2009年1月20日星期二

2008年10月東京長野川越6日 - Day 4 (Part 1 輕井澤白糸之潼)

10月4日   星期六

第四日喇!起身梳洗後,我地就趁未夠鐘食早餐先出去酒店外面行下。朝早睇返間酒店同夜晚真係兩個樣,白天望落去真係幾靚,好有歐陸色彩~~


我地book左八點食早餐,個餐廳係法式設計....唔係食一般自助餐噃,係有waiter將每道菜捧上架,有南瓜湯、頭盤、主菜同甜品,好grand呀....不過一朝早就食鵝肝好似有點哪個~~


D刀叉擺設都好講究~


仲有個沙律吧同果汁任取~~


食飽後就check out 喇。因為都係就唔啱個巴士班次,所以咪請酒店職員幫我地call左架的士去JR站囉,呢一程車貴過尋晚,盛惠 1280 yen~


去到車站我地又先將D行李放響locker度,然後就買定今晚返東京嘅車票。攪掂晒後就起程去白糸之潼,我地搭9:25嘅草津巴士,車費 710 yen,9:48就到喇~~


由巴士站行去白糸之潼只係幾分鐘嘅時間~


呢個瀑布其實只係高3米,不過就闊70米,雖然唔係好有澎湃嘅感覺,但係望落去就真係幾似白絲咁輕柔,D水都幾清澈~~


影晒相就行返去車站,前後都係十五分鐘倒,不過好舒服,空氣又清新,都幾值得黎遊覽架~~


入口有介紹呢處嘅歷史,原來平成十三年曾經山泥傾瀉...日本人做野真係有板有眼,一D好細微嘅野佢地都可以好認真咁去做,香港政府唔該學習一下....


車站對面有小食檔,有炭火鹽燒岩魚賣,熱剌剌,好好味呀...


之後我地響附近果間手信店行左個圈,然後就搭10:31班次嘅巴士返去舊輕井澤繼續我地悠閒之旅喇~~


---> Day 4 (Part 2 舊輕銀座‧南輕井澤)


1 則留言: