2013年5月7日星期二

2011年2月北海道道東道北12日 - 雪之大地.美瑛





2月28日 - DAY 10 (PART 2)
美瑛




離開 Pension Jacatra,正式開始我地期待已久嘅美瑛photo tour 啦!! 太开心

個tour 開始之前,Pension 主人先俾左張map 我地睇,又同我地講解一下條路線同將會帶我地去睇邊d 名木,佢仲問我地有無邊度係想去,可以話俾佢知佢盡可能車我地去咁話~




仲記得09年夏天我地都黎過美瑛,當時係第一次響日本自駕遊,一來仲未好習慣自駕,二來又要掛住搵嗰d 咩名木,心理壓力好大,最終都無好好咁細心欣賞美瑛嘅風景,再加上嗰次天氣唔好,d 景點影出黎灰濛濛,絕對係一個唔能夠稱得上enjoy 嘅體驗囉......今次有專人車我地去每個景點,可以好輕鬆咁影下相慢慢欣賞每一個角落啦!




Pension 主人話如果中途我地見到有邊d 地方係想停低影相即管話俾佢知,佢隨時都可以停嫁,總之take your time 咁話啦......既然佢咁講我地就唔同佢客氣啦,話晒呢個photo tour 要成2500円一個人,梗係盡量去多d 地方影多d 靚相啦


美瑛最出名嘅觀光路線係Patchwork Road & Panorama Road,Patchwork Road 顧名思義係因為連綿嘅山丘上,各種唔同嘅麥田大大小小一塊一塊咁拼湊成花布一樣,好有特色,至於Panorama Road 則係指國道237號東南邊嘅景觀道路, 一望無際嘅田園被十勝岳連峰所包圍.......冬天到訪雖然睇唔見呢兩條觀光路線嘅特色,但遍地白雪嘅山丘,加上形態獨特嘅零星樹木,更有碧藍天幕做背景,我覺得冬天嘅美瑛絕不失色!good


冬日下嘅美瑛,觸目所及都係連綿嘅雪山,大片大片嘅雪地,最正嘅係今日天氣清朗,走在其中心情自不然都會暢快起來


 心情好連普普通通一棵樹嘅影子都覺得靚d




遠遠見到摩天輪,唔知係咪就係我地上次住嗰間Pension Woody Life 附近嘅魔幻美術館旁嘅摩天輪呢?思考




唔好以為Pension 主人住響呢頭就一定好熟路,原來佢都要用GPS 嫁~


車行左無耐好快就見到第一個名木,The Tree of Ken & Mary.......



 

Ken & Mary 嘅典故今次唔多講啦,如果大家想知都可以去返呢度睇睇我上次係點講,唔睇都無所謂,因為個典故對於我地香港人黎講係無乜共嗚......


遼闊嘅雪地上就只有呢一棵巨大嘅白楊木,又的確係幾型嘅

睇睇我地09年夏天嘅相,大家覺得冬天嘅雪景靚d 定夏天嘅花草景靚d 呢?


兩隻bear bear 又出動,天氣咁好,當然唔好將佢地收埋,點都要帶佢地出黎見下世面啦嘻嘻


上次趕頭趕命,今次終於可以細心欣賞下呢d 名木,影幾多玉照都no problem 呀


個雪地俾d 陽光照射,閃閃生光,眼仔都睜唔開呀!嘻嘻


影完一輪相繼續上路~


Next stop,聖誕之木.....



真係好似一棵聖誕樹呀!

 

忍唔住幫兩隻bears 狂影造形照哈哈




除左d 名木,沿途嘅風景都好正



 

P1090263

途經美馬牛小學~




有無一種想跳落去打筋斗嘅衝動呢?嘻嘻


呢個位雖然唔係咩知名景點,但經過時覺得d 樹影密密打落個雪地上好靚,所以又停一停影兩張相~~

 



遠處嘅群山就係十勝岳連峰.......


 





好靚!!心


有小小覺得去左瑞士嘅飄零燕feel 呀偷笑


心心


 



兩隻bear bear 咁專注響度睇咩呢?


Oh! 極目一片白茫茫,好軟綿綿嘅感覺........如果唔係有外人響度,真係想走落去同老爺打番場雪戰




真心覺得連一株小草都好靚呵呵


第三棵名木,哲學之木......大家覺唔覺得似一位響度沉思緊嘅哲學家呢?偷笑




日本人真係感性,我地點諗都唔覺呢棵野響度思考緊囉,不過無可否認呢棵樹嘅形態確係幾優美~


又再黎一個對比,夏天個look 都 OK 喎.......




其實如果只係以樹本身嘅形態黎講,我覺得呢個哲學之木係眾多名木之中最靚嘅

 
附近個view 亦好正!




嘩! 呢一排銀白樹林好靚呀!!






好鍾意呢一張相,覺得個構圖好鬼浪漫




兩隻bear bear 實在太cute,Pension 主人後來都忍唔住同佢地影左好多相,仲問我地介唔介意將佢地d 相放上Pension 嘅web site.......嗯,今次真係俾兩隻野搶晒鏡啦






呢三棵樹唔係咩名木,但我地覺得形態都好美,所以又停一停影一影~


呢度係紅屋頂之丘........







偌大嘅雪地上,零零星星幾棵樹,好有趣抱抱


有個公仔指示去紅屋頂之丘嘅方向~



 
唔覺唔覺又去到The Tree of Ken & Mary,頭先係遠遠zoom 過去影相,今次黎過近距離接觸......




Ken & Mary 係白楊樹,夏天枝葉茂盛.......


冬天好似一把掃帚偷笑


Pension Ken & Mary......如果有時間真係好想入去整返個tea~


又繼續響雪地上奔馳......

 

遠遠已經見到第四棵名木,The Tree of Seven Star.......


 

Tree of Seven Star 係因為香煙廣告而出名.........But 再一次睇我依然唔覺佢有乜咁特別喎思考........


夏天嘅Seven Star 其實都係一樣,都係一棵樹啫懒得理你.......


加埋兩個可愛嘅model,有無加左dd 分呢害羞


夏天時四周嘅景色其實唔錯嫁,不過我仲記得當時呢度真係好大陣肥田料味好臭


冬天嘅雪景.......無異味嫁!!


而且景色亦唔比夏天弱

   
附近一排白樺樹嘅view 都好靚~


景色依舊,but 真係物是人非.......我意思係我又老左幾年身形大左幾個碼啦泪

 



Next, 親子之木.......


對比一下.......



中間嘅小朋友有無長大左小小呢?


Pension 主人仲叫我地同bear bear 大手牽小手齊齊手拖手企響前面扮親子之木嘻嘻


長長嘅雪路,好似了無盡頭........


就這樣一起走下去吧!!....... 哈哈哈哈


The last but not the least, Hill of Mild Seven........


上次黎我地搵左好耐都搵唔到,今日終於可以睇下呢d 防風林啦.......


個view 真係好靚呀!!


Mild Seven 之丘亦係因為香煙廣告而成為遊客必遊景點,其實佢本身係有機農場........


成個山頭忽然有一大排樹一字排開又真係幾得意~






本來平滑嘅雪地俾我地蹂躪完一輪之後留低無數腳印......well, 個構圖都幾靚吖偷笑


雪牆!

 

住響呢度你話幾好,四季都可以有唔同嘅景色......如果我地可以每隔一兩年都過黎玩就好啦



 

唔經唔覺好快趣兩個多鐘頭就過左去,我地呢個美瑛photo tour 亦要結束........ 





離開Hill of Mild Seven,Pension 主人按原定計畫將我地送到美瑛JR Station......雖然呢個photo tour 收費要成2500円一個人,不過係好值得嫁,有專人帶我地去晒d 著名景點唔駛自己花時間搵路,沿途見到靚靚景又可以隨意停低hea 一陣,美瑛嘅雪景真係超靚,而我地又好好彩今日個天氣好正,我地同兩隻bears 影左勁多相呀! 好開心喔!!太开心

同Pension 主人say bye-bye 後我地就要告別美瑛,離開咁靚嘅大自然固然有dd 不捨之情可怜,不過由Day 2 離開札幌去層雲峽開始,去到今日我地響道北道東地區都已經玩左8日啦,d 雪景都睇得好夠,係時候要暫別大自然........下一站......

我.要.去.SHOPPING 呀!!!!哈哈嘻嘻

(...待續)




 

 

 

 

 

 

 

 

4 則留言:

  1. 抵到爛啦
    [版主回覆05/08/2013 16:45:18]兩個人五舊水ok 啦~

    回覆刪除
  2. 雪景好靚! 個photo tour係限時間? 如果中途有啲景點停得耐會去唔晒所有地方?
    [版主回覆05/08/2013 16:48:04]好似係兩個幾鐘,d 景點基本上都去得晒嘅,除非你真係每處都停好耐啦,不過天氣咁凍都唔會hea 得太耐~

    回覆刪除
  3. 其實你夏天去果時係陰天o者,如果有藍天白雲加埋o的彩色花花就靚爆鏡啦 ! 冬天就當然浪漫好多
    [版主回覆05/09/2013 17:13:52]我都想,可以春秋都去埋就最好,如果夏冬都去多次就更開心

    回覆刪除
  4. 每人¥2500嘅雪地漫遊 ... 正吖
    [版主回覆05/13/2013 16:27:00]係呀,打的都唔止啦~

    回覆刪除