2013年4月5日星期五

鄉下婆又出城啦!!



Hello hello!! 我同老爺一年一度嘅「大旅行」又玩完返來啦!! 先來一張靚靚嘅湖景回味下先~ 



繼去年衝出亞洲去左巴黎同倫敦之後,今年我地又再踏足歐洲,去左德國十日呀......早響半年前我地已經決定今年個大旅行改響復活節假先去,本來一心諗住去九州睇櫻花,因為上次去福岡整親隻腳好多地方都無去,實在覺得意猶未盡,好想再去多次,不過後來我地又換左免費機票十月去北海道,老爺就話不如復活節唔好去日本,當然日本仍然係我地嘅至愛啦,不過佢話一年最多去兩次日本已經好夠,世界咁大,仲有好多地方我地未去囉,趁仲行得走得應該出去外面見識下,咁我都覺得佢講得有道理嘅,其實只要有得去玩我邊度都OK 嫁嘻嘻.......於是我地就揀左德國嘞,其實舊年去英法時老爺已經想去德國,不過俾我ban 左,響我印象中總係覺得德國無乜好玩,或者係因為希特勒嘅關係啦,硬係認為德國人好cool 咁,不過去完返黎個印象完全改晒啦,德國d 風景真係好靚,d 人又隨和,尤其係南方嘅Bavaria,d 人真係好nice,響條街行行下d 人都會同你say hello,我諗一個地方如果能夠俾到人有warm 嘅感覺就係一處好嘅旅遊地點........再加上細妹舊年又去完德國返來讚口不絕,所以最後我地就拍板去德國啦!!

(題外話︰好煩嘅細妹不斷要我響blog 多謝佢地推介我地去德國,雖然我唔知點解要多謝佢地,因為even 我響嗰邊whatsapp 問佢機場退稅d 野佢一d 都幫唔到我囉不要,不過如果講聲多謝佢兩條友仔會開心d 嘅話咁我響度講句thank you 啦)

雖然一向去日本玩慣自遊行,舊年都叫做盲中中睇地圖去過巴黎同倫敦,不過德國對於我地黎講始終都係一個陌生嘅國度,最初做planning 時真係一頭霧水無從入手,市面上關於德國嘅旅遊書又唔多,唯有上網不斷搵料啦........Planning 第一步當然係book 機票,舊年十一月咁啱見Lufthansa 做promotion,$3104 來回Frankfurt,計埋稅都係$7404一位,O 喎,於是拿拿林booking.......之後就又死性不改 hea 住plan 路線,期間又做planning 去左兩次日本,終於距離出發個多月先的起心肝去搞,好在德國係一個好先進嘅國家,交通好發達,尤其佢個國鐵網真係超讚,成個德國所有交通工具包括火車地鐵巴士電車等嘅資料班次都check 得到,對於自遊人士planning 真係好方便......至於酒店方面,我地仍然係先響Tripadvisor check 下做比較先再做booking,由於三月尾都仲未係德國嘅旅遊旺季,所以d 酒店去到好後期我地都仲改緊.......同往時一樣,超lazy 嘅我都總係去到last minute 個trip 都先叫做勉強搞掂,今次都唔例外,臨出發嗰幾日都仲改緊個行程同埋定到買幾多日嘅火車証,忽然又聽到德國有大風雪,連Frankfurt 個機場都要closed,真係屋漏偏逢連夜雨!! 都三月下旬啦,仲要落大雪,想玩我咩,有d 地方好似國王湖咁如果落大雪d 船會停航喎......都無辦法,終於到出發日鄉下婆鄉下佬兩個大鄉里攞住件羽絨就膽粗粗出發啦~~

十日行程好快就過左去,明明仲係day 1 響科隆好happy 咁shopping 緊嘛,點解一眨眼就玩完十日嫁,好唔捨得走呀!!泪.........今次個trip 都算順利,d 景點大部份都叫做去到,係響Munich 返Frankfurt 嗰程ICE 出左d 驚險事,但總括來講都好順利......不過成個trip 嘅天氣都唔好,每日都陰天,第三日仲開始落雪,有幾日仲要係好大雪嗰隻添,本來我好鍾意睇雪,而且都有兩年無見過雪,不過都唔好日日落好嗎,又凍天色又差搞到d 景色完全灰濛濛,影出黎嘅相都唔算靚囉

今次去德國飲左好多啤酒,德國人真係好鍾意飲啤酒,無論係正餐定tea time,個個一坐低都整杯啤酒歎下先.......德國啤酒真係好好飲,唔怪得咁出名,大部份都好易入口,唔會有苦澀味,好正!!good


去德國唔駛講一定要食豬手啦......德國d 豬手真係好大隻,通常會有一大堆酸菜或potato 伴食,份量好勁,我無一次係食得晒,不過食多兩次已經開始覺得膩


當然仲有德國腸.......德國香腸有好多種,款款都好好味馋嘴,不過都係嗰句,食到後期真係開始厭,尤其朝朝早餐都係嗰d 一片片嘅ham,初初就話貪得意學人夾芝士一齊食,後期真係見到都想喊,好懷念茶餐廳嗰碗餐蛋丁面囉!!



今次去左十日,德國咁大區區十日當然玩唔晒,我地基本上只係玩左南德嗰邊某幾個著名景點......詳細遊記當然唔知幾時先寫到,趁剛去完返來仲興致勃勃即刻打番個大綱先哈哈

Day 1 夜機飛第二朝早五點幾去到Frankfurt,響酒店check in 完就即刻坐ICE 去科隆.......科隆最著名當然係科隆大教堂啦,隔住一條萊茵河望過去依然好宏偉呀!!


大教堂入面嘅彩繪玻璃,好靚呀!!


夜晚返到Frankfurt,響美茵河影下個夜景先......不過始終無塞納河咁靚咁燈光璀璨囉~


Day 2 開始南下,朝早首先去羅曼蒂克大道嘅起點Wurzburg 逛下.......世界遺產主教宮,內裡有全世界最大嘅天花板濕壁畫......不過我覺得其實都只係一般啫


響山丘上嘅瑪麗恩堡要塞係Wurzburg 著名嘅景點,不過我地唔夠時間無上山,只係響舊緬因橋影下相算.......天色陰陰沉沉,d 相影出黎都唔靚哼


中午離開 Wurzburg,轉左兩程車先去到呢個行程中我最鍾意嘅小鎮Rothenburg ob der Tauber.......


去Rothenburg 就好似穿越左時空返左中世紀咁,呢度仍然保留住中世紀嘅城牆,古樸嘅木造屋,d 外形真係好童話feel......




呢晚入住已經有700年以上歷史嘅Romantik Hotel~




雖然有成700年歷史,但房間嘅裝修同設備都好齊全同四正.......Check in 時仲有三間房俾我地實地觀察慢慢揀選,我地最終揀左下面呢間,因為老爺一見呢張古老feel 嘅大床就話鍾意啦偷笑



白雪飄飄下,漫步於古城老街,別有一番風情

 


Day 3 離開 Rothenburg 去到Bavaria 首府慕尼黑,一到埗即刻衝去Concentration Camp......


偌大嘅集中營,展現左當年納粹帝國嘅瘋狂遺跡,好欣賞德國人肯忠於歷史嘅態度,雖然我地好鍾意日本嘅文化同風景,但相比下真係要對德國人講句goodgoodgood


Day 4 去朝拜老爺嘅至愛BMW World......


老爺此刻嘅dream car心........不過因為我掛住走去睇其他野搞到佢最後無得試坐,成朝俾佢怨左好耐委屈


下午離開慕尼黑,山長水遠走到去近奧地利邊境嘅Berchtesgaden,一個寧靜而風景優美嘅小鎮~


好喜歡我地呢間Romantic Suite......個名唔係我老作嫁,book 房時佢個room type 真係叫 romantic suite,我諗係因為佢地響床上放左兩枝玫瑰所以叫romantic 掛


我地呢個suite 並唔係咩豪華套房,同我地響日本一向住開嘅溫泉旅館當然無得比 (of course room rate 都無得比啦嘻嘻),不過我鍾意佢整體設計好warm,bedroom 同living room 分隔開,有個小小嘅陽台可以望到對山嘅風景,仲有就係除左獨立shower 另有個jacuzzi,dinner 完之後返去浸一浸,好relax 呀!!

 

Day 5 我地終於去到呢個trip 我最期待嘅景點,國王湖!! Wow, 呢度嘅景色真係超讚呀!!!花心


好似去左一個仙境咁.......
d 景真係靚到不得了!!



雖然當日唔算好天氣,無一直祈求嘅藍天白雲,不過總算無落雪,間唔中都有dd 陽光響雲層透出,我地已經好感慁~


如果夏天到訪,天氣清朗,相信d 景會仲正


靚到我唔想走呀!!


響國王湖渡過左好悠閒嘅一日,我地仲要high tea 埋先走,一邊食住雪糕一邊望住靚靚嘅湖景,好開心喔太开心


Day 6 又轉去另一個重點,新天鵝堡........


Disneyland 公主堡壘嘅藍本......我地好好彩呢一日都無點落雪,由瑪利恩橋望過去個全景都睇得好清楚......細妹同有個同事舊年去因為大霧係完全睇唔到嫁吃惊




新舊天鵝堡附近嘅Alpsee.....天鵝湖,點解一隻天鵝都無嘅?

傍晚入住Fussen 附近嘅Hopfensee 其中一間面向湖景嘅酒店,下面呢個view 係響房間個balcony 望出去嫁,天氣唔好灰濛濛不過個湖好平靜,見到個倒影已經好滿足,好似水墨畫咁呀.......第二朝起身再見唔倒呢個view lu懒得理你


響酒店 check in 完當然拿拿聲走去湖畔逛下.......雖然天陰,睇唔到傳說中瑰麗嘅日落景,但漫步湖邊,白雪蓋地,湖水平靜如鏡,身處其中仍然有住一絲詩情畫意嘅感覺


之後仲落埋雨,不過現場睇個湖景都真係好靚!心心



Day 7 朝早告別美麗嘅Hopfensee,先去Fussen 市逛一下,不過是日假期,乜shops 都無開


中午返到去慕尼黑,晏d 我地就要離開Bavaria 返去Frankfurt,天氣竟然好起來,終於可以響瑪莉恩廣場影到清晰嘅新市政廳啦......藍藍嘅天,有太陽呢,係今個trip 第一次見到猛猛嘅陽光! 不過可惜我地要離開


走之前先去皇宮參觀下先.......呢個皇宮好金碧輝煌,有d 拍得住凡爾賽宮


遊完皇宮就要搭ICE 返Frankfurt........好唔捨得呀!!


Day 8 我地去左有大學城之稱嘅海德堡,不過陰天跟住我地走,一整日都暗暗沉沉,旅程已經接近尾聲,天色都未點靚過,面對古堡古城都無晒心機影相......


兩隻bears 好down 呀,因為過一日就要返香港啦泪


Day 9 last day!! 呢一日全日響Frankfurt city sightseeing,本來最啱我呢個shopaholic 出血,不過是日Easter holiday 兼Sunday,所有shops 都closed,連食店有d 都無開,成個死城咁,離晒大譜!!!怒


Frankfurt 其實係一個無乜趣味嘅地方,成個city 大概只有羅馬廣場比較有d 特色~

響Frankfurt 好無聊咁逛左大半日,我地就決定早d 去機場,雖然係假期,但斷估機場d shops 唔會close 掛思考.......我要SHOPPING 呀!!抓狂 好在Frankfurt 個機場無令我地失望,真係超多shops 逛呀!! 順帶一提,就算過左custom,機場入面仲有勁多shops 嫁!!!


Well, 十日旅程咁就過左去,寫到呢度都係時候去到重點,就係post 返晒我今個trip 嘅戰利品偷笑......其實今次買嘅野唔算多,好多都只係食物,因為超市d 野真係好平,反而其他d 精品呀手袋呀我都好忍手唔捨得買,而且今個trip 遇著有幾日係假期,d shops 全部無開,想大出血都無辦法,再加上臨出發前有人好無聊,竟然靜俏俏走去買左個行李磅(!),幾乎日日keep 住check 我行李嘅重量,佢話經過舊年響巴黎嘅恐怖經歷,歐洲對行李嘅規管好嚴,實在唔可能唔監管住限制我喎!!! 哼


所以今個trip 嘅戰利品真係唔多,不過幾小野都好都要另開一篇post 以示一個購物狂對shopping 嘅尊重嘅哈哈.......

(待續......下一篇「鄉下婆德遊之戰利品篇」嘻嘻)





4 則留言:

  1. 嘩嘩嘩! 咁奈唔寫一來就比啲咁靚既風景引死人, 啲湖景好靚呀!
    快啲出戰利品篇啦, 我最中意睇你啲戰利品
    [版主回覆04/07/2013 00:23:00]國王湖真係好靚嫁!!
    不過講真個磅又真係幾好用,細細個又輕,方便携帶,今次無超重都係多得佢
    [Vivian回覆04/06/2013 11:21:26]唔記得講, 你老爺買個磅check你好好笑

    回覆刪除
  2. 歐遊點可以無敗家, 唔信
    [版主回覆04/07/2013 00:24:03]同日本比真係爭好遠,你睇下一篇就知

    回覆刪除
  3. 咁吸引的德國點可以無下文, 將心血寫出來益下街坊, D風景真係幾靚呀
    [版主回覆04/07/2013 00:26:08]我總會寫嘅,不過要等我完成埋之前嘅北海道、巴黎、四國、伊豆先囉

    回覆刪除
  4. 足足三個月,你終於浦頭喇
    [版主回覆04/08/2013 15:36:13]Hehe, 其實係六個月內去左四次
    [ck 鼠回覆04/08/2013 00:18:49]妳當然行得快啦,5 個月內長長短短出左國 3 次喇
    [和豚媽媽回覆04/07/2013 23:51:16]以為妳寫得比人慢,原來妳係行得比人快
    [和豚媽媽回覆04/07/2013 23:49:10]冇緊要啦~ 慢慢寫~ 我哋仲後生,等得嘅
    [版主回覆04/07/2013 23:01:11]所以咪愈堆愈多囉,無計,我對手唔夠對腳快呀

    回覆刪除