2008年12月29日星期一

2008年2月北海道8日 - Day 8 (最後一日喇~~~)

2月28日   星期四


時間過得飛快,尤其係旅行嘅時候,一眨眼今日已經係最後一日啦,要離開北海道.....真係好唔捨得呀~~~~~


今日我地會搭16:20嘅國泰直航機返香港,即係話仲有一個朝早比我地響札幌搏殺呀......響酒店食左早餐後我地就拿拿聲搞好晒check out,然後就立刻出動喇!因為實在太多行李,我地又一時醒唔起自己係購物狂,個package係包來回酒店機場,之前我地唔覺意竟然揀左搭JR而唔係機場巴士....因為酒店離JR站話遠唔遠,但係要拖住咁多件行李響雪地上行,仲要過三條馬路先到,真係都有D難度,尤其係我成日響馬路 PK .....於是我地就決定趁朝早出去逛時,先順道攞住一部份行李去放響JR站D locker度先囉,咁到真係要響酒店離開時拖果兩個大喼過馬路都唔使咁 "lea hea"嘛!


我地準九點響酒店出發,擺好晒行李響車站後,原本諗住先去附近嘅北海道廳舊本廳舍逛下影下相先,不過今朝實在好大雪,所以放完D行李就決定放棄戶外活動,但係D公司又未開,咁咪唯有響車站下層流連囉,哈!又比我搵倒間藥房係開左架....


逛左一陣,我地就起程去西武嘅 Loft,因為想買條旅行鎖帶 (D行李實在太full...)!去到仲未夠十點,唯有響西武門口同附近影下雪景先啦,因為D雪真係落得好大,而且好綿密,有D停泊響路邊嘅車都比白雪蓋住晒...


白雪綿綿嘅札幌街頭獵影~~


札幌嘅天氣真係變化莫測,果頭仲係落緊大雪,我地只不過入去lawson兜左一個圈,出黎個天已經變得陽光普照,D雪亦都開始停...


好快速咁響Loft掃左D野後,我地就落返地下街,沿住Apia一路邊逛邊慢慢行返去酒店囉,條Apia都好多店舖,不過我地專揀有做大減價先入去行,最終都有收獲呀,臨尾我都買左兩件衫同一對mother garden嘅保暖拖鞋~~~


因為之前個package包嘅車票係自由席,所以我地預先去加錢換指定席。我地reserve左12:03嘅快速機場線,所以響地下街行到11:15就打道回酒店喇,果剎那真係好唔捨得條地下街....


我家老爺嘅手掌印....永遠咁留響札幌街頭.....


幾經辛苦終於將D行李拖到去車站,今次無響馬路PK呀~~~響locker攞返朝早放低嘅行李,我地就歷盡艱辛咁將所有行李拉去月台喇.....不過幾辛苦都無所謂啦,因為全部都係戰利品嘛,做人要識得感恩架~~~~    


好快就去到機場,只係12點半。Check out左後一身鬆晒,然後就梗係喳喳林響機場大樓作最後衝刺啦!不過好多野都熟口熟面,而且D錢又已經使得七七八八,要就住黎使,所以都無咩特別收獲,最後只係買左D cheese cakes同 Royce朱古力咁啦~~



然後就去食午飯喇.....響三樓兜左個圈,我地都係去返舊年果間店舖食魚生飯呀~~


我嘅海膽魚子飯,好鮮甜呀~~~


我家老爺嘅海鮮定食,真係好正架.....兩個定食夾埋都係4100yen咋~~~


一路食一路欣賞窗外嘅雪景~~


食飽後就繼續逛多一陣,行到三點幾,老爺就命令我要去過關喇....我心諗仲有成個鐘,使乜咁緊張喎....點知未去到過關果度已經見到好多香港人排左條好長嘅龍喇,原來國際直航得一絛X光帶,再加上好多人響機場買左D蟹同海膽,但係原來唔可以hand carry 上機,所以check得好慢.....排左好耐,真係好驚趕唔切班機....最慘就係排響我地前面果對男女又不斷咁攬身攬世,仲要你一啖我一啖咁咀黎咀去,真係攞命!呢D咁私人嘅野唔該留返響屋企先做得唔得,都無人想睇你地表演!大佬,又唔係靚仔靚女過人,亨亨同嘉嘉都話望下當睇戲呀!我都明白情到濃時嘅野應該敢愛敢做,不過我真係覺得佢地係好刻意咁做比人睇囉....仲要個男仔每攬一次果個女仔都好鬼大動作,有幾次佢隻手仲拍倒我,你話呢D人幾咁黑人憎....簡直丟盡香港人嘅臉 ....#%@^*&@!....


將近四點鐘終於排到過關喇,最開心嘅係前面果個女仔過X光帶時竟然有問題比職員截住要搜袋,咁我地就梗係即刻爬佢地頭過關先啦.....你話我黑心都係咁話,見住佢地手足無措嘅樣,真係好鬼開心,比掃倒貨仲要興奮呀~~~~


飛機準16:20起飛喇....北海道bye bye啦,我地一定會再黎玩架~~~~


呢個就係返到香港嘅滿足樣喇.....


我嘅戰利品呀~~~


1 則留言: