2008年12月22日星期一

2008年2月北海道8日遊 - Day 6 (死寂一片洞爺湖)

2月26日   星期二


第六日啦!今日嘅行程係去洞爺湖同南千歲 outlet mall。


響酒店食過早餐後,我地就起程去搭8:34班次嘅Super北斗6號,10:15抵洞爺,然後再轉巴士去洞爺湖。之前已經響網上check左由洞爺站去洞爺湖嘅道南巴士時間表,據旅遊書講巴士站就響JR站外面,希望可以趕得切10:17果班車。


個多鐘頭嘅車程好快就到,不過班車delay左少少,遲左一分鐘,所以當架火車一抵達洞爺站我地就即刻飛奔出去,好在個巴士站果然就響JR站旁邊,跑到去個站時10:17果班巴士仲未到站。


呢個就係洞爺站前巴士站喇,呢一日好大雪呀~~


巴士車程約20分鐘,沿路又上山又落山咁,風景好美,不過都幾荒蕪,無咩人氣。觸目所見都係白茫茫一片,山、樹、路、屋等可以見到嘅野都被白雪覆蓋,再加上一路落住雪,真係覺得自己好似去左雪國咁~~


去到洞爺湖,落左巴士後,發覺個巴士站裝修緊,成個地方只係見到幾丁人,又無觀光指示,我地向前行左一陣,見到有個類似觀光案內所嘅物體,走埋去想話攞D資料睇下,發覺個案內所係鎖住左,無人響度不特止,仲係破破爛爛咁,雖然我地已經有心理準備知道冬天嘅洞爺湖唔係最佳旅遊時節,但係都無諗過會荒蕪到咁。我地向住湖嘅方向一路行,莫講話遊客,想話搵個當地人見下都無!周圍死寂一片,天色又灰暗,D雪就不斷咁落,個感覺真係幾淒清~~


行到去湖邊,個天同個湖都係灰濛濛,隻觀光船就泊左響湖邊,好似等緊我地咁~


我地走到去碼頭,一個遊客都見唔倒,正在猶疑唔知走唔走好,忽然有個哥哥唔知響邊度走左出黎同我地打招呼,又用手勢指住隻觀光船問我地搭唔搭.....唔係掛,得我地兩個乘客都開比我地去遊湖?咁我地就指下隻船,又指下我地自己,佢就笑笑口咁指住另外一面嘅小型遊艇,原來唔係搭大觀光船。咁我地望下個船費,1320 yen 一個人,都幾貴,成100蚊港紙,出到去又唔知有無野睇,但係一場黎到,唔搭又唔知做咩好.....是但啦,出外旅遊有D錢係唔慳得架,過後會後悔就無謂啦,咁我地最終就上左隻遊艇仔喇~~


上左遊艇後發覺負責揸船果個人就係同我地兜搭果位哥哥,佢真係one man ban,成隻船得我地三個人,包船出海遊湖,我地都係第一次,咁樣諗果200蚊就無咁肉赤啦~~ >.^


其實隻遊艇都未至於好細,都容納倒成6、70人左緊架。開左船後哥哥仔就開左個電視,不斷咁介紹洞爺湖嘅風景咁囉~~


出到去湖中心,隻船響D島附近兜黎兜去,D島仔同個天同湖都係咁上下顏色,灰灰白白咁,講得好聽就似一幅水墨畫,否則亦可以用單調黎形容都唔過份~~


哥哥仔兜左一陣就返歸喇,總計成段航程只係20分鐘倒,呢次遊船河真係超豪,不過比左出去嘅錢就等於潑左出去嘅水,多諗無謂,當如買個經歷囉~~


呢兩座建築物中間果條路就係我地頭先響巴士站行落黎果段路喇~


到碼頭喇,D冰掛形成嘅構圖好得意呀~~


上返岸後,我地就響湖畔嘅遊步道好悠閒咁逛下,四周圍靜悄悄,間唔中先見到一、兩個人行過。成條遊步道鋪滿晒白雪,圍欄都結晒冰~~


旅遊書介紹話呢條遊步道係一個彫刻公園,有58座雕刻,不過唔知係唔係D雪太深,沿路只係見到寥寥幾件雕刻咋,連果個大面具都搵唔倒 >_<


張凳都比D雪蓋住~~


行到去洞龍之湯,終於見到有兩個香港人響度搭起腳架影緊相,走上前同佢地搭訕左幾句,見佢地反應都幾冷淡,特別係個女仔木口木面一句聲都唔出,好似嫌我地左住佢地咁,咁我地就好知趣咁離開,因為見個足湯啡啡黃黃咁,好似唔係咁乾淨,我地都無浸連相都無影就走喇。


行行下見到一排天鵝船仔,我同老爺講橫掂無咩做,不如去踩船仔,佢只係好簡單咁答左我兩個字︰「癡線!」


行到咁上下,真係幾鬼悶,咁我地就離開湖邊,諗住去行下條溫泉街,無野睇都shopping下啦!點知行到去發覺成條街死寂一片,一間店舖都無開,有無攪錯?咁攪法即係逼我地走摭!!連紀念品都無得買咁黎洞爺湖做咩喎?!


但係都無理由就咁就走架,咁我地就打算去搵埋個藥師之湯影返張相到此一遊先囉。


經過萬世閣酒店附近忽然發現有個長壽之手湯,咁就梗係唔放過浸一野先啦~~


終於去到藥師之湯,咁我地就拿拿林除鞋除襪即刻浸返夠本啦~~


本小姐對肥美腿呀^_^


旁邊有自助毛巾售賣機,每條售 200 yen~


浸完足湯就過隔離浸手湯~~


浸完後手腳都暖晒,咁我地就行返去巴站諗住搭巴士走。去到巴士站,check左13:15有班車返JR洞爺站,距離而家仲有半粒鐘,見車站旁邊有間拉麵店,咁我地就決定解決左午餐先囉~


入到去間拉麵店又見到剛才見過果兩個香港人響度食緊麵,睇黎佢地都係等13:15果班巴士落JR站,不過佢地好似唔認得我地咁(?!),望都無望我地,所以我地都無同佢地打招呼,真係奇怪,去過咁多次旅行,都係第一次比人咁冷面對待.... >_<


呢間拉麵店細細間,個老闆都幾好人,笑容滿面,又問我地邊處人。佢放左張世界杯嘅相響當眼處,唔知係唔係日本隧都黎過幫襯呢~~


我地叫左叉燒拉麵,因為無圖片,唔識點第二樣~~


食飽後就返番去車站等車,果然見到果兩個香港男女......>.<


D雪落得好大,我地響外面玩左一陣都頂唔住要走返入候車室度等。呢間就係我地幫襯果間拉麵店喇~~


終於等到有架巴士黎,不過架巴士好舊,成架車都見唔到有指示話去邊,但係車站所有人就全部上晒車,咁我地見果兩個香港人都好自然咁上左車,諗住佢地都應該知訂掛,就走去問佢地架巴士係咪搭去JR站囉,點知個男仔竟然答唔敢肯定,應該係掛....我心諗你有無攪錯,咁樣是但都得,搭錯車去左昭和山點算?咁我地唯有走去問下個司機confirm左先上車囉~~


落到去JR站,reserve左14:00開果班北斗9號車去南千歲,見仲有半個鐘,咁就響周邊行下囉,不過附近都無咩店舖,又係死寂一片,只係搵到一間類似便利店嘅細舖咋,不過即使係咁細間店都難唔倒我,我一樣可以掃倒貨架...


去到南千歲只係15:12,真高興,可以響 outlet 起碼磨三個幾鐘呀~~~~


出左車站好大雪呀~~              


響JR站行兩分鐘就到 Rera Chitose Outlet Mall~~~


我地響度行左三個幾鐘,兩個人嘅收獲都好豐富呀,不過D錢就使得七七八八~~


見天都已經黑晒,咁我地就行返去車站搭返JR返札幌囉~~


返到去札幌只係七點幾,為左慳返D錢留返聽日響札幌血拚用,我地就決定今晚嘅晚餐要經濟D~~


響ESTA下面basement行左個圈,好多野食都大割引呀,特別係果D魚生,真係超抵,我地買左一大堆之後都唔使 3000 yen!然後就返酒店開餐喇~~~


食飽後響酒店房睇左陣電視,就沖涼瞓教喇,因為要抖足精神聽日全日大血拚~~~


-----> Day 7 血拚札幌日!!!


1 則留言:

  1. 我哋上年去洞爺湖都係靜蠅蠅,無人~~~

    回覆刪除