2013年6月1日星期六

2011年2月北海道道東道北12日 - 百去不厭嘅小樽 (四)






3月1日 - DAY 11 (PART 3) 
小樽 > 札幌
 


逛完堺町通,血拼完畢,終於去到淺草橋,可以慢慢欣賞一下小樽運河.......呢度嘅日景、黃昏景、夜景、夏天景、冬雪景我地以前都睇過晒,最靚嘅當然係雪燈之路,不過亦都係最迫爆嘅時候,莫講話想細心欣賞d 雪燈,真係想好好咁影張相都好難,諗返起當時喧鬧嘅情景都有d 打冷震生病......


無搖曳嘅燭光,無趣緻而有心思嘅雪燈,亦無閃爍不停嘅閃光燈,運河靜悄悄一片,此刻嘅小樽係咪浪漫固然見仁見智,但無疑係少左份璀璨,多左份寂寥......只係無論幾多人話小樽已經俾人去到爛晒,無論而家堺町一帶已經俾強國人淪陷,響我心中冬日下嘅小樽仍然係永恆地美


現在氣溫 3.7度,都唔算好凍啦~


難得唔駛同人迫,走落去散步道逛下.......




四點半,運河旁嘅街燈仲未著.......


 

同雪燈之路真係無得比,想搵個人同我地影張合照都要等左一陣~


雪燈路嘅痕跡.......河畔原本佈滿晒雪燈好有情調,而家只剩低一個個雪洞,近睇真係好唔浪漫呢偷笑


有個小小雪人,好可愛呀!


運河旁嘅倉庫群......雖然無點點嘅燈火同燭光,但響白雪嘅覆蓋下,河上反映出古舊倉庫嘅倒影,仍然有一絲淒美











響散步道逛左一陣我地就離開.......靜靜咁響度漫步、影下相,好舒服好悠閒嘅感覺可爱





離開運河沿中央通行返去車道,路經舊手宮線跡地.......呢度冬天永遠都俾深雪掩埋.......





行行下忽然煤氣燈亮起.......


又要同小樽 bye-bye 啦~


真係講都唔信,我地黎過小樽咁多次,竟然一次都未去過三角市場思考.......次次都唔係咁啱時間,通常一朝早黎食到飽一飽就諗住晏d 先逛,到逛晒堺町通同運河又已經開始夜收晒檔,一係趕住去溫泉旅館,一係就趕搭JR 返札幌趕下一場........睇黎下次真係要的起心肝搵次去一趟嘻嘻


旅程去到第十一日,唔知係咪年紀開始大哈哈,實在有d 攰,老爺話不如早d 返札幌食晚飯~




好鍾意車站入面呢一排煤氣燈~




我又要被stop 啦,唉!!







 

2 則留言:

  1. 三角市場我係咁行過,好細、冇咩野行的 …… 我都係最愛冬天嘅雪燈之路,我去果次都人頭湧湧,但幸好又 ok 容易影相喎
    [版主回覆06/03/2013 15:52:54]我去嗰次簡直係迫爆人,唔好講影合照,想搵個位影個單人照都要借位就得好辛苦先影唔到其他人,成氣雪路又迫又嘈,好唔浪漫囉~

    回覆刪除
  2. 話時話...我都未去過三角!!
    [版主回覆06/05/2013 23:26:44]好彩仲有你陪 不過都真係好想搵次去試下嗰隻八角魚~

    回覆刪除