2012年3月8日星期四

2011年2月北海道道東道北12日 - 告別鄙の座




2月24日 - DAY 6 (PART 3)
阿寒湖鄙の座溫泉旅館




雖然每次去完一個trip返黎,永遠三分鐘熱度嘅我都會好興致勃勃咁寫新嘅遊記而將舊嘅暫時let go,不過我d爛尾遊記實在堆得太多嘞,所以我都好想繼續寫埋舊年呢個北海道遊記,不過我呢度寫下嗰度寫下,一陣又skip左走去寫下內地遊,實在連自己上一篇寫到邊都唔係好記得,大家如果想recall 返個memory,可以去返呢度重溫一下~~

話說上一篇講到響鄙の座食完個都ok唔錯嘅早餐,又仲未有耐夠鐘閃,於是就響酒店四圍逛下影下相.....






周圍有好多人形公仔擺設~






大堂有好多木雕塑展覽~








Lobby Lounge....好鍾意呢個無敵風景落地大窗~~


尋日我地就係坐響呢度做check in~




Bar Lounge


就係呢度,本來夜晚可以黎食免費消夜,不過我地響房搞到太夜,唔記得左...蝕左呀!


張bar枱真係好長呀!!




呢d係咪備長炭?


足湯....我地當然唔放過要浸浸啦~


環境唔錯嫁!good


入口處有毛巾拖鞋任用~


仲有野飲


無人.....我地又可以包場


一坐低就有職員走黎問我地d水夠唔夠熱,好細心呀good.......Relex下先,一邊浸一邊飲住free烏龍茶,正呀!!







老爺飲咖啡~


望出去係阿寒湖.....


四邊門窗都可以打開,不過好凍囉,打開左一陣已經頂唔順.....如果夏天黎望住個湖景應該好正~


呢張係之後響lobby lounge望返過去足湯嘅全景~


浸夠後飲返d阿寒湖百年水補充下先......






自動感應出水,,.,,個裝置幾型赞


浸完個足湯好溫暖,繼續四圍hea......跟住去到遊座房,即係souvnier shop呀


都有d野shop下嫁!!







唔多唔少我都總有野買得到




旁邊仲有個 library,不過當然全部都係日文書啦~






住客留言?


亦可以上網~



環境同氣氛都好幽靜好舒服~





另外一面仲有音樂室同gallery....

















Hea夠之後就上返房,趁仲有d時間,當然最後衝刺再浸多次個私家溫泉啦






又做返個massage先.....







去日本可以咁relax,對於我地黎講真係無乜幾可


Relax夠後,執埋d行李差不多夠鐘走人嘞.....


Bye-bye....呢間個室真係俾我地狠狠咁蹂躪左一晚





 


我地預約左9:40嘅無料送迎巴士去帶廣,幾好,來回都唔駛錢,慳返d用來俾酒店錢

酒店仲有禮品送....兩張書簽,好開心!!


工作人員已經細心咁將每位住客嘅鞋放響玄關.....


有埋房號俾你認,一定唔會蓍錯鞋走~



酒店職員話架巴士到左會叫我地,請我地坐住等一陣....





咁優美嘅雪景,唔捨得走呀!!抓狂









等左一陣,職員就通知我地架巴士到左......我地一邊著鞋 (今次d職員好細心搬左張木凳俾我地坐,抵讚!),佢地已經幫我地將d行李搬晒出去送埋上車....唔駛講同好多溫泉旅館一樣,成隧人恭送我地出去再加N個鞠躬直到架巴士離開酒店視線範圍先肯收隊......


Bye-bye,鄙の座





其實,鄙の座係咩意思呢? 據講,所謂鄙,係指存在於內心深處、無法忘記嘅一種思鄉情懷,就好似游子思念故鄉,記憶總係溫馨,而鄙の座就係大家內心嘅故鄉,遊人黎到就好似返左故鄉一樣能夠將身心解放~


鄙の座,希望將來有機會我地會再重臨啦亲亲~~


(...待續)



5 則留言:

  1. 我怕你精神分裂, 又要寫西遊記, 又要寫櫻花國
    [版主回覆03/11/2012 11:14:21]我不嬲都黐黐地嫁啦

    回覆刪除
  2. 好正! 不過價錢重正
    以為你會先寫巴黎, 真係估你唔到, 不過你寫邊個我都一樣照追架.
    [版主回覆03/11/2012 11:15:12]兩個一齊寫,多謝支持

    回覆刪除
  3. 真係好正! 如果有機會的話都想住返一晚! 不過D價錢咁金都應該好難有機會囉~~wakakaka
    [版主回覆03/11/2012 11:17:23]咁又未必嘅,d錢儲下儲下就儲到嫁啦,我地今次歐洲trip仲金,所以返黎後又要努力過,大家一齊加油啦

    回覆刪除
  4. 我近排努力打 blog 中,少左過黎巡視業務添,見你發奮打左咁多篇,好叻呀 !
    [版主回覆03/27/2012 17:08:20]係呀,通常玩完返黎我都好有衝勁寫嫁,趁我d三分鐘熱度仲未完咪儘量寫多d囉,所以我都好耐先去一次探d blog友
    Hee, 你地不嬲都好和氣啦,唔似我地三句唔埋就吵大鑊

    回覆刪除
  5. 咁多遊記 , 會唔會撈亂架 , haha ...
    [版主回覆03/31/2012 12:03:43]我就唔會,係驚你地會囉

    回覆刪除