2009年1月7日星期三

2008年10月東京長野川越6日 - Day 2 (白樺湖)

10月2日   星期四


今日係第二日,響酒店食過早餐,執埋D行李就 check out 喇。將兩個大喼留響酒店後,我地就起程去今次旅遊嘅重點 -- 長野白樺湖。


我地經網上訂左白樺湖池之平溫泉酒店,個package係包來回新宿及酒店架。集合地點係新宿中心大廈,就響我地酒店附近,集合時間係9:15。我地九點正響酒店離開,好快就行到去新宿中心大廈,不過企左一陣都唔見有shuttle bus 或者咩臨時車站咁囉。正當個心有D發毛嘅時候,忽然響另一邊見到有位阿姑手拎住個紙牌響度呼叫,咁我地就行埋去睇下,原來個紙牌係寫住池之平酒店,佢就帶我地行去後面條街,果度已經有架shuttle bus 響度等緊,咁我地就show 酒店張 confirmation letter 俾個司機睇,原來響車門貼左張乘客名單,有我地個名架~~


響shuttle bus等左一陣,上齊晒人就開車喇,唔知係唔係因為唔係旺季,眼見只係得四、五pair人咋,其中有一家四口嘅香港人。架車行左個半鐘倒,去到山梨縣一個叫雙葉嘅地方就停低俾我地休息15分鐘。話就話係休息時間,但我地一D都無休息嘅打算,架車一停我地就飛快咁落車去toilet,然後就走左上去一個展望台望下四周嘅風景同影下相囉。


影完相就走去toilet隔離果幾間店逛下,雖然唔知山梨縣有咩特產,但係都係咁意買左少少紀念品......然後又買左D熱狗小食咁,攪到 last minute 最後先上返車~~


差唔多十二點半就到達酒店,有個職員走左出黎響門口同我地講左一大堆野,不過我地都唔識日文唔明佢講乜,佢就用佢好有限嘅英文話俾我地知要兩點後先可以做check in。咁我地放低左D行李響酒店,然後就決定先去參觀酒店附近果間影繪美術館。


由酒店行去美術館大約十五分鐘,沿路靜悄悄,間唔中先見到有一、兩個人行過。沿途見到有個主題公園Family Land,有D機動遊戲,不過唔覺有人玩,反而有個mini golf 場地就有D人氣。


成段路兩旁都種滿樹,行起黎都幾舒服,最初plan黎白樺湖都滿懷希望會見到紅葉,不過大概只係十月頭,所以沿路一D紅葉都無呀 ...>_<


好有歐陸feel嘅建築物,就響影繪美術館對面,不過掛住影呢座建築物,反而唔記得影個美術館~~


白樺湖呢個世界影繪美術館嘅入場費係900 yen,館內基本上係一個叫藤城清治嘅藝術家嘅個人展,佢大部份嘅作品,講真其實都係剪紙藝術,不過佢識得利用燈光或者水嘅倒影去營造氣氛,再加上佢嘅畫作都表現出一種童心以及夢幻嘅感覺,所以即使館內嘅保養做得唔係咁好(近睇好多作品嘅燈箱都有褪色!),但都真係好有趣味!其中一個叫「鏡之幻象」嘅大型作品,以透光嘅玻璃紙做多重剪貼,兩邊再裝上到頂嘅巨型玻璃同鏡,人企響中間望過去真係幾震撼。而另外一幅「白樺湖之四季」以360度展示白樺湖一年四季嘅面貌,望落去連綿不斷,使人感覺好似走入左童話世界咁~~~


不過最可惜係館內唔準影相,好彩有個紀念品店,可以買返D手信留念~~


除左售賣有關藝術作品嘅紀念品外,仲有精品館,同埋食品館,每一處我都掃倒貨呀......


間食品館仲有免費紅豆湯供應,都幾好味,我地仲買左D紅豆返屋企,可以就咁食,唔使再煮熟,用黎餸粥好好味架~~


離開影繪美術館,行過隔離有間熊仔博物館,不過入場費好貴,成1500 yen一個人,所以我地無入去,只係響門口影相就算~~


行返去酒店,攪好check in就上房放低行李,我地間房係和洋式。呢間酒店俾預期中有D失望,D裝修都幾舊,之前響大堂見D牆紙同地氈都有D剝落,好似無咩維修咁,最攪野就係間房入面個電話仲係用緊攪盤!


響房望出去可以見到個白樺湖架~~


放低野後已經三點幾,我地就出去搵野食,不過間酒店餐廳竟然close左,咁我地唯有行去酒店對面果間Plaza 21求其買D小食頂住先,橫掂酒店自助晚餐五點半鐘就有得食。


Plaza 21,就響酒店對面,外面有間小食店~


食完野就順便響湖邊行左一陣~~


之後就返酒店浸溫泉喇。呢間酒店除左一般男女湯外,仲有大露天風呂、洞窟風呂、泡風呂同檜風呂等等,都係男女混浴,不過要著泳衣架。響洞窟風呂隔離又有按摩浴,仲有桑拿同日光浴,都好多元化,總有一款合心意。我地每種風呂都去浸下,不過個洞窟風呂就比較焗,但係有個嘖射之湯,條水柱好勁,人企響水柱下,D水打落黎好舒服架!但我地最鍾意都係露天風呂,因為勁似戀愛世紀入面木村同松隆子浸過果個露天風呂look呀~~


浸夠後就去食晚餐喇,五點半就可以開始,係和洋式自助餐,雖然唔係想像中咁多野食,不過我地無食午餐,再加上浸完溫泉浴特別肚餓,所以都食左好耐~~


一邊食一邊欣賞外面白樺湖嘅黃昏景色~


食飽後都只係七點幾咋,我地上房hea左一陣,之後又再去露天風呂浸多次,夜晚個風呂無咁多人,浸得好舒服呀~~


浸完出黎見有幾部自助式電動腳底按摩機,咪入錢試下囉,不過D力道好鬼勁,按左無耐我已經頂唔順,反而我老爺就覺得好正,我諗係因為我身體D機能真係唔多妥所致...>_<


之後我地又走左去酒店個小型賭場玩左一陣,然後就返房瞓教,而呢一日算係幾悠閒嘅行程就結束啦~~


----> Day 3 (Part 1 白樺湖黃金之森)


3 則留言:

  1. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年8月1日 上午11:30

    我都記得戀愛世紀那塲戲呀 , 兩個夜媽媽浸温泉 ? 好有 feel
    [版主回覆08/02/2009 00:15:00]我地一路浸仲一路響度哼LG嘅主題曲呀~~

    回覆刪除
  2. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年8月1日 上午11:33

    展館手信好正呀 ,如果我地買返來實整成掛畫放在家中
    [版主回覆08/02/2009 00:14:00]我好鍾意呢d充滿坐童心嘅畫嫁,好似去左童話王國咁呀....不過我嘅興趣實在太雜(講得好聽嘅說法 ),每次買一大堆紀念品返香港,最終嘅歸宿都係放埋左一邊,每次記起就成日同自己講遲d一定會攞黎用.....

    回覆刪除
  3. 世界影繪美術館,我都去過,好鍾意裏面D作品,好可惜唔比影相!!!
    [版主回覆09/15/2009 23:23:00]係呀,雖然D維修舊左D,但D畫本真係好正,無得影相所以唯有買多D手信啦~~

    回覆刪除