2010年3月3日星期三

2010年2月日本中部北陸九日 - 返來囉!!


Photobucket


返來啦!!!!!!


一眨眼九日嘅假期"zip"一聲就過左去,一年一度嘅「大旅行」又完結啦!! 今次呢個trip都可以話算係完滿結束嘅,同往常一樣,九日嘅旅程,當中有開心嘅時候,亦有愁爆嘅時候,當然更加唔少得嘅係兩人互片嘅時候啦

,只不過今次開片嘅頻率比往常較頻密咁解啫........


雖然話完滿結束,查實成個trip都甚多阻滯,雖未至於叫多災多難,但就好唔smooth囉

.......首先有人響過年期間已經開始感冒,臨出發嗰朝仲開始發燒,攪到我一路擔心響日本唔能夠入境.......結果境係入左啦,但最後都要響日本試我地嘅第一次,就係兩條友盲中中走去睇日本醫生!!
.......黑仔事件不斷發生,之後又成日俾個GPS老點,尤其自駕頭兩日,幾乎想打爆個GPS!!
個sensor慢到無輪,出路口D指示又唔清晰,真係媽媽聲......去過白川鄉嘅朋友都知道,無論自駕或搭巴士,入口處係必須要經過一條隧道......唉.....呢條隧道,總計穿過或者擦身而過,我地一共經過過五次!!!........雖然白川鄉真係好靚,亦係我地今次旅程嘅重點,但都唔駛去咁多次掛
......唔知點解,白川鄉呢三個字對我地黎講,就十足一個魔咒咁,個GPS係都要點我地去完一次又一次,到最後我地直情要向上天祈求呢個trip唔好再俾我地見到白川鄉........... 


另外一樣唔知點解嘅野,就係每次旅行我地兩個脾氣火爆嘅人都總會吵大鑊

,講真,每次我都覺得理虧嗰個係對方,但事過竟遷後又會覺得後悔,實在唔應該嘥左D時間黎唔開心囉,尤其今次老爺唔舒服,又要花精神日日揸車,我呢個小人仲要成日為D小事向佢發脾氣 (不過事實的確係事實,有時佢真係好鬼乞人憎嫁!!),而家諗返就真係覺得自己好任性,不過孔子都話唯小人與女子難養也,咁我咁啱既係一個小人又係一個女人,真係無計.......響呢度唯有同老爺講句gomennasai啦,但其實我都知道佢唔會怪我嘅,所以我仍然會堅守一向嘅座右銘︰勇於認錯,堅決不改!!!


今次嘅旅程,車程相當長,最南去到愛知縣嘅名古屋,最北遠至石川縣能登珠州......九日嘅行程,我地經歷過雪山上最冷嘅-8度,亦響名古屋20度氣溫下熱到飛起!! 日本D天氣真係變化莫測,直情難觸摸過本小姐D情緒,我地嚐遍狗屎一般嘅風雨,亦享受過風和日麗嘅藍天白雲,最慶幸嘅係都叫做欣賞到漫天飄雪嘅良辰美景,好嘅同唔好嘅都叫做受過,不過世事又點能夠盡如人意呢,其實只要樂在其中,處處都可以係樂土,過後回想仍然係美好難忘嘅回憶.......儘管車程唔係咁暢順有D地方無去到,但今次住嘅酒店同溫泉旅館都令我地好滿意,最期待嗰間此生暫時住過最昂貴嘅旅館甚至有驚喜俾我地添,呢D都留待以後再慢慢同大家分享~~


講左咁耐無謂野,係時候講返D正經野先,就係要show俾大家睇下我呢個shopaholic今次究竟買左D咩戰利品啦~~~~



每次去日本我都一定會買日本雜誌,因為真係平過香港好多嫁,最主要係貪佢D贈品呀!!


今次因為成日驚行李超重,所以只係買左兩本,一本係Agnes B 2010 Collection........


除左個tote bag 仲有個小飾物嫁,1200 yen,超正呀!!!


另外一本係送Rebecca Taylor 嘅碎花tote bag........


Size俾Agnes B嗰個細,碎花圖案,啱晒黎緊嘅春季用呀~~~


今次響百貨公司shopping嘅時間唔係好多,亦無去outlet,所以只係買左幾件衫咋........


Hehe....但係就成功買左對boot囉......呢對野個款無咩特別,特別在佢嘅價錢呀,盛惠2100 yen咋!!! 係咪超平呢,港紙兩舊都唔駛,好開心,咁大個女都未試過買過咁平嘅boot呀!!!


近年響日本好幾次trip都已經無買Agnes B袋,今次又竟然買左個喎,其實個袋款已經出左好耐,只係個花係新過黎,但之前響香港見人拎過又好似幾好睇,咁老爺又話好咯,又唔係貴,咁咪買囉........去日本唔買手袋返黎硬係覺得周身唔舒服嫁.......


Anna Sui嘅袋就睇唔啱款,但都有shop倒野呀..........



係咪好靚呢???


響日本最鐘意逛藥房,今次都係買左D travel set同gift set,不過竟然唔記得入返D DHC cleansing oil 同 Kose 白金mask,失敗......至於兩枝雪肌精,好多人都話香港有D地方買仲平,不過我好小行SaSa同卓記,而且最重要係,我鍾意響日本買呀)))))))


筷子都買左幾對,packing好可愛,一定要影低佢........


兩對攪鬼嘅.......


當然唔小得出名嘅輪島塗,最右邊嗰對係贈送嫁~~


Hello Kitty products!!!


Hello Kitty筆係必買之物,但每次買某人就響度哦,話買咁多有幾多野寫呢,我當然費事同佢解釋重點唔係"寫"啦,不過原來今次唔覺唔覺都買左五枝,又真係幾多嘅,但一個區域先買一枝,計起黎真係唔算誇囉........


咁Hello Kitty電話繩嘅數量咪仲過份?!


又搵到新款環保袋呀!!


買飛驒寶寶直情買到癲左!!


不過我最鍾意都係呢隻飛驒外星豬寶寶呀,個造型真係好攪笑~~~


之前成日見D blog友買米,我今次都有買噃,不過我又無幾可煮飯,所以都係Q版同microwave 叮叮嗰種算把啦~


買佢係因為個樽身好靚~~


白川鄉土產.......


係呀,大家無睇錯呀,我癲到連掃把都買左返黎!!!


合掌屋仔,一個送俾細佬嫁~


冬菇送俾老媽子,右邊嗰個係腳踏按摩板,送俾老豆嫁,老爺自己都要左個......


部份食物,好多之前已經食完變左肥田料.......


重點嘅飛驒牛食品


好好味嘅朴葉味噌!!


咁要整朴葉味噌,當然要連爐都買個返黎啦~~


實在買得太多無謂同鎖碎野,不能一一儘錄,整張大合照算啦.....其實都真係唔算好多野啫!!!


同場加影,本小姐順手牽羊之物~~~



沒有留言:

發佈留言