2013年6月13日星期四

2011年2月北海道道東道北12日 - 再見北海道

3月2日 - DAY 12 
札幌 > 香港




話咁快個trip 終於去到第12日,最後一日啦!! 朝早八點多響酒店食早餐,d 野食同尋日一樣無乜分別啦~




食完上返房執埋d 野準備check out.......


尋晚落過雪.......下次再見北海道嘅白雪唔知又要等到幾時?


呢堆野就係我地今次回港嘅行李,唔計相機袋,連埋把Hello Kitty 雨傘合共九件嘻嘻,包括兩個大行李箱、一個Hello Kitty 紅白藍款尼龍袋、兩個手提旅行袋、一個中型Agnes B 手袋、一個大型Agnes B 旅行袋、一個背包.......(好似走難咁)


咁多野點拎呢? 出外旅行最痛苦之事莫過於最後要將一抽二袋嘅行李運去機場,尤其係響雪地上拉行李、走過滿佈結冰嘅馬路係好痛苦嘅一件事汗,當然,我地身經百戰,區區九件行李難唔到我地嘅,早響幾年前我地已經開始用運兩轉呢個方法,即係首先將一半行李運左過去JR 站寄存響locker 先,玩完朝早嘅行程返酒店攞埋其餘嘅行李,去到車站就先慢慢將所有野分兩三轉拎去月台啦

落lobby 搞掂晒check out,將一半行李keep 響酒店,然後就將另一半拖去車站先啦.......今朝天色濛濛,仲落住好大雪......well,我都知你地唔捨得我地走,我都唔想走嫁,不過d $$ 都洗得七七八八想唔走都唔得啦委屈


OK! 一個大locker 就搞掂,700円,或者有人會覺得keep 兩個幾鐘好貴,但我就覺得用錢能解決到個問題係O 喎ok


電子locker,真係我嘅旅行良伴哈哈


我地會搭16:00 CX 返HK,因為新千歲機場擴建左,當然要早d 去shopping,所以諗住十二點鬆d 響札幌閃,朝早仲有兩個多鐘頭,d shops 又未開,於是我地就決定去附近嘅北海道大學逛下........嚟過北海道咁多次其實我地都未去過呢間北大,每次響札幌都趕頭趕命只係顧住shopping,今朝一於去散下步relax 下 呵呵 

 

由札幌JR 站行過去好近,大約十分鐘就到........



個名牌好唔顯眼


我地只係漫無目的咁逛......


成個大學都俾白雪覆蓋,四周環境都好優美~








逛左一陣d 雪開始停,開始有少少陽光~ 




















左邊呢個包到成隻糭咁嘅紅衣人就係我嘞.......老爺又要我走去遠遠嘅小橋影造型照,唉!





 


呢個銅像係首任校長克拉克博士,佢嘅名言 "Boys, be ambitious" 成為校訓.........咪住先,呢間大學只收男生??哼


校園入面久不久就見到佢個look~

 
呢度d building 都幾西式~




有人響度遛狗,真係relax!






行到去北大生協會館,當然要入去巡返個圈嘻嘻......


有好多北大嘅紀念品!






我敗家精呢個名號唔係 "流" 嫁,入去逛左十多分鐘都可以掃一袋野走


響大學消磨左差不多一個鐘,逛完shopping 完,又係時候要離開.......


離開途中見到有班小朋友響度聚集......

凍冰冰響度做咩呢思考




原來學玩滑板......

 





d 小朋友好鬼得意,我地忍唔住停低影左好多相~~




好多個都跌到一仆一碌,不過佢地都唔介意,好快又起返身再試過,好叻呀!good




玩玩下前面兩個響度打架哈哈


呢個好可愛,又嘗試同我地講野,不過咿咿哦哦唔知講乜


之後又響度整古做怪,好可愛!!








Bye-bye~~


離開北海道大學,返酒店途中順道去埋電器舖.......




買左d iPhone case 同 accessories耶


返到酒店攞返d 行李,去埋個toilet 就去JR 站,響locker 拎返之前寄存嘅行李就搭車離開札幌嘞........

 
我地搭12:10 Rapid Train~




Bye-bye 啦,札幌,we'll miss u


12:46 就到左新千歲空港.......


不過counter 要13:30 先開,即係早到都無著數,仲想早d 嚟搞掂晒去最後一擊......


咁唯有搵個地方坐低等,因為太多行李根本唔可能去shopping




等左一陣就夠鐘......跟住一段時間.亦係呢個trip 最唔開心嘅一段經歷悲伤,即使而家已經過左兩年幾,每次諗返起當日嗰個moment 我仍然有一種想死嘅感覺,我實在唔想再響呢度描述返個過程而又再勾起咁痛苦嘅回憶,睇開嘅朋友都知咩一回事,唔知嘅又想知可以去返第一篇睇返就明啦失望


好沮喪咁完成左個check in,個心情真係好低落,乜都唔想做,於是就是但響附近搵左間cafe 食lunch~








求其叫左個意粉.......


同個burger......是但啦,根本都無心情食




真係好down,食完都無mood shopping哼......


呢個機場係新開,本來我充滿期待諗住響度狂shop,但而家係完全唔想逛唔想買野......
 










































史無前例竟然一樣野都唔想買........


連往常必買嘅cheese cake 都無買泪


好在之前響狸小路已經入左貨,如果唔係返到香港真係會想撞牆!


正常情況下見到呢d shop 我對眼會發光對腳好自然不受控走左入去,但今次無論係咩shops 我都提唔起興趣!




逛左一陣,老爺話我與期行到行屍走肉咁款不如索性唔好行早d 去閘口坐下好過啦~


原來登機處已經有好多人.......Why?? 你地都同我一樣無心機shopping 嗎?


雖然係新開,但話晒都係國際機場,點解咁唔電腦化嘅?思考


過多一陣心情都開始好返dd,老爺話雖然今次罰左咁多錢,但響機場可以零消費絕對係一件奇事,算係不幸中之大幸喎哼.......夠鐘上機,無耐就派小食同野飲~


再過多一陣就派dinner......而家對CX 餐都無乜期望


晚上差不多九點終於返到香港.......為期十二日嘅北海道旅程亦完滿結束,YEAH!!........呢個遊記由開始寫到完結,總共寫左兩年 & 四個月,中間搬過竇又再搬返黎,俾yahoo 玩過無數次,但總算順利完成嘻嘻......對於我地兩老黎講,北海道係一個永遠唔會去厭嘅地方,數下手指,呢個地方,我地春天同夏天各去過一次,冬天更加去過三次,係秋天未去過,既然係咁,my beloved Hokkaido, 十月再見!!亲亲

(完)


5 則留言:

  1. 好誇! 九件行李也未免太誇張吧. 難怪罰咁多錢, 係個人最高紀錄?
    [版主回覆06/14/2013 16:44:33]其實以前有試過超過九件,不過罰錢嚟講係最高紀錄...一定唔會有破紀錄一日!

    回覆刪除
  2. 有錢, 咩問題都可解決, 不過Yen700放2個鐘locker又好似唔抵咁.........
    北海道大學都好舒服, 不過我唔知有shop, 可能又係掛住shopping 隨便行一圈....
    博品館係int'l terminal 那边? 因為次次都要轉機先返到HK冇詳細參觀Int'l 那边...
    十月又出發, 又有遊記睇喇!
    [版主回覆06/14/2013 16:51:47]700円兩個鐘係唔抵嫁,不過無辦法啦,一次過好難拎咁多行李去車站,尤其我次次過馬路都好易踩冰pk,仲要拉住咁多野好痛苦!
    新千歲有博物館咩? 我唔知喎,嗰次都無mood 行根本都無留意有咩逛,或者十月去完返來再話你知

    回覆刪除
  3. 點可以咁架!!
    上面先寫完 ”但我就覺得用錢能解決到個問題係O 喎”
    咁你自己都明知超重啦,要收費都預咗.唔好理比咗幾多,依啲唔係叫罰款,係應該要比的費用.”用錢能解決到個問題係O 喎”
    [版主回覆06/15/2013 10:45:13]唯有係咁啦,我會展望將來嫁啦
    [jokelib回覆06/14/2013 23:05:49]出得嚟 shop, 預咗要還
    你咪當係寄 DHL o羅, 用錢能解決就算. 快啲忘記佢啦.
    [版主回覆06/14/2013 17:08:32]但係而家講緊嘅係四萬幾円,同700円點比喎! 當時仲係差不多十算! 唔可能唔理要俾幾多,我知會超重,亦知超重要罰錢,但真係無諗過個額係咁大,四萬幾円可以走多轉又shop 多轉~

    回覆刪除
  4. 咁多袋, 收穫都好豐富喎!! 下一轉10月?
    [版主回覆06/19/2013 16:29:17]係呀,換左免費機票,希望睇到下紅葉啦~

    回覆刪除
  5. 唉!你不如快手期望自己升呢,可以寄多d吧啦!一係趁日航未轉制先,坐住日航吧啦!
    [版主回覆07/08/2013 22:59:19]而家個問題係暫時無人肯同我落實出年嘅trip 喎

    回覆刪除