2009年1月18日星期日

2008年10月東京長野川越6日 - Day 3 (Part 2 輕井澤雲場池)

10月3日   星期五


由白樺湖乘巴士往佐久平需要約一個半鐘頭,車費1500 yen 一個人。沿路都係一D較鄉村嘅地方,無咩好睇,我地瞓下醒下,搭左個幾鐘吘到悶晒。13:20去到佐久平站,然後要轉新幹線去輕井澤,之前響網上check左時刻表知道13:26有一班車,下一班要到14:09先有車,所以落左巴士後我地即刻飛奔過去JR站,買票後再衝去月台,好彩趕得切仲有D時間淨,架車都未到呀....不過呢程車因為係新幹線好鬼貴,要成1200yen~~


去到輕井澤都係14:18,我地響觀光案內所兜左個圈攞左D資料,再搵個locker放低D行李,然後就去搵野食喇。我地響車站北口出,行左無耐就見到旅遊書介紹嘅高美亭,呢間食店係食蕎麥麵,入到去都見到有兩個香港人響度食緊~       


我order左個雜錦天婦羅冷麵,1500 yen~


呢個係老爺點嘅蝦天婦羅拉麵,1100 yen~


食完就起程去雲場池喇。我地沿住輕井澤本通向住舊輕井澤方向行,一路上遊人唔係太多,行得都幾舒服~


道路旁嘅長櫈有輕井澤市地圖,教埋你點行~~


唔係遊客都唔會影嘅渠蓋~~


轉左入小路後係一條林蔭大道,兩旁種滿晒樹~~


條小路望落去好似好幽靜,原來有人住架,間唔中會見到有D一、兩層高嘅小樓房,仲有郵筒添~~                  


行左大約20分鐘就行到去雲場池喇~


雲場池又叫天鵝池,不過我地一隻天鵝都唔見喎,只見好多水鴨響度游水。D池水都幾碧綠,但紅葉唔係太多,間唔中先見到一、兩棵咋,所以一見到紅色我地就唔放過,搏晒命影相~~ 


我地沿住個池一路行一路影下相,呢個景點都幾靚,環境好幽靜,不過如果D楓葉全變紅嘅話就應該會更靚囉....


離開雲場池,我地就行返去JR站,因為明天要去白糸之潼,所以去到車站就順手check下個巴士站位置先~~


然後就出發去車站隔離果個Prince Outlet,開始我地嘅血拚之旅!今日D時間都控制得幾好,去到outlet都未夠四點,有成三個鐘逛呀~~~


輕井澤呢個outlet都好大,仲分開左兩邊。我地嘅收獲都OK,老爺響Taylor Made同Nike磨左好耐,而我就當然買左好多無謂野,出血唔少啦,不過最開心係響Coach買左兩個袋呀...


掃晒貨後我地四隻腳真係勁攰,於是就響outlet入面果條味之街食晚飯喇,我地揀左間叫光州苑,係食韓國燒烤肉。我地order左兩款豚肉、一個和牛,又叫左個石頭窩飯,埋單5950 yen,不過掛住食完全唔記得影相或video cam...


食飽後都未夠八點,其實車站附近都算係較旺嘅地方,但周圍都靜英英,咁我地就返去車站搵返個locker攞返D行李,然後打的去今晚入住嘅酒店 --> Longing House....呢間酒店其實響雲場池再過D,打的都係1000 yen 啫~~


輕井澤真係一處渡假嘅地方,八點鐘之嘛D人大抵已經返晒屋企,我地架的士所行之處都無咩人,又無咩街燈....最攪野係去到酒店我地竟然搵唔倒個reception lobby,因為入到去只係見到有一張疑似reception嘅枱同兩張櫈,但係就無人響度囉....我地見枱面有個鐘咪按下佢睇有無人出現啦,等左一陣總算有位姐姐出黎,佢D英文都OK喎,咁我地就話book左房想check in,佢就帶左我地入去一間類似起居室嘅廳堂入面,又俾左兩杯香草茶招呼我地先再同我地check in~~


呢間酒店真係好英式,據講係仿照沙士比亞故鄉而建,全間酒店只得17間房咋,check in 果個大廳樓底都幾高,幾有氣派,有盞水晶吊燈同埋好似古董枱櫈嘅傢俬。我地入住果間房都幾大,不過雖然唔係日式房間,但係都唔準著住鞋響房內行...呢間野真係好有英式古老大屋feel,燈光好暗,D窗簾好厚架,推開個窗淨係聽到好大風吹落D樹度,但係就咩都見唔倒,夜晚都幾得人驚....


放低D野我地就出去想話行下間酒店,不過外面漆黑一片,搵個人見下都無,連頭先果個姐姐仔都唔知去左邊,講真個感覺都幾陰森,行左個圈就返番入房,見電視做緊Smap咪好悠閒咁睇左陣囉,無咩好做,之後就沖涼瞓教喇.....


---> Day 4 (Part 1 輕井澤白糸之潼)


 


 


 


2 則留言:

  1. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年8月1日 下午11:07

    輕井澤太多特別住宿 , 都唔知點選 , 又唔可以留兩天 , 好頭痛
    [版主回覆08/01/2009 23:37:00]係呀,有時揀酒店都好煩惱,太多選擇反而令人心大心細,尤其係我地呢d咁貪心嘅人 ....或者你可以試下以成個trip黎諗,試下多d唔同嘅種類,好似一晚溫泉旅館,一晚民宿,一晚resort性質嘅大型渡假酒店等等,咁樣去plan會唔會有趣d呢?

    回覆刪除
  2. hi 想請教一下你係咪由白樺湖的池之平大飯店搭巴士去佐久平呢? 如果係, 想請問一下架巴士係邊度搭, 幾多號 & 洗唔洗預先book 定呢?  thx !!!
    [版主回覆01/03/2010 10:53:00]個巴士站就響酒店對面嗰間Plaza 21隔離,巴士好似無幾多號噃,因為得一兩條線好易搵,唔需要預約,不過班次好疏,一日唔知得兩三班,最好之前check定先,好似有web site,可以幫你check下~

    回覆刪除