2008年12月10日星期三

2008年2月北海道8日 - Day 5 (Part 1 - 快速遊走定山溪)

2月25日   星期一


今日係第五日,話咁快個旅程已經去左一半。經過尋日如此驚險嘅災難日,希望今日順順利利啦~~~


為左彌補尋日失去嘅時間,今日晨咁早我地就起身,踏正七點就落去酒店餐廳食早餐。呢間酒店嘅朝食好多野食呀,除左一般日式同西式嘅野食外,仲有好多款中式點心,甚至有炸菜,用來送粥好好味呀....朝食都咁多野揀,可想而知夜晚個自助餐睇怕都會有數之不盡嘅美食啦!唉....呻都無謂,唯有而家食返多D補返數!


食飽後未夠8點我地就拿拿聲出去外面逛。一場黎到定山溪,無理由唔去行個圈就走架!我地預約左9點45分嘅酒店巴士返札幌,距離依家仲有個半鐘有多,我地要響咁短嘅時間行晒我地原本尋日打算行嘅景點呀!


今早天色幾好,只有點點雪花紛飛。我地沿住尋日行上黎果條小路落返山,絛溫泉街應該就響我地尋晚落車嘅地方附近。


呢幅相就係響條小路影返落去架~~


就係呢條斜路,尋晚行到我成隻狗咁...朝早睇返原來個view好靚架~~~


行到落山下,我地首先就去二見公園,點都要望下條出名嘅紅色二見吊橋先得架!


公園個入口,不過唔知點解叫源泉公園?


唔知係咪太早,個公園一個人都無。尋晚一定落過好大雪,因為周圍都鋪滿晒好厚嘅雪,旅遊書介紹會見到好多河童像,但係成個公園都係雪,大概D河童都比D雪掩埋。不過四周鋪滿晒白雪真係好靚,連條溪流都係雪呀~~



溪流中D石頭比D雪包實晒,好得意呀,好似D綿花糖咁~~


望落去D雪好似軟綿綿咁,好想瞓上去呀~~~


我地沿住定山溪旁邊條路行,睇地圖行到去盡頭就會見到二見吊橋。不過愈行D雪就愈來愈深,簡直有D舉步維艱!


睇下我隻腳踩落個雪地度係幾咁深~~~


河童大王呀,係河童之首~~


行左無耐遠遠就隱約見到條二見吊橋,紅紅的在一片白雪中份外搶眼,不過D積雪實在太深,都唔知前面果條係路定係條河流,因為見得到嘅地方都比D雪摭住晒!我地企圖試下繼續向前行,不過D雪實在太深,行左兩步我突然就跌左落去D雪入面,老爺扶都扶唔切,要從雪中抽返我出黎,嚇到我地唔敢再繼續向前行.....



無辦法行到去條二見吊橋,唯有影返張相留念囉~~


終於見到二見公園嘅標誌,估計應該有兩個河童響個石碑上面,不過比D雪摭住晒,好可憐~~~


觸目所見,所有野都被白雪掩蓋,完全分唔清邊條係路邊條係溪流~~


呢條基本上係一條散步道,旁邊就係條定山溪,不過D雪咁深,點夠膽行喎~~


響公園逛左一陣,做晒D指定動作,即係影相、影view cam、打雪戰等等就離開二見公園,然後就行返去溫泉街,即係尋晚我地落車嘅地方。


就係呢個湯之町車站喇,夜晚係完全睇唔清楚架~


繼續向前行就見到岩戶觀音堂,據講穿過個堂後面有個山洞,入面有33尊不同種類嘅觀音像,不過時間太趕,無入去睇,只係影張相算係到此一遊咁啦^_^


再向前行忽然見到有個足湯!原來係長壽と健康のほの足湯,我地未浸過足湯架,梗係即刻走去試下啦~~


之前睇旅遊書已經知道定山溪有幾個足湯同手湯,所以我早有準備,尋日已經帶左兩條毛巾仔放定響背囊,預備抹手抹腳用,尋晚太攰都無執返出黎....不過就算無帶都唔使愁,因為響足湯旁有自助毛巾售賣機,200 yen一條。


D溫泉水好熱呀,不過真係好舒服....最難得就係周圍一個人都無,鍾意點浸就點浸,點擺甫士影相都無人理!我地一路浸一路研究,得出嘅結論係呢個足湯D水係真溫泉水,因為晨咁早睇怕都唔會有人咁得閒特登整D假嘅溫泉水黎呃人掛....


響足湯旁邊終於見到河童喇,好可愛呀~~


地面上都係溫泉水黎架~~


浸左一陣,成個人都暖晒,見差唔多時間,就行返去溫泉街,見到尋晚問路果間店鋪竟然開左門,咁就梗係要入去shopping下以報答大叔尋晚教我地行小路啦~~


雖然時間緊迫,但shopping係我嘅天性,係扼殺唔倒架,響短短兩、三個字嘅時間,我就買左萬多yen喇....咩都買下咁啦,電話繩 (竟然比我揾到舒華洛世奇嘅紫水晶電話繩!)、鎖匙扣、河童公仔、河童造型嘅小擺設、盒裝拉麵、燒餅和果子等等....總之就一大堆....其實都唔係好過份,因為尋日我一D野都無買過,今日豪返D都係情有可原~~


河童陶器擺設~~


回程時經過一間專賣溫泉饅頭嘅商店,見係新鮮出爐,好多大嬸排緊隊,咁我地又忍唔住買左盒。買完後就趕返去酒店執野check out啦~~


又見到河童,個造型好得意呀~~


呢幅係今個trip響定山溪影嘅最後一張相,個view好靚呀~~


清晨嘅定山溪真係好寧靜、好悠閒,有一種靜態嘅美,可惜時間所限,唔能夠細細欣賞。望住被白雪掩蓋住嘅溪流,我就同自己講,將來有機會一定要再黎過....


美麗的定山溪,要講聲 bye-bye 啦~~~


-----> Day 5 (Part 2) 小樽!我地又黎啦)))))


 


3 則留言:

  1. piggybread :        唔講都唔記得 , 原來我出發去 "北海道" 之前都上過黎妳呢度料 ,  呢個世界真係細 ,   定山溪果度我又係去唔到 "二見橋" 既盡頭 .
    Bye Bye !
    [版主回覆04/26/2009 13:05:00]你都有去定山溪咩? 我睇左好耐仲係睇緊你響第三日嘅咋.....

    回覆刪除
  2. piggybread :          係第五日去 "定山溪" 架 . 
    Bye Bye !

    回覆刪除
  3. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年10月1日 下午9:48

    河童大王 , 造形好得意 , 不過週圍好凍
    [版主回覆10/04/2009 10:34:00]冬天真係凍到痴肺,不過幾凍都要周圍影下相嫁~

    回覆刪除