2013年4月18日星期四

2013年2月東京伊豆6日無景點好hea 之旅 - Part 2






 
話說前一晚食左個好正嘅buffet,浸過溫泉焗埋sauna,舒舒服服咁就過左day 3 啦.......第二朝起身當然又去泡返個早湯先啦......


好relax 呀!!太开心


呢個展望露天風呂可以飽覽伊東市景色......


泡完湯又焗一焗,正到暈!!






之後就去食早餐,一樣係buffet........



野食種類一樣好多!









 

食飽飽返房休息一陣,當然又再浸多次溫泉同焗sauna 啦,唔好蝕嘛.......Hea 下 hea 下又到左say bye-bye 時間,check out 後我地就搭酒店shuttle bus 去伊東車站,其實酒店離車站都好近,徒步大約10~15分鐘,不過有free shuttle bus 當然就費事行啦.......我地hea 到最後一刻搭10:20 最終便





臨走影返張酒店大門先.......

頂層下面嗰間就係我地間房啦......hehe,原來唔記得左熄燈



出到去車站,將d 行李放響locker,我地就打的去離車站大約五分鐘車程嘅Marine Town.......



呢個Marine Town 其實係國道135號沿線嘅道之駅,不過佢個規模好大,除左基本嘅土產店同食店,仲有Seaside Spa,有大浴場同按摩池,以及遊覽船.......絕對啱晒我地呢個好hea 嘅行程啦~




我地首先去Porter Center 搭遊覽船......

 

下一班次係11:40,未夠鐘周圍逛下~




碼頭上船位置


D building 好有歐式風情~


伊豆近海邊成日都會有呢d 津波溫馨提示


呢個就係 Port Center,ticketing & 候船室都響晒入面~




我地就係坐呢艘海豚號出海,上船啦.......


其實有兩種遊船可以揀,一種叫 Bell Cruise,係新型高速船,而另一種就係我地即將會坐嘅海中展望船........


根據簡介,呢一艘船係一艘半潛水式嘅海中展望船,除左可以眺望伊東沿海一帶嘅小島嶼,仲可以近距離睇到海底各種魚~

 

一上船職員就叫我地落去底層,個個都滿心歡喜......


之後就開船,開左唔夠一分鐘就停低,等左好耐我以為搞乜,原來隻船停低就係俾我地睇海底d 魚.......我望住個海底,係有d 魚仔游來游去,不過更多嘅係垃圾囉,而且海水顏色混濁......唔好玩啦,快d 開出去深d 嘅地方睇靚魚同珊瑚啦.......點知原來海底展望室可以睇嘅就係呢d,艘船響近岸位置停左好耐,間唔中就轉轉個方向或者向前移動少少,久不久都有一兩條大少少嘅魚........真係悶到抽筋,唔係講笑我係瞓著左睡觉,唔知過左幾耐d 職員就叫我地上返上層.......好囉,可以上去坐得舒服d,睇下島仔都好啦.......




上返去艘船就開出大海.......有班日本少女好high 企左響船尾不斷大聲講大聲笑,其實好擾人,不過過左一陣就靜晒,因為唔知究竟係風浪大嘅關係定個船長玩野,艘船拋到飛起,最初班女仔仲V嘩鬼叫每拋一下就大叫一聲,無耐就個個走返埋位坐低 --> 嘔!汗 下圖中間條柱掛左好多膠袋就係俾人用嫁啦.......艘船真係拋得好勁,唔好話班少女之前玩得太癲所以唔舒服,稍為易少少就會暈船浪嘅人都一定頂唔順,我細妹就暈到飛起,嘔到七彩,早餐食嗰d 全部嘔清,哈哈!! 雖然我知我唔應該笑,但真係忍唔住,睇見佢嘔到面無血色,今次真係貼錢買爛锈,反而老媽子若無其事話個boat trip 好悶哈哈


成個航程大約45分鐘,呢個遊船之旅真係無料到,仲要1600円一位,好搵笨!!怒 上返岸我地就去土產店逛下,有好多試食嫁......


Hea 到一點鬆d 我地就打算離開返去伊東車站,我地要搭13:47 嘅特急去下田,同嚟嘅時候一樣諗住打的啦,點知等左好耐想搵架的士都無......鬼咩,呢個時候先醒起呢個係道之駅,基本上d 人都係自駕嚟,點會有咁多的士響度等客........好在呢度都有巴士去伊東站,不過要13:20 先開,時間驚比較趕,不過如果真係無的士都要搭呢班巴士啦........


正當我地打算上巴士忽然就見到有的士到,咁就當然打返的啦........五分鐘就去到伊東站,仲有十多分鐘先夠鐘,響locker 攞返d 行李,忽然記起我地未食lunch 喎,想搵車駅便當又無,好在車站入面有間coffe shop 可以買d 野食頂下肚~



依然係搭特急踊子號~






上車就開餐啦......








食完當然又係瞓......一個鐘好快又過去,14:47 就到左伊豆急下田......


伊豆急下田站係伊豆線嘅終站,個個都響度落晒車影相,好熱鬧~



我地約左今晚入住酒店嘅shuttle bus 響車站外接我地,一出閘就見到好多酒店職員舉住d 人名牌,我個名大大隻一眼就見到啦.......由車站去酒店都幾遠,車行左大約十多二十分鐘先到酒店........最初決定黎下田本來好想住下田大和館,不過因為佢地d 露天風呂付客室全部都係和室,媽咪唔想瞓tatami,所以就改左呢間下田セントラルホテル~



同前一晚伊東嗰間酒店相比,呢間各方面都精緻好多........尋日做 check in  係企響個counter 做,今日就招呼我地先坐響 lobby,著和服嘅女職員係半跪響我地旁邊同我地check in........


當然有熱毛巾抹手同呢杯好好味嘅袖子茶~


搞掂check in 同約好dinner 時間,個女職員就帶我地去揀浴衣,當然又係女士先有啦~
 






揀完浴衣就帶我地去房間......途經一個好大嘅庭園........


環境好優美~




呢間酒店好大,要行過幾條長廊先去到房間......




走廊嘅裝飾擺設都好有心思~


 
 




一入門玄關位就有張梳化,換鞋都舒服d......





Toilet 好香!






房間無尋晚嗰間咁大,不過都唔細,有分living room 同bedroom,而且色調好柔和,設計上感覺好優雅~




日本必備加濕機


有個休憩位可以眺望出面嘅庭園~







有香薰,夜晚點住瞓教,發個好夢


有心思嘅地方仲有個擺設俾你掛手飾


有枝free 嘅綠茶......


唔係普通嘅綠茶,不過唔知有咩效用


Welcome snack


幾好味~


靚靚嘅茶具








Washroom 設備齊全.......




單係洗手都有三種消毒hand soap~


呢隻五合一嘅花雪肌據講有保濕同美白效用,試過搽手都好潤滑,酒店souvnier shop 有得賣,不過好大枝,最終都無買 (竟然無買,唔知點解,可能當時撞野)


連牙刷都係獨立原裝packing,去咁多次日本第一次唔係紙包裝


呢枝唔知係乜,牙膏?


Shampoo & shower gel......Wow, Bvlgari!


俾埋紙袋仔,預你拎走,係咪好有心思?good



 





Shower 嘅地方都好閣落,而且係獨立間格,有暖氣~



呢個石凳好重

外面就係私人風呂.........


有分普通水同源泉

 
浴池好大,好正呀!!


旁邊有木椅,浸完浴可以坐低relax下.......




 
望下個私家日式庭園.......


如果唔係冬天,個view 應該唔錯~


仲可以將個竹簾放低,唔駛睇住另外嗰位赤條條響度泡湯


另外一間房嘅design 基本上同我地呢間一樣,係個露天風呂有d 唔同,我地嗰間係石風呂,而另一間係檜木風呂~


響房影完一輪相,我地就去大浴場浸浴,又由得老媽子響房自己慢慢浸.......房間入面仲有其他浴衣同便服,男士嘅浴衣只得房間嗰件.......


我當然先著呢件去浸浴,之前揀嗰件靚靚嘅留返一陣間dinner 先著


呢間酒店有舊館同東館,我地入住嘅東館只有大浴場,而舊館就有埋露天風呂,我地大把時間,打算浸晒所有浴場.......順路先去東館嘅大浴場~



長廊有好多花花擺設,好靚~













好精緻嘅人形公仔





呢間酒店標榜係自家源泉
 

女湯更衣室都好大,一個人都無,我同細妹包場,點玩都得.......




一邊有好多按摩設備,重點係全部唔需要入錢就可以任玩嘻嘻.......


我地當然玩盡佢




呢個按膊頭好正! 香港都有得賣~


有張BB床,帶住BB都可以泡湯......



個浴池都幾大



浸完浴又按摩完好舒服......當然飲返酒店嘅「泉飲」,係酒店獨有嘅天然溫泉飲用水........


仲有兩款醋,都幾好飲~


嘆完野飲就去舊館,又係要走好多條長廊,下面呢個係一條長橋,將東館同舊館連接.......


橋外面係條河流......


左面角落就係酒店大門~




呢間酒店響深山中自成一角,所佔嘅地方好大,設施好多,有swimming pool,大人小孩都有.......


個大人池都好堅嫁~


Tennis court


自家農場.......第二朝食過佢地d 番茄同青瓜,真係好新鮮好好食赞


桌球室


乒乓球室


好多休憩嘅地方


舊館呢邊嘅內湯無東館咁大,不過就有個露天風呂,更衣室亦無按摩設備~



(Photo from Hotel web site)
 














浸完浴就出去外面休息下.......


之後就行返去東館.......原來連接兩館嘅橋廊都有個名堂,叫夕映之橋


順便去大堂逛下......




目的地當然係sovenier shop


逛完就上返房,hea 左一陣就call 齊所有女士一齊換靚靚浴衣.......之前serve 我地嗰位女職員話佢可以約個時間上房幫我地著,我地最初因為唔知會去大浴場玩到幾點,所以就無同佢約實諗住睇圖自己試下睇搞唔搞得掂.......搞完一輪當然係搞唔掂嘅,於是就打電話call 個女職員上來幫我地啦~


女職員三兩下手勢就幫我地著好啦.......好靚呀,件浴衣.......個女職員好叻呀,我地三個條腰帶係唔同style 嫁good.......最初老媽子唔想著嫁,不過個女職員幫佢著完佢照鏡後發現咁正不知幾高興,食dinner 食到飽一飽返房都唔係好捨得除左佢呀哈哈


最鍾意後面個蝴蝶結


著到靚一靚當然要影返多d 相啦,細妹仲癲到扮藝伎玩左好多造型照,笑到大家流晒眼水偷笑......平時同老爺兩個人去旅行就無咁熱鬧,成家人一齊真係爆笑好多,希望下次細佬一家可以join 埋咁同埋弟婦 & 小姪女一齊就好玩啦!!抱抱

玩完一輪,七點鐘就去食dinner 啦.......

 
最鍾意一入去就見到食物滿滿擺好一大桌嘅感覺






餐前酒


精緻嘅前菜
 



 


呢碟全部都好好味,海膽、帶子、好似芝麻卷嘅魷魚、入口即溶嘅拖羅


燒牛肉


鮑魚源泉蒸.......


隻spoon 嗰d 係櫻花鹽,配鮑魚好好味


好大條金目鯛同埋好大堆螺片花心



新鮮山葵自己動手磨





每人一隻伊勢海老,可以揀食刺身....... 


或者熟食.......我地當然兩種都試,刺身爽口,熟食就感覺啖啖肉,兩樣都好好食!馋嘴馋嘴


呢餐好正呀!!


鹽燒岩魚.......Sorry, 無左個魚肚,食食下先記得影相


煮物,係咩呢? 唔記得lu,食到呢度已經飽到有d 神智不清哈哈


當然仲有湯、飯 & 漬物

 









最後上埋甜品就大功告成


食到飽一飽,返房休息一陣又影下相,之後就浸下個私家風呂,冷冷嘅天氣下泡個熱湯先去瞓教真係好正呀!!太开心

Good night


(...待續)



4 則留言:

  1. 我第一眼見到 “porter centre” 時,仲以為係賣Head Porter 嘅添
    [版主回覆04/19/2013 17:23:03]証明你真係購物狂無錯
    唔止龍蝦,鮑魚同金目鯛都極正,諗返起都好回味!
    [ck 鼠回覆04/19/2013 00:07:11]呢餐正呀!有龍蝦呀!!

    回覆刪除
  2. 你怕唔怕精神分裂
    [版主回覆04/19/2013 17:23:32]我不嬲都short short 地嫁啦

    回覆刪除
  3. 三件和服都好靚
    [版主回覆04/19/2013 17:24:13]成晚都唔捨得除呢

    回覆刪除
  4. 哩間溫泉酒店都唔錯吖!我好鍾意套Bvlgari嘅浴室套裝呀
    [版主回覆04/22/2013 17:02:12]我其實係覺得下田大和館個貸切風呂好吸引咋,講食同環境今次住呢間都好ok....查實我覺得以shampoo 黎講Bvlgari 麻麻地,好多日本酒店都有送嘅L'Occitane 好用多囉,不過呢個世界乜都係講名氣,佢送嘅又唔區囉

    回覆刪除