2008年12月17日星期三

2008年2月北海道8日遊 - Day 5 (Part 2 - 小樽!我地又黎啦~~)

2月25日   星期一


返回酒店check out後,酒店的shuttle bus準9:45離開。返去札幌嘅路程,白天嘅景色跟夜晚實在相差太遠,尋晚好荒蕪嘅地方,原來係一片白茫茫嘅雪地,陽光照耀下雪地似在閃爍,定山溪真係好美嘅一處地方!


約一個鐘車程就返到札幌,響JR站放低D行李,我地就立刻去JR案內所reserve 11:14嘅班次往小樽。途中我地就攞返朝早響定山溪買嘅溫泉饅頭出黎開餐,雖然已經唔係熱剌剌,但係都好好味~~


由札幌去小樽嘅車程只係半個鐘,將近到嘅時候又再見到一列長長嘅海岸,間唔中會見到有海鷗響度滑浪呀~~


今次已經係第三次黎小樽喇!其實最初設計行程時我地無plan去小樽,不過因為無機位所以將個trip加多一日,咁咪又揀返小樽囉。老爺一聽見又係小樽就叫救命,他一D都感受唔到小樽嘅浪漫,仲覺得好悶,「來來去去咪又係淨得D玻璃同音樂盒!」係佢對小樽嘅comment.....真係比佢吹脹,就係因為D玻璃同音樂盒先令得小樽更為浪漫嘛,對牛彈琴,費鬼事理佢,反正去邊度一向都係我話事,佢只能夠 say YES~~~~


上兩次我地都係響小樽總站落車,然後經中央通由海嗚樓果邊沿運河一路行去堺町到蒸汽時計,不過每次行到去十字路口已經開始日落,銀之鐘、夢之音等店舖總係匆匆行個圈就算,所以今次我地決定響南小樽站落車,打算掉轉頭行返過去淺草橋囉~~


響南小樽落左車,唔使十分鐘就已經行到去小樽音樂盒堂本館,未入去響外面已經聽到悅耳悠揚嘅音樂聲~~


好多音樂盒呀~~


響音樂盒堂、夢之音行夠本後,我地就去左銀之鐘1號館歎返杯咖啡同cheese cake啦,食完仲可以攞走埋果套限定版嘅Hello Kitty杯碟,真係又食又拎呀~~~呢兩套杯碟我那超愛Hello Kitty 嘅細妹不知幾羨慕,不過佢自己去過幾次小樽都唔買,咁我梗係絕對唔會割愛啦....


有耳杯連碟一套750yen,無耳杯480 yen,都幾抵~~


食完後我地就繼續逛,指定 shopping 店舖如幾間北一硝子館、夢藏人、LeTao、小樽浪漫館等等我都唔肯放過,不過唔知係唔係呢兩年黎小樽黎得太密,D野熟口熟面,行晒成條堺町通收獲都係一般...>_<...,好似響北一磨左好耐,係玻璃都摸一餐,但竟然一樣野都買唔倒呀)))))).....


充滿浪漫色彩嘅堺町,耳邊仲不斷傳來悅耳嘅音樂聲同風玲聱~~~


行到去北菓樓,咁就梗係要入去做例行工作 -- 試食啦~~~我地最鐘意果D「開拓おかき」,真係好好味架....



有師傅響度做年輪蛋糕~


響北菓樓外面有兩個雪人,好 sweet 呀!


路邊D樹落晒葉光禿禿咁,好得意呀~~


中途見到有架車比好大舊雪蓋住,奇景!好多人同我地一樣響度影返張相~~


行行下響街邊忽然見到有帶子賣,一隻500yen,好大隻喎,咁我地梗係唔會放過啦,不過都幾貴,所以只係買左一隻兩份食~~


行行下又開始落雪,飄飄嘅白雪洒落小樽富歐陸色彩嘅街道,真係幾浪漫。街上嘅遊客唔係太多,至少無夏天時咁人迫。其實由十字路口至淺草橋一段路唔係好長,不過邊行邊買邊食邊影相,悠悠閒閒,倒是很寫意。


又有雪人啦~~


今次遊小樽我地打算以淺草橋為終點站,去到大正硝子館天色已經開始暗。


大正硝子館呢邊果截運河結晒冰,好多雪堆晒落條河度~~


出拔小路,好似屋台橫丁,不過勁遊客區feel囉....


終於去到淺草橋,小樽運河旁嘅煤氣燈雖然都未著晒,但係河畔嘅倉庫群反映落河面,連同雪花飄落河上面,已經有一種好淒美嘅感覺~~


河畔嘅舊倉庫群,D冰掛好似輕飄飄咁~~


走落去運河旁邊嘅散步道,白雪堆積一地,遊人稀少,D雪好乾淨呀~~


行左一陣,上返橋面,煤氣燈已經全部亮晒,D燈光映照響河面上嘅倒影,好有異國情調 feel,真係超浪漫~~~ ....諗返起舊年黎小樽係雪燈節,D人簡直迫爆,根本無閒情去欣賞白雪下運河嘅美,同今次係兩個極端,無咩遊人同你爭位影相固然舒服D、悠閒D,不過就相對咁有少少寂寥嘅感覺囉~~


舊年嘅小樽雪燈路,河面飄浮無數蠟燭,係好靚,不過D人就勁多呀~~


離開淺草橋,我地就沿住中央通行返去小樽站,途經舊手宮線跡地,嘩!D雪好深呀,成段鐵路都被D雪覆蓋住~~


去到小樽站,原本打算搭兩個站去Wing Bay Otaru逛下同食晚飯,不過經過尋日大災難日,我家老爺有D擔心仲會有暴風雪,所以最後改變主意都係早D搭JR返去札幌先食晚餐。去到車站check左班次後,趁仲有D時間,咁就梗係走去車站旁邊果間100 yen 店度行個圈入返D貨先啦~~


懷住非常不捨之情同小樽講bye bye,今次比較精簡嘅小樽半日遊,老爺都好滿意........返到去札幌,都未夠七點,經過FANCL就順手掃返少少貨,然後就去ESTA購物商場,陪老爺逛一陣Golf Shop,佢都總算有D收獲呀!


Shopping之後我地就打算響10樓拉麵共和國食拉面,不過實在勁多人排隊,於是就改去食炸豬扒飯。


我地叫左兩個炸豬扒飯定食,我果個set就加多兩隻海老...,有枝棍用黎磨芝麻,有得食又有得玩,幾得意,埋單 3600yen~~


食飽後我地又走返去拉麵共和國,食唔倒拉面,咁就買返D拉面補返數囉~~


之後響商場再留戀多一陣,最後就行返去JR站攞返D行李然後就返去酒店,咁呢一日嘅行程就完結啦~~~


-----> Day 6 漫遊洞爺湖 & 千歲 Outlet


 


3 則留言:

  1. 入嚟睇吓我個BLOG..比吓意見啦!

    回覆刪除
  2. 師兄有時間請到我BLOG參觀並指導

    回覆刪除
  3. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年10月1日 下午9:59

    真係好寂靜嘅小樽 , 但係運河倉庫頂有多d冰柱更改靚 ~
    [版主回覆10/04/2009 10:31:00]雖然雪燈祭迫爆,但就熱鬧好多,平時就顯得寂靜,但影相就唔駛等同爭,真係世事無兩全其美~

    回覆刪除