嗰隻,即係連救命病棟24小時都要參觀埋嗰隻....

唔信? 俾大家睇下我響救命病棟治療完出黎嘅完美無暇look啦.....


 唯一叫不幸中之大幸嘅係第四日先PK囉.....如果係第一晚就PK就真係邊度都唔駛去,不過當然最尾亦都無得響福岡盡情咁shopping啦,所以今次買左好小野,一路好擔心嘅行李亦係無超重嘅,最終好沮喪咁要帶返好多円返黎HKI Can't

OKay,係時候要循例咁俾大家look下今次究竟shop左幾野,唉~
Pouty

化妝&護膚品,數量小得出奇,有一部份甚至係響回程機上買先有咁嘅狀況


Kitty products,仲小.....最basic嘅電話繩,only ONE....慘不忍睹!!

食物亦唔算多 (嘆氣ing)


好在之前第一日買左箱拉麵

總算執左幾件減價衫

慣例大合照......有無搞錯,張梳化竟然搵到吉位!!!

所以,九州,I will be back)))))

至於詳細遊記,這個....總有一日會寫到吧

(...待續)


6 則留言:

  1. 隻腳好 D 未呀? 祝早日康復 ^^

    回覆刪除
  2. 我記得上次係你老爺去診所看醫生, 今次到你去醫院, 好似好嚴重咁, 你都真係成日好易PK woh, 回來後有冇再check過呀? 好心你小心啲啦!

    你啲戰利品都放滿成張梳化都叫買唔多, 唔知你點先叫多, 不過又可以比個藉口再去多次啦.

    回覆刪除
  3. Oh..>.< so bad! Take care ar!

    回覆刪除
  4. 好彩你有搽腳甲油, 出鏡都靚D :P
    嘩! 搞乜事會跌到拱呢, 好金吓喎, 唔係掛住跑去買野搞成咁掛, 另外好想睇下果3個貸切風呂的旅館, 九州其實正吖, I will be back too XD

    回覆刪除
  5. 紅米奇,
    係PK左都未去shopping! 你都估到我會有幾沮喪啦~
    嗰三個溫泉唔係貸切,係自己房入面嘅私家溫泉,咁先叫正嘛,遊記有排未寫到,俾個網址你去look下先啦: http://www.waremokou.com/

    回覆刪除
  6. Vivian, Mic & Maplecats,
    Thx ar, 而家仍然要用拐杖,仲做緊物理治療,不過已經好好多~

    回覆刪除