2013年4月30日星期二

2011年2月北海道道東道北12日 - 早晨!! 美瑛~




2月28日 - DAY 10 (PART 1)
美瑛



完成左伊豆個遊記,係時候又要寫返北海道啦嘻嘻......唉,點解呢個北海道嘅遊記好似寫極都未寫完咁嫁?!偷笑 睇黎我真係要加把勁,我真係唔想到下一次再出發去北海道玩但呢個遊記都仲未完成呀!!

話說上一次講到第九晚去到美瑛,響Pension Jacatra 食完成吉思汗無咩好做就去瞓教啦.......第二朝未夠六點鐘我地就起左身嘞,因為我地想出去外面睇下見唔見到日出呀......

一踏出屋外就忍唔住嘩一聲,清晨下嘅美瑛好靚呀!!!心


外面天已經光晒,遠遠地平線有厚厚嘅雲,相信日出時間已經過左.......

雪地上有小小嘅腳印,唔知係咩小動物尋晚響我地屋外呢?思考


雖然見唔到日出,但周圍嘅雪景好靚,反正都已經起左身,我地決定四圍逛下影下相~






d 雪好深呀,想行去坐下張搖椅都唔得呀!


Pension Jacatra 嘅location 實在好正,響山上望出去嘅風景好遼闊!



 



我好鍾意呢個view,一天一地嘅雪白,真係靚到不得了








大約六點半,朝陽忽然響雲層中出現.......

 

不過因為好多雲,影出黎個效果麻麻地~





有人影唔到心目中滿意嘅日出相,一邊影一邊響度發脾氣,哈哈!!







 

其實我覺得OK啦,我d 要求唔係好高咋,現場睇靚好多~





而且周圍嘅景色真係好正,我覺得已經係不枉此行啦!






簡直好似人間仙境一樣~~















再黎多個take!!




瘋狂咁影左大量雪景相,兩條友冰冷到好似兩條雪條咁,唔覺唔覺太陽已經高升,影夠後我地拿拿聲走返入cottage 暖返下先.......




 由屋入面嘅窗望出去都係風景........
 


呢面小窗係響 bathroom,一邊浸浴一邊可以欣賞靚景~





 










七點半就去主樓食早餐.......


外面陽光開始猛烈,今日好好天,good 呀!!




餐廳入面一個人都無,係真係一個人都無,我意思係連pension 主人都唔見.......




我地都係揀坐返尋晚dinner 時坐嘅位~


等左一陣都係無人出黎招呼喎,咁我地就自己影下相周圍睇下......



好有home feel~





坐左一陣個女主人就出現嘞,同我地傾左一陣計佢先攞野俾我地食,我地其實都好肚餓好想同佢講不如食完先傾啦......


沙律同burger


唔記得係乜,不過有d 印象係幾好食嘅


好簡單而健康嘅早餐,呢幾日食慣左酒店buffet 同溫泉旅館嘅日式早餐,換個口味都ok 嘅~


個柚子都幾甜嫁~


望出窗外個view 都唔錯,一邊食一邊欣賞美景~


可以遠眺旭岳、十勝岳等群山.......

 

睇唔清楚仲可以用望遠鏡~ 



食完先係八點幾,我地join 左 Pension 嘅 photo tour,九點半先出發,仲有大把時間就周圍逛下.......原來食事處另一邊有和室嫁~


有地方可以上網~


之後無乜好做當然又走出去影相.......


我地間cottage 呀~



 


  
因為呢度嘅景色實在太靚,我地影到唔停手呀......









 






 


  


 






 





同兩隻bear bear 影左好多造型照爱你









 








Hahaha.....


玩完一輪又繼續影.......實在太多靚景太多相,每一張都想放上黎回味,所以請大家容忍一下偷笑













 

響外面hea 到九點鬆d,係時候要返去cottage 執行李,搞掂出黎pension 主人已經將架車泊左響我地cottage 門口前面........




呢個係pension 男主人,就係佢車我地去photo tour 啦~



同女主人say bye-bye 後,就同男主人一齊出發去我地期待已久嘅photo tour 啦!

美瑛,我地黎啦!!抱抱

(...待續)



5 則留言:

  1. I've been there during summer but the view is totally different in winter. So beautiful! Thank you very much for your photos. Looking forward to seeing more and visiting the place in winter!
    [Mama回覆05/03/2013 00:24:57]Thx a lot! Can't wait!
    [版主回覆05/02/2013 22:58:55]我都有試過夏天去美瑛,不過嗰次天氣唔好覺得d 景只係一般,比較之下我更鍾意冬天嘅美瑛囉...下一篇會寫到photo tour 睇嗰d 名木,個雪景仲勁靚呀!!

    回覆刪除
  2. 隔咗一段時間D記憶都係度吖, 睇黎呢輯北海道的郵寄唔會爛尾了
    bear真幸福, 佢地D相可能多過你單人照, 成身雪都無問題, 為藝術而犧牲
    [版主回覆05/02/2013 23:01:13]呢個唔駛講啦,兩隻bear 比我上鏡咁多,梗係影佢地好過啦
    你一講郵寄我諗返起又想笑

    回覆刪除
  3. 平時見人去美瑛都係綠油油, 原來冬天雪景真係好靚, 好想去呀!
    兩隻雪熊好好笑, 玩完雪啲毛毛豈不濕晒?
    [版主回覆05/02/2013 23:03:50]咁快d plan 出年去走一趙啦,雪景超靚呀!!
    咁樣玩法梗係濕晒啦,咪當同佢地洗下身囉

    回覆刪除
  4. 梗係寫極都寫唔完啦,妳去 12 日咁耐!
    [版主回覆05/04/2013 10:37:24]都無幾可,係呢次去最耐啦,如果可以成日去咁長時間,全部遊記爛尾都無所謂

    回覆刪除
  5. 我都係咁話先算啦 , D雪景真係靚到冇朋友呀 .
    2011年 ? 中途經過咁多次旅遊 , 會否大兜亂 .
    [版主回覆05/06/2013 16:31:31]兜亂就唔會,不過好多細節就已經唔記得就真

    回覆刪除