2013年5月29日星期三

2011年2月北海道道東道北12日 - 百去不厭嘅小樽 (二)


3月1日 - DAY 11 (PART 2)
小樽


逛完夢之音,又過去LeTao.......未肚餓,只係入去逛一圈~


銀之鐘一號館,有時間可以入去食過tea,仲可以攞埋套杯碟走.......呢d classic 野我地呢種小樽fans 早幾年已經做過晒啦,今次當然又係過門不入影張相算~


My next target,日本名物處Sanrio 屋........




有Kitty 福袋賣呀!! 2000円一個內裡有成萬円嘅Kitty 精品,真係好抵呀good


店內仲有好多其他sanrio products 嫁~~






咦,原來LeTao 附近開左間branch,早幾年黎好似唔覺有咁嘅思考


整返件人氣No. 1 嘅Double Fromage 先.......好軟滑呀!!馋嘴 不過掛住食唔記得影相


話咁快去到北一系列地帶.......


首先去地酒屋北一........




吸引我地嘅當然係呢度有得免費試飲啦



呢度有好多北海道各地嘅酒嫁~




前排嘅雪人酒樽,去過札幌雪祭嘅人睇怕都有入貨,忽然醒起我地屋企仲有一枝未飲


我地最想做嘅事當然係試飲啦



呢隻梅酒係人氣No. 1 喎.......


我地試完晒所有酒最後都有幫襯買左一枝呀~

 

試飲完當然又要去試食.......



試食天堂,北菓樓哈哈


鎮店之寶妖精之森年輪蛋糕




請隨便品嚐......来




不過我最鍾意食嘅都係呢種帆立貝粒粒,每一款都超好味花心


仲有限定商品,真係試食都食到飽呀!








北菓樓隔離就係六花亭.........


雖然早幾日已經去過帶廣本店,但小樽呢間都要入去巡個圈嘅~


呢隻買左啦嘻嘻


不過我係買左呢款波子棋packing~


呢個亦買埋,on the way 食埋添啦偷笑


動物music band,必影景點~



行到攰一攰,又係時候要俾對腳休息休息........


咁啱行到去北一三號館,一於入去搵個地方攤抖下.......




雖然話好攰,一入到去對腳又自自然然走左去睇玻璃,正當我睇得起勁之際,老爺走過黎話見到有間食店好浪漫我一定like 喎可爱.......原來三號館除左有硝子館,仲有間輕食店......




望入去昏昏暗暗之中有點點燭光,都幾有情調,老爺話一於帶我入去浪漫下喎哈哈




店內除左有吊燈,四處仲有過百盞石油燈......



 

懷舊嘅建築配襯柔和嘅燈光,室內仲有悠揚嘅音樂聲,果然好浪漫呀嘻嘻
 



老爺話唔係好肚餓,所以我地只係要左個三色定食,有三文魚子、蟹肉同魷魚.........



仲有 Today's special「初雪」朱古力......連個名都改得好聽過人偷笑


響度hea 左半個鐘,對腳休息完又試蠢蠢欲動,繼續上路shopping 去也........

(...待續)

3 則留言:

  1. 北一 Hall 你竟然未去過? 如果唔係隔離有野賣, 估你都唔行埋去...
    [版主回覆05/30/2013 00:09:09]吓! 你都叫cheap 精,咪玩啦!
    講試食我都係like 北菓樓多d
    [jokelib回覆05/29/2013 16:42:09]我依啲 cheap 精每次去小樽都係掃 LeTAO 試食架咋.
    [版主回覆05/29/2013 16:32:42]真係一直無留意呢個北一館呀,等我仲自稱係小樽die hard fans,贂黎真係又要去多次深度遊

    回覆刪除
  2. 其實北一三號館門口兩個燈籠好大吉利是,
    [版主回覆05/29/2013 16:33:17]你咁講又真係好似喎

    回覆刪除
  3. 雖然我都叫做去過兩次小樽,但其實邊間館打邊間館我都唔係好知,我諗我都要去多幾次深度遊喇
    雪人酒樽我都有呀 ! 不過我唔飲酒的,只為個樽 …
    [版主回覆05/30/2013 00:03:06]基本上我地買嘅野大部份都係貪佢個look,而唔係想要個內涵啦
    去啦去啦,我地呢d 購物狂每次只掛住shopping,真係去多幾次都唔夠深度嫁

    回覆刪除