2013年4月23日星期二

2013年2月東京伊豆6日無景點好hea 之旅 - Part 3


不經不覺好快就去到 day 5!! 朝早起身當然先去浸浸個私家風呂........








泉水不停流出,即使室外過左一晚水溫仍然好熱,好正!!


晨早起身泡個熱湯,真係好relax!抱抱 尤其冷冷嘅天氣下......日本人真係識嘆


泡完湯攤抖下,欣賞下個日式庭園先........




Hea 到八點就去食早餐.......一開門就見到報紙已奉上~


又係去返尋晚dinner 嘅地方~


早餐係食buffet........野食種類都幾多,右邊嗰碟沙律d 青瓜同番茄好新鮮好好食,係酒店自家種植嫁~

日本牛奶好好味


整多碗牛奶米米馋嘴




咩黎呢?


西伊豆綁土料理.........好評販壳中喎,整返碗先.......


好味!



至愛漬物花心






好好味嘅糕點馋嘴


最後coffee & tea~



食完早餐後我地又走左去大浴場........


一個人都無,我地三個包場~


食到飽一飽都未想浸浴住,其實最主要係想玩佢d 免費按摩設施啫.......
呢個按摩肩膀日本賣好貴呢,香港平好多~


玩完一輪就返房,當然又再浸下個私家風呂啦,hea 夠就pack 埋d 行李,見仲有時間就響酒店周圍逛下.......


呢個庭園幾靚~~




休憩區


仲有個lounge~


我地尋日check in 嘅地方~










酒店大堂有好多蘭花,好靚~




呢條橋就係尋日我地行過連接東館同舊館嘅夕映之橋啦~








酒店入口.......


入口條橋都好耐歷史~




周圍環境都幾靚~

























差不多十一點就check out,之後就搭shuttle bus 出返去下田站......
 



呢間酒店各方面都好正,短短來一個2D1N 嘅短trip,好relax! 真係有d 唔捨得走呀! 不過幾唔捨得都要say bye-bye 啦




 





11:30 返到去下田站,首先將d 行李放響locker,之後就打算去下田海中水族館.......響車站入面忽然見到有個觀光案內所,走埋去昅下,咁啱又見到原來響呢度可以買各種下田周邊觀光景點嘅入場卷,好多都有discount 嫁........


咁就響度買埋啦,原價1900円,而家只需1500円咋~


其實下田地方都幾大,當中都有好多出名嘅景點,不過今次因為最主要係陪媽咪hea,所以只係揀左一處地方慢慢逛,本來可以乘坐黑船遊下田港,不過又驚細妹再嘔,最後就揀左去水族館睇下海豚啦......由JR 站去都好近,搭的士五、六分鐘就到........


入口有個龜池,d 龜龜好大隻~




呢個水族館就響一個湖中興建,好貼近海洋feel 呀!


好多海豚就響海中游來游去.......




呢度d 海豚好幸福,有咁大地方同咁自然環境俾佢地生活~


晏d 好似會有海豚表演........


不過首先我地去左室內水族館逛下先~


好多唔同種類嘅魚~


過一日就係情人節,水族館都好應節.....不過講真呢個心都好無里頭挖鼻屎


好長呀d 蟹腳!



之後就去睇企鵝.......


係咪天氣唔夠冷呢? d 企鵝好懶洋洋咁~


大部份皇帝企鵝都匿埋響冷氣房~


其實我真係唔係幾鍾意去動物園,將d 動物夾硬關左響個細小嘅空間,完全遺反大自然,好唔人道囉


雖然d 企鵝平時都係無無聊聊響海邊企成日,但至少南極個氣溫冷好多吧


兩隻企鵝響度kiss偷笑






好得意呀,呢度toilet d toilet paper 全部都印有魚類圖畫.......


而且仲有音姬......不過如果佢個音樂係做埋海豚叫聲就仲搞野,當然海豚叫聲又未必可以將你d 殊殊聲摭蓋又真嘻嘻


Touching pool,小朋友一定會鍾意~




之後又去睇下d 古怪魚......









你地響度搞咩呢?




咁似我地呢兩日食嗰d 鯛魚嘅?!





咩黎呢疑问







原來係卵殼~











呢個海豚像有個好sad 嘅名堂,叫慰靈碑汗




Doctor fish 都有.......


要玩就要先洗洗手~




逛到咁上下就去搵地方坐休息一下........


就腳搵左間賣小食嘅.......






雖然都差不多係午謄時間,但朝早食嗰個buffet 早餐實在太飽,大家都唔覺肚餓,所以只係買左小小野食填下個肚~


休息完就去睇表演~


都係一般嘅海豚海獅企鵝表演......




不過其中一part 係人魚共舞,配襯住優美嘅音樂,幾好睇




睇完表演,逛埋souvenir shop,我地就離開打的返去下田站,不過又係等左一陣都無的士,好在有一個響度等客嘅的士司機幫我地call 左架的士黎接我地.......返到去車站已經三點,我地會搭16:07 JR 返新宿,仲有成粒鐘就響車站周圍逛下........




車站對出有間土產店,啱晒!


逛完土產店忽然記起尋日黎嘅時候見到車站附近好似有間藥房,當然把握時間走入去巡返個圈入返小小貨啦


逛到接近四點就去locker 攞返d 行李然後上車啦........



又係搭特急踊子號


Bye-bye 啦,伊豆下田!


由下田返新宿要差不多三個鐘,當然又係瞓教時間睡觉


返到新宿先去Hotel Sunroute Plaza check in,今晚呢間房細到呢!哼 我連影相都費事,需知道我地剛剛兩晚都叫豪食豪住,今晚一返到黎新宿,一打開酒店房門,簡直有種天堂跌落地獄嘅慘痛感覺泪,呢晚嘅房價係8950円,仲貴過伊東嗰間普通和室一泊二食!! 如果唔係同老媽子黎唔想佢最後一日趕頭趕命,我地真係情願住多晚溫泉旅館聽朝先搭返JR 出機場!!

響酒店休息左一陣就出去dinner,旅程接近尾聲玩左幾日老媽子都應該好攰,費事同佢行咁遠搵食,所以我地是但響JR 站附近商場搵左間唔駛排好耐嘅食店........

 

Order 左幾個dinner set~








食完就同媽咪返酒店,本來打算送完佢返酒店我地再出去逛,不過返到酒店hea 左一陣攤左響張床就唔係咁想再外出,都已經十點幾,原本都係諗住逛下激安,不過早一個多月前先黎過,都無咩意慾再逛住,所以索性沖涼執行李跟住搵周公啦!

瞓醒一教話咁快就去到 Day 6 最後一日! 呢一日嘅酒店係自己book,所以可以搵d package 係包埋早餐嘅~


呢度嘅buffet 都幾多野食,不過就超多香港人~


食完早餐都未夠十點,我地打算搭11:40 Narita Express 去機場,仲有個幾鐘時間,當然出去逛下,就近高島屋已經開左,快手快腳仲夠時間去埋伊勢丹同附近藥房......係咁意掃左d 貨就返去酒店check out,之後就去搭JR......




差不多一點去到機場,搞掂check in 就先去食lunch.......










食飽當然要最後衝刺,我係咁意入左小小貨咋,but 細妹就癲到連喼都買左個吃惊.......一去到shopping 兩個敗家精撞埋一齊當然搞到last minute 先肯上機嘻嘻,好在又可以隊老媽子出黎去排priority pass......16:15 起飛,無驚無險 20:35 就到香港,唯一值得一提嘅係CX 嘅飛機餐真係愈來愈難頂,去程都叫做仲有杯Haagen Dazs,回程連甜品都無! 好似得塊餅,我連相都唔想影呀!!

呢一日係情人節,成田機場都有特別佈置~


6D5N 農曆年合家「親子」遊話咁快又玩完,不過遊記就仲未可以完,最後一篇當然又係戰利品 show time 時間啦哈哈

(...待續)




7 則留言:

  1. 我最鍾意buffet 早餐有日式炒麵, 即時加分, 對炒麵情有獨鍾

    show time ...
    [版主回覆04/23/2013 23:06:22]我都係呀,日式炒麵係必食

    回覆刪除
  2. 好老實, ANA Econ 的機內食仲好過 CX Business class.
    [ck 鼠回覆04/26/2013 23:53:19]撘句嘴 ~ 「維持生命餐」… 形容得好貼切
    [jokelib回覆04/25/2013 16:13:53]ANA 由日本出發, 啲便當係超好食.
    CX呢... 勉強當係維持生命餐......
    [版主回覆04/25/2013 15:59:21]雖然我無食過CX B Class,但都記得ANA d 係ok 好多囉,CX 嗰d 真係可以用好難食黎形容!

    回覆刪除
  3. 最鍾意睇皇帝企鵝,真係好鬼靚仔靚女
    [版主回覆04/27/2013 22:13:03]我都係呀,企鵝中嘅極品呀!

    回覆刪除
  4. o的相片有問題喎,點解咁窄o既 ??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,因為上次搬過嚟時d相仲係指向yahoo,有位師兄好好人幫我replace過,不過唔知係咪我太low b俾錯d files佢,d相好似係未resize前,所以咪搞成咁...好鬼煩,唔搞住啦,學小肥講反正做左備份遲d先搞,或者唔搞, haha

      刪除
  5. 請問你係咪用 JR KANTO 3 DAYS PASS 去伊豆半島, 由伊東去下田/伊豆熱川是不是免費的?

    回覆刪除